Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Contorg Számlázó rendszer

Számlázási rendszereink kényelmes, gyors és pontos számlázást tesznek lehetővé. Mindegyik rendszer megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas az Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra.  Az Evolut Számlázás képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel és EPR-díj számítással egybekötött vezetésére.

Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, Web áruházban, E-számla tértivevényes kézbesítéssel, igény esetén elektronikus aláírással. Kedvező díjon biztosítunk számlázó programot felhős szolgáltatással is!

A Számlázómodul önálló, teljes számlázási rendszert jelentő program, ami számláz forintban, devizában egyaránt és megfelel a NAV 3.0 Online Számla követelményeinek, kezeli a környezetvédelmi termékdíjat és számolja az EPR- díjat.

A számlázó program tetszőleges devizában, négy nyelven, tétel- és bizonylatgyűjtővel, Incoterms 2010 kódokkal, akár több cég teljes körű (belföldi/uniós/export-szolgáltatás) számlázási feladatainak megoldására alkalmas. Mindez kiegészíthető szállítólevél– és pro forma számla-, vagy díjbekérő készítési funkciókkal.

 

EVOLUT SZÁMLÁZÓ RENDSZER

Az Evolut programcsalád Számlázó programja egy önálló, teljes körű számlázási rendszert kínál, többféle kiépítésben, kombinációban és van egy szállítólevél-készítő funkciója is.

A szoftver lehetővé teszi a számlák készítését forintban és devizában is, emellett megfelel a NAV 3.0 Online Számla követelményeinek.

Készíthető számlatípusok: normál számla, belföldi, uniós, export, módosító számla, helyesbítő számla, sorozatszámla, számlát szállítólevélből, külső és belső megrendelésből, webáruházból, stb. négy nyelven, a számviteli törvény szerinti módokon.
Kezeli a fordított áfát, annak minden változatát a szükséges további adatokkal (vas- mezőgazdaság, építő, stb.) PDF-archiválás, kiküldés+e-aláírással azonnal. Beállítható aláíráshelyek, képek, logók, másodlagos mennyiségek megjelenítése, hivatkozások más bizonylatokra, stb. a számlán.

Tartalmaz, és kezel Felír kódot, praxisengedély számot, készlettel együtt sarzs- és gyártási számot, szavatossági időt, termékdíj-, EPR-díj nyilatkozatot, csatolható hozzá számlamelléklet (PDF formátumban), formáját tekintve normál és csekkes számlát is. Gyűjtőszámlázásra, díjbekérő készítésére alkalmas szállítólevél modullal együtt.
A szállítólevél modul az értékesítéseknél, webáruházban foglalást hajt végre a megrendelés teljesítése érdekében, ami adott esetben egy kattintással törölhető.
Készít számviteli bizonylatot is számla helyett, ha annak feltételei fennállnak és be van a szolgáltatás az adatbázisban kapcsolva.

A Számlázómodul további funkcionalitással bír, amikor integrálva van a Főkönyvvel és a Készletprogrammal, ugyanis a számla lekönyvelődik a főkönyvbe, az árbevételi analitikába, bekerül a partnerek folyószámla-nyilvántartásába, pénzügyi levelezéshez használható, automatikusan elszámolja és lekönyveli a kerekítéseket.  Ebben az esetben a számlázómodul által generált számlák adatai azonnal bekerülnek a mérlegbe, eredménykimutatásba, áfanyilvántartásba, projektanalitikába, vezetői számviteli nyilvántartásban.

A programnak létezik egy speciális változata is, amely sorozatszámlázásra is alkalmas, ez azt teszi lehetővé, hogy a beállítások között megadott paraméterek szerint, a kijelölt vevőpartnerek felé, a megadott gyakorisággal egy gombnyomással elindítható a számlázás. Ennek kapacitására jellemző adat: ezer számla/öt perc.

További speciális változata a Jövedéki számlázás, amely a jövedéki engedélyes kereskedők számára nyújt a készletprogrammal együtt az előírt hatósági nyilvántartások, adatszolgáltatások készítésére hatékony megoldást.

A Számlázó programnak ezen kívül még sokféle kombinált változata van, bankkal, házipénztárral, készletprogrammal, szállítólevéllel, web shoppal, webrendeléssel, stb. való összekötési lehetőségei miatt. Az itt olvasható rövid tájékoztatókban az Önt érdeklő lehetséges kombinációk valamelyikérő tájékozódhat.

A programmal e-számla készíthető, hitelesítésére e-aláírás szolgáltatást biztosítunk. A kiküldés tértivevényes, tehát a számla elektronikus úton való kézbesítése igazolható.

Működik felhőben, helyi hálózatban, távoli asztalon, továbbá egyedi gépen.

EVL SZÁMLAKÉSZÍTŐ PROGRAM

Az EVL Számlakészítő program a Contorg Evolut integrált Egyszeres Könyvvezetési program saját számlázó rendszere. Egyszerűbb felépítésű, mint a Kettős könyvviteli rendszerben lévő Evolut Számlázó program. Fontos, hogy nem csak az egyszeres programba integráltan de külön, önálló programként is használható az egyszeres könyvvezetési programtól függetlenül. Emiatt – mivel minden kötelező előírásnak megfelel – az alkalmazása elterjedt.

Tegye félre a számlatömböt! Ez az egyszerűbb számlázóprogram kedvező árával és szolgáltatásaival, folyamatos fejlesztésével mindig megoldást nyújthat számlakiadási feladataira. A program nem csak egy cég számlázására alkalmas, hanem egyidejűleg több vállalkozása részére is használható – természetesen elkülönített adatállományokkal – könyvelőiroda esetében számlázási meghatalmazottként.

SZÁMLÁZÓ PROGRAM HASZNÁLATI LEHETŐSÉGEI

Több modullal összekötött kombinációi léteznek, amelyekre ezek az általános tulajdonságok mindegyike igaz, érvényes, plusz még a vele összekapcsolt rendszer további lehetőségei is növelik használhatóságát!

Például a számlázás + készlet modul együtt alkotják az Evolut Kereskedelmi Rendszert, de ha jövedéki környezetbe kerül ez a rendszer, akkor a két alapmodulon felül még újabb, a jövedéki elszámolásokra ad többletszolgáltatásokat. Ha főkönyvvel, készletnyilvántartással kötjük össze, akkor már az Integrált KKV Rendszer szolgáltatásait biztosítja. Ha csak a főkönyvvel kapcsoljuk össze, ekkor a számlázómodulban készített számlák minden adata azonnal lekönyvelésre kerül a főkönyvben, továbbá a partnerek folyószámla-nyilvántartásába. Egy speciális  változata sorozat-számlázásra alkalmas.

Forintban, devizában egyaránt használható, fordított adót is kezelő, négy nyelven működő, nagy kapacitású számlázó program, esztétikus külalakban, grafikus cégembléma megjelenítéssel. Incoterms 2010 hivatkozásokat használja, képes gyűjtőszámlát készíteni, környezetvédelmi- és népegészségügyi termékdíjat, és EPR  díjat megjeleníti. Sorozat-számlakészítő programszolgáltatást azoknak ajánljuk akiknél állandó, ritkán változó díjakon, ugyanazon vevőkörben, rendszeres időközönként (pl. havonta) megismétlődő (tehát sorozatjelleggel) szolgáltatások kiszámlázására van szükség. Rugalmasan beállítható a NAV Online Számlázás kivitelezésére, amely előírásaihoz igazodva, nem marad ki egyetlen bejelentési kötelezettség alá tartozó számla beküldése sem. Működik a Contorg E-számlaszolgáltatása, akár digitális aláírással együtt is!

A program az Evolut Eco és Evolut7 (Pro) Főkönyvi-pénzügyi programokhoz kapcsolva nem csak számlázási igények kielégítésére alkalmas, hanem a rendszer automatikusan lekönyveli annak tartalmát! Alkalmazása során nem csak a számviteli törvény által előírt követelményeket kezeli, hanem az ÁFA-, a NAV Online 3.0, és egyéb pénzügyi stb. előírások szabályrendszereit is. Készít módosító számlát, előlegszámlát, visszáru-számlát, sorozatszámlát, gyűjtőszámlát, szállítólevélből, megrendelésből, stb. Felhőben is, és távolról is használható – emiatt könyvelő – ügyfél kapcsolatban is hatékonyan használható!

Az Evolut Számlázó program a Készletgazdálkodási programhoz integrálva Kereskedelmi Rendszerként képes működni. Ilyen esetben kapcsolható hozzá banki és pénztári funkció, a vevők tartozásainak, hátralékainak kimutatása ezzel biztosítható.

A számlázó program egycéges szoftver, azonban több cég számlázására is használható. Könyvelőirodák számlázási megbízottként használják ügyfeleik részére számlázási szolgáltatás nyújtására.

Többcéges számlázó esetén egy szoftver több ügyfél részére biztosít számlázási szolgáltatást, oly módon, hogy azok adatai a főkönyvi rendszerbe is átkerülnek. Használható az Evolut Eco és Evolut7 / Pro rendszerek mellett, olyan esetekben, amikor a könyvelő számlázási meghatalmazottként látja el egyes ügyfeleinek a számlázási tevékenységét.

SZÁMLÁZÓ RENDSZER ÁRA
EVOLUT SZÁMLÁZÓ PROGRAMEgy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára
Evolut Számlázó Alaprendszer 30.000 Ft-tól
+ Sorozatszámlázási opció+ 25.000 Ft-tól
+ Szállítólevél-készítés + pro forma-számla + díjbekérő+ 45.000 Ft-tól
+ E-számlaszolgáltatás alapcsomag 300 db/év+ 29.640 Ft/év
+ Működési opció devizára, több nyelvre, tételgyűjtőkre, Incoterms kódokra, Vevőtelephelyes nyilvántartásra, szállítólevél kapcsolatra, Pro forma számlára, díjbekérő-készítési lehetőségre, felhős működésre, stb.külön, egyedi árat adunk!
Idegen főkönyv felé Számlázó rendszerünk a könyvelési feladást Excel táblából készíti el!
Érvényes: 2023. 10. 11-tőlÁraink az áfát nem tartalmazzák!
SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.