Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Evolut Simplex programcsomag

A Mikro- és Kisvállalkozások számára

Tudjuk, hogy egy kisvállalkozás is lehet igényes, ezért számukra egy egyszerűbb, olcsóbb változatot kínálunk az Evolut Simplex programcsomaggal, amiben nincs deviza- költséghely-könyvelés, eltérő üzleti év könyvelés, vezetői számvitel, stb. Ezt a változatot a Mikro- és kisvállalkozásoknak,  továbbá Nonprofit szervezeteknek készítettük. Azoknak ajánljuk,  akiknek nem kell nagy számban devizaműveleteket könyvelniük, nem kívánnak tevékenységek, részlegek analitikus költség-árbevétel kimutatásával foglalkozni, nem várnak tőlük vezetői számvitelhez adatokat, nem kell gyűjtött főkönyvi kimutatásokat készíteniük.

Az Evolut Simplex integrált könyvelőrendszer funkciótartalma:

– Összköltséges, és mikrogazdálkodói főkönyv
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer
– ÁFA-rendszer, gyűjtőrendszer

A Simplex változat tartalmazza mikrogazdálkodói főkönyvi könyvelést, a 398/2012 Kormányrendelet szerinti egyszerűbb könyvvezetést. Később ezt programváltozat kibővíthető különböző opciókkal, akár a devizakönyvelést tartalmazó Komplex programra is. Igény esetén számlázó modult és tárgyi eszközmodult is kapcsolhatunk a csomaghoz.

AZ EVOLUT SIMPLEX RENDSZER

Tudjuk, hogy egy kisvállalkozás is lehet igényes, ezért számukra egy egyszerűbb, olcsóbb változatot kínálunk az Evolut Simplex programcsomaggal, amiben nincs deviza- költséghely-könyvelés, eltérő üzleti év könyvelés, vezetői számvitel, stb. Ezt a változatot a Mikro- és kisvállalkozásoknak,  továbbá Nonprofit szervezeteknek készítettünk. Azoknak ajánljuk,  akiknek nem kell nagy számban devizaműveleteket könyvelniük, nem kívánnak tevékenységek, részlegek analitikus költség-árbevétel kimutatásával foglalkozni, nem várnak tőlük vezetői számvitelhez adatokat, nem kell gyűjtött főkönyvi kimutatásokat készíteniük.

A rendszer megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa egy igényes könyvelőnek. Működése könnyen érthető, analitika-alapú szoftver, ami széles teret biztosít a könyvelő kreativitásának A program működése gyors, a szokásosnál több információt biztosít, a beépített szakmai tudás pedig kellemesebb használatot nyújt.

Kétféle könyvvezetési mód:

– Összköltséges könyvelés
– Mikrogazdálkodói könyvelés

Az Evolut Simplex integrált könyvelőrendszer funkciótartalma:

– Összköltséges, és mikrogazdálkodói főkönyv
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– Paramtérezhető gyűjtő- és munkaszámrendszer
– NAV OSA online vevő-, szállító- és NAV OPG pénztárgép letöltés és könyvelés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer, pénzügyi levelezés
– ÁFA-rendszer, bevallás, FAD, Uniós, stb.

Integráltan kapcsolható modulok:
– Számlázás
– Tárgyi eszköz

Kapcsolható modulok:
– Bérprogram

A Simplex változat tartalmazza mikrogazdálkodói főkönyvi könyvelést, a 398/2012 Kormányrendelet szerinti egyszerűbb könyvvezetést. Később ezt programváltozat kibővíthető különböző opciókkal, akár a devizakönyvelést tartalmazó Komplex programra is. Igény esetén számlázó modult és tárgyi eszközmodult is kapcsolhatunk a csomaghoz.

Egyszerűsítsen könyvelési feladatain, használja Ön is a Contorg Evolut Rendszert! Az Evolut Simplex könyvelőprogramunkat a vele dolgozó kollégánk munkájának megkönnyítésére, az adatrögzítés egyszerűsítésére terveztük. Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk! Önnek sem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az integrált könyvelési rendszerünkben működő hatékonyságot növelő adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Vevő és szállítói számlák, pénztárgép-adatok importja, banki kivonat beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét!

EVOLUT RENDSZEREK KÖZÖS JELLEMZŐI
  • A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza,  költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
  • A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
  • A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
  • A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
  • Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
  • Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
  • A programok hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
  • Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
  • Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
  • Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
  • Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
  • A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)

Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe!

EVOLUT SIMPLEX RENDSZER ÁRA

Az alaprendszer moduljai integráltan működnek egymással, így bekapcsolható a számlázás, a tárgyi-eszköznyilvántartás, a készletkezelés a főkönyvi könyvelésbe. Van benne adatexport Excelhez, számla-adatátadás-, átvétel, bérfeladás automatikus könyvelése a ContMaster HR Humán-informatikai rendszerből, illetve Contorg Evolut bérprogramból. Az Evolut Simplex Mikro- és Kisvállalati főkönyvi rendszer telepítése után azonnal használatba vehető!

SimplexLicencdíj
EVOLUT SIMPLEX FŐKÖNYVI RENDSZER, EGY CÉGES, NEM DEVIZÁSmár 65.000 Ft-tól
Érvényes: 2022. 09. 07-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák!

Az egycéges vállalati főkönyvi rendszereket kész megoldásként is telepítjük. Ez azt jelenti, hogy a felhasználói igényeire, gazdasági tevékenységére, előzetes felmérés alapján kidolgozott kész adatbázissal működő szoftvert adunk, annak érdekében, hogy egy kisvállalkozás is, jó szoftverhez juthasson. Ajánlatkérésre pontos, a vállalat méreteihez igazodó árajánlatot adunk!

Evolut Simplex Vállalati Főkönyvi Programcsomag szolgáltatástartalma
Vevő-, szállítókönyvelés, bank, házipénztár, mérleg- eredmény-kimutatás, teljes áfa-kezelés és analitika, tehát komplett forintos főkönyvi rendszer, gazdasági esemény-minta szerinti könyvelés, vevő- szállító folyószámlák, pénzügyi levelezés, PDF archiválás, hálózaton 5 munkahely, korlátlan tételszám. A kapcsolható modulok integráltan működnek. Adatexport Excelhez. Számla-adatátadás- átvétel, bérfeladás automatikus átvétele, lekönyvelése. A Simplex változatok Komplex verzióra felbővíthetők. A bérfeladás automatikus átvétele, lekönyvelése a Contorg Evolut bérprogramunkból működik. Terméktámogatási díja függ az adott program kiépítettségétől, szolgáltatási lehetőségeitől. Amennyiben a vállalkozás “kinövi” a Simplex kategóriát, úgy különbözeti áron átléphet a Komplex programkategóriába

 

SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.