Evolut Eco Programcsomag

Könyvelőirodák számára

Az Evolut Eco Főkönyvi Rendszer a hagyományos könyvelési naplókat  (vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes-könyvelés) vezeti. A naplók tetszés szerinti számban bővíthetők. Működési elmélete azon alapul, hogy ha már kellene vezetni egy sor analitikát a főkönyv mellé, akkor hát vezessük ezeket, és ezekből készítsük el a főkönyvet. Ezzel a megoldással nincs többletadat-rögzítés, viszont minden lesz, amit a számviteli törvény előír!

A szoftver azonnal biztosítja a könyvvitel egyező analitikus, szintetikus és pénzügyi  nyilvántartásait, az adatrögzítésnél felvitt adatok azonnal a főkönyvi számlákra kerülnek, illetve a mérlegbe, a pénzügyi nyilvántartásba, adóanalitikába, stb.

Mindent biztosít, ami egy főkönyvi könyveléstől elvárható, azzal a megjegyzéssel, hogy vezeti a vevők, szállítók analitikus pénzügyi nyilvántartását, készít pénzügyi levelezést, stb.

Teljes áfa nyilvántartást készít, kezeli a fordított áfát, az adó megosztását arányosítással, illetve ezeket az adatokat átadja az ÁNYK-ba, továbbá az uniós kapcsolatok nyilvántartásai között a szükséges jelentések [A60-A61] is rendelkezésünkre állnak. Ezekre a kész listákra további szűrések végezhetők, mint például partnerre, cikkre, gyűjtőre, időszakra, költségviselőre, áfakulcsra, kiegyenlített előzetes áfákra, stb. Alkalmas a NAV OSA és NAV OPG adatok időzített éjszakai letöltésére, ezek munkaidőben való gyors felhasználására.

A házipénztár része a rendszernek, a pénztárbizonylatokat is elkészíti, sőt ezek szigorú számadású bizonylatként is kezeltethetők.

AZ EVOLUT ECO RENDSZER

Az Evolut Eco programcsomagot szolgáltató könyvelőknek készítettük. Általában kisebb, egyszerűbb ügyfélkörrel rendelkező kollégák választják ezt a programot, amiben nincs vezetői számvitel, Costcenter-könyvelés, automatizált devizaalkalmazás. Modul és funkciórendszere azonban mindenre nyújt megoldást, az ügyfélkör növekedésével át lehet lépni az Evolut Pro7 csomagra. Mint minden könyvelőprogramunkat ezt a rendszert is a könyvelő munkájának megkönnyítésére, az adatrögzítés egyszerűsítésére, gyorsítására terveztük.

Könyvelőként mi is szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, feltételezzük, hogy Önnek sem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az integrált könyvelési rendszerünkben működő hatékonyságot növelő adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Vevő és szállítói számlák, pénztárgép-adatok importja, banki kivonat beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét!

A rendszer megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Működése könnyen érthető, analitika-alapú szoftver.

 

EVOLUT RENDSZEREK KÖZÖS JELLEMZŐI
  1. A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza,  költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
  2. A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
  3. A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
  4. A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
  5. Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
  6. Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
  7. A programok hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
  8. Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
  9. Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
  10. Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
  11. Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
  12. A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)

Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!

EVOLUT ECO RENDSZER MODULJAI

Alaprendszer

  1. Vevőkönyvelési modul – teljes vevőanalitika
  2. Szállító könyvelési modul – teljes szállítóanalitika
  3. Bankkönyvelési modul – teljes bankszámla-analitika
  4. Pénztárkönyvelési modul – teljes házipénztári analitika
  5. Vegyes könyvelési modul – elektronikus bér, számlázás és eszközanalitika adatátvételével
  6. Mérleg-, eredmény-kimutatáskészítő modul – idegen nyelveken is, akár részletezetten
  7. Teljes áfa-analitika, bevalláskészítés – sokféle szűrővel, kiegészítővel

Kapcsolható programok az alaprendszer bővítéséhez

  1. Számlázó modul
  2. Befektetett eszköz-nyilvántartó modul
  3. Sorozatszámla-készítő modul (lásd alább a részleteket)

Az Evolut Eco Főkönyvi rendszer különleges szolgáltatásai
[Csak a *-gal jelölt, dőlt betűs opciók kötöttek külön licenchez, a többiek az Evolut Eco rendszer alapszolgáltatásai!]

  1. Többszintű témagyűjtős, munkaszámos könyvelés
  2. NAV OSA, OPG időzített letöltés
  3. Bankkivonat fájl importálása*
  4. E- Számla, E-aláírással*
  5. Cégellenőrző szolgáltatás*
  6. Adat-export- import – számlázás, szállítói számlák körében
  7. Adatátadás Excelbe – minden modulban, szűrhetően
  8. PDF listák készítése – minden modulban
  9. Gazdasági eseménykönyvelés – saját szótárak szerint
  10. Témagyűjtős, munkaszámos főkönyvi számla lekérdezés
  11. Témagyűjtős, munkaszámos főkönyvi kivonat-készítés

Hatékonyságot jelent a könyvelés számára, hogy a Contorg Bérügyviteli rendszerből, illetve a Contorg Evolut EVL Bérprogramból elektronikus úton veszi át a vegyes-naplón keresztül a bérfeladásokat, ezzel is csökkenti a kézi könyvelésre fordított időt. Ha erre tekintünk, akkor a vegyes könyvelést már csak egy-két rendező tételre kell használni. Kényelmes az adatrögzítés, az előre beállítható gyűjtő, áfa-alanyiság, stb. megadásával.

A működése megegyezik az Evolut Pro7 rendszerével, azonban a szolgáltatásai a devizakezeléshez, és a költséghely-kezeléshez kapcsolódó lehetőségek kivételével kevesebb. Emiatt árban kedvezőbb, később pedig bővíthető. Kérjük, nézze meg az Evolut Pro7 leírását, ahol az említett szolgáltatások kivételével megismerheti az Evolut Eco rendszert is.

 

EVOLUT ECO RENDSZER ÁRA

Evolut ECOLicencdíjBérleti díj
EVOLUT ECO FŐKÖNYVI RENDSZER, TÖBB CÉGES, NEM DEVIZÁSmár 105.000 Ft-tól15 000 Ft/hó
Érvényes: 2023 12. 15-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák!

 

SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

 

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.