Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

SZENVEDÉLYÜNK A KÖNYVELÉS!

Kedves Látogató!

A Contorg Kft egy könyveléssel, továbbá könyvelési és bérprogramok készítésével foglalkozó vállalkozás. Kipróbált, a gyakorlati életben hosszú évek alatt jól bevált könyvelési, bérszámfejtési programokat ajánlunk, mi könyvelők  Önnek, mint Könyvelőnek! Szoftvereinkkel megkönnyítjük a könyvelők munkáját, könyvelési szolgáltatásainkkal elősegítjük partnereink üzleti tisztánlátását, jogkövető működését.

A könyvelő népet szolgáljuk!

Rendszereinkben benne van minden, amire egy könyvelőnek, vagy egy vállalkozásnak szüksége lehet! Minden változatában teljesen integrált, analitika-alapú, egyszeri adatfeldolgozással, de a szokásosnál jóval, több információval! Egyszerűsítsen és növelje eredményességét programjaink segítségével. Alkalmazásával könyvelőirodaként minden megbízás elvállalható, és a felhőalapú megoldással Ön bárhol, bármikor hozzáférhet a könyveléshez, ráadásul több automatizált importfunkció segíti kiváltani a kézi adatrögzítést!

Könyvelőként tudjuk, hogy mi kell a hatékony, pontos munkához! Tegyen próbára bennünket, lépjen velünk kapcsolatba!

Regős Gábor ügyvezető, cégalapító

BŐVEBBEN RÓLUNK

Hosszú évtizedek óta hivatásom a könyvelés. 1983 decemberében kezdtem meg önálló működésemet a könyvelői szolgáltatások területén, előtte vállalati főkönyvelő, illetve az akkori adóhivatal revizora voltam. Már akkoriban is sokan kerestek meg különböző adózási és pénzügyi kérdésekkel, én pedig örömmel segítettem, hiszen jól tudtam, hogy a nem szakmabeliek számára mindez komoly gondot jelent.

Mindvégig könyveléssel foglalkozva, egy jól működő program saját célra való létrehozása érdekében 1988-ban készítettük el az első szoftverünket, Komplex Főkönyvi Könyvelési program néven. Ennek fogadtatása, sikere újabb és újabb programok készítésére ösztönöztek bennünket – végül így jött létre egyik programtól a másikig 1990 évek elejére a Contorg könyvelőszoftver-család. Programjainkat évtizedek óta országszerte használják nagy számban könyvelők, könyvelőirodák, és önálló vállalkozások. Az elmúlt évtizedek alatt partnereink tapasztalatai, igényei is formálták bővítették szoftvereink szolgáltatásait.

Saját könyvelőirodánkban is ezeket a szoftvereket használjuk, így igazán tudjuk, ismerjük a gyakorlati megvalósítást, nem csak a szabályokkal vagyunk tisztában. Ezért programjaink gyakorlatiasak, mindenkor támaszkodunk partnereink véleményére, javaslataikra, igényeikre, kéréseikre, amelyek formálták, bővítették szoftvereink szolgáltatásait, sőt egy-egy funkció beépítésekor kiemelten figyeljük tapasztalataikat és ezeket beledolgozzuk a meglévő rendszereinkbe. Örömünkre szolgál, ha egy-egy ilyen kérést sikerül úgy teljesíteni, hogy azt mások is hasznos szolgáltatásként kezdik használni. Mára partnereink mindennapi munkájuk során számviteli-, bér- és TB- szakértőkből álló csapatunkra számíthatnak.

Ha Ön úgy gondolja, hogy irodánk segítségére lehet könyvelési feladatainak megoldásában, vagy egy hatékony könyvelési programra történő áttérésben: bátran keressen bennünket! Adótanácsadóink, szaktanácsadóink  hatékony, összetett szolgáltatást nyújtanak adózási, vállalkozási, szoftverhasználati  problémáinak megoldásában.

Regős Gábor

A CONTORG KFT. MUNKATÁRSAI

Regős Gábor

adótanácsadó, rendszerszervező, mérlegképes könyvelő

Az Evolut számviteli rendszereket annak idején én terveztem. Ha ezek beállításával, paraméterezésével fordul hozzánk, akkor nagy valószínűséggel velem is fog Felhasználóként találkozni. Szakmai tanácsot adok a kettős- és egyszeres könyvviteli rendszerek használatához, számviteli és adózási beállításokhoz. Új rendszerek esetében munkatársasimmal együtt megtervezem a vállalat készletgazdálkodási, kereskedelmi, elektronikus bevallási- és adatszolgáltatási feladatainak teljesítéséhez a teljes integrált rendszert. Forduljon hozzám bizalommal!

Regős Éva

ügyvezető

A szoftverértékesítésért felelős vezetőként partnereinkkel én tartom a kapcsolatot. A régi partnereinket már hangról felismerem, a közvetlen, barátságos üzleti kapcsolatok híve vagyok.   Ha Ön árajánlatot kér tőlünk, akkor ennek elkészítése az én feladatom. Előkészítem a licencszerződéseket, bonyolítom a számlázást, partnereink kéréseit elintézem. Nyilvántartom felhasználóink programjait, felhasználói engedélyeit, programverzióit. Ha ezzel kapcsolatban szeretne érdeklődni, – nyugodtan keressen engem – ígérem, gyorsan elintézem a kérését.

Regős Tamás

ügyvezető, adótanácsadó, közgazdász, szoftvertanácsadó

Adótanácsadóként elsősorban a kettős könyvviteli rendszereink, és vállalati integrált rendszereink számviteli és adózás-szakmai, paraméterezési használatát segítem. Informatikai háttérkérdésekkel is foglalkozom, ezért rendszereink szerveres beállításaiban is segítek Önnek. Bérügyviteli programjaink esetében  számfejtési-, jogcím-beállítási tanácsadással segítem a hozzám forduló partnereinket. Ügyfeleink tevékenységének gazdálkodási, cég- és adójogi követése is feladataim közé tartozik.

Gyetvai Andrea

szenior Bér- és TB- szakértő és tanácsadó

Bér-, munkaügyi- és TB- szakértőként feladatom, hogy partnereinket segítsem a bérügyviteli rendszereink használatában. Contorg Bér- és EVL Bérrendszereink beállításaiban, számfejtési, munkaügyi, TB kérdések megértésében, eldöntésében, paraméterek felépítésében, jogcím-beállításokban, főkönyvi feladások beállításában, ennek ellenőrzésében segítek Önnek.

Szabó Erzsébet

informatikus tanácsadó

A Felhasználói licenceket, szerződéseket én készítem el, kezelem és nyilvántartom. A licencek és programok technikai használatában segítek, telefonon, e-mailben, vagy TeamViewer-en. Ha licencmódosítás szükséges, akkor Felhasználóink velem egyeztetnek, én pedig azt gyorsan elintézem. Hardveres, szoftveres beállítások támogatása is feladataim közé tartozik. Ha ilyen gondja van, engem keressen, gyorsan segítek a problémát megoldani!

Ibyné Ildikó

szenior könyvelő

Az Evolut integrált főkönyvi rendszerben dolgozom. Feladataim közé tartozik ügyfeleink számára számviteli tanácsadás biztosítása, az egyeztetések, hitelkérelmek, és statisztikai jelentések elkészítése. Mentorként pályakezdő mérlegképes könyvelőink tevékenységét támogatom. Adóbevallások, mérlegek összeállítása mellett irodánk mezőgazdasági, és szállítmányozási vállalkozásainak a könyvelését végzem, illetve irányítom.

Mészáros Andrea

mérlegképes könyvelő

Az Evolut integrált főkönyvi könyvelés vállalati szolgáltatói rendszerében dolgozom, deviza-elszámolásokkal, külföldiek deviza-könyvviteli egyeztetéseivel, mérlegek előkészítésével foglalkozom. Feladatom ügyfeleink könyvelésének vezetése, a NAV-folyószámlák figyelemmel kísérése, gondozása, csoportunk partnereivel való kapcsolattartás. Adóbevallások előkészítése, ügyfeleink bizonylati anyagainak rendezése további feladatokat jelentenek számomra.

Fekete Andrea

mérlegképes könyvelő

Az Evolut integrált főkönyvi, és egyszeres rendszerekben dolgozom. Feladataim közé tartozik ügyfeleink számára könyvviteli feladatok végzése.

Némethné Sebestyén Krisztina

mérlegképes könyvelő

Az Evolut integrált főkönyvi, és egyszeres rendszerekben dolgozom. Feladataim közé tartozik ügyfeleink számára számviteli tanácsadás biztosítása, az egyeztetések, hitelkérelmek, és statisztikai jelentések elkészítése. Több éves gyakorlattal pályakezdő mérlegképes könyvelőink tevékenységét támogatom. Adóbevallások, mérlegek összeállítása mellett irodánk vendéglátós vállalkozásainak és nonprofit, szervezeteinek a könyvelését végzem, illetve irányítom.

Varga Petra

mérlegképes könyvelő

Az Evolut integrált főkönyvi könyvelési, továbbá az egyszeres könyvviteli rendszerekben dolgozom. Feladatom ügyfeleink könyvelési anyagainak átvétele, kontírozása, rendezése, könyvelése, továbbá partnereinkkel való kapcsolattartás, illetve könyvviteli egyeztetésekkel foglalkozom.

Contorg KFT. fejlődésének mérföldkövei

1983

Regős Gábor cégalapító ez év decemberében kezdte meg két GMK-nak a könyvelési, adózási szolgáltatások nyújtását

1990

Családi cégként 1990. április 22-én megalakult a Contorg Ügyviteli Szolgáltató Bt. A létszámunk ekkor már 3 főre emelkedett. Első irodánk Dunaföldvár központjában

1992

A vállalkozási forma változtatása révén, átalakulással ez év január 1-től korlátolt felelősségű társaságként működtünk tovább. Természetesen továbbra is könyvelőirodai és szoftverfejlesztői üzletágakban

1994

A könyveltető ügyfelek nagy száma miatt, illetve a szoftveres ügyfelek betanítási igényeinek hatására egy saját irodaház építését határoztuk el

1995

Elkészült az irodaházunk. Tevékenységünk továbbra is könyvelőiroda, szoftverfejlesztés, illetve újdonságként lett egy papír- nyomtatvány, ajándék üzletünk

1997

Ebben az évben nyitottuk meg az Apolló Papírboltot, amely a mai napig működik

2017

16 év adótanácsadói, mérlegképes könyvelői munka után Regős Tamás a cég ügyvezetőjeként kapcsolódott be a cég munkájába

2023

Informatikai, bér- tb, könyvelési, vállalati rendszerszervezési területeken gyakorlottá vált munkatársaink távolról nyújtanak segítséget felhasználóinknak

2024

Rendszereinket országszerte nagy számban használják mind a könyvelési, mind a vállalati, és mind pedig a bérügyviteli területeken

Szoftverfejlesztési mérföldkövek

1988

Elkészítettük az első programunkat Commodore 128-ra, ami Naplófőkönyvi könyvelési program volt. Még ugyanebben az évben elkészítettük a kettős könyvviteli programunkat, szintén Commodore-ra

1989

Elkészítettük a Commodore-ra írt főkönyvi könyvelési programunkat DOS operációs rendszerre, Komplex Főkönyv néven, amelyek PC XT és AT gépeken futottak

1990

Elkészítettük a Contorg NAP és Contorg PÉNZ nevű egyszeres könyvvezetési programjainkat PC XT és AT gépekre, továbbá Regiszter nevű anyagkönyvelési programot és egy CB kódnevű bérprogramot

1992

Átdolgoztuk és kibővítettük a Főkönyvi könyvelési programunkat Contorg Cont4 néven, illetve a Contorg NAP2 és Contorg PÉNZ2 egyszeres könyvelési programokat

Elkészítettük az első Contorg Bérprogram átdolgozott változatát CB2 kódnéven

1993

Átalakítottuk, kibővítettük és integráltuk egy éves bevalláskészítő rendszerhez Contorg NAP3 és Contorg PÉNZ3 kódneveken az egyszeres könyvvezetési programjainkat, elkészítettünk egy házipénztári programot is

1994

Elkészítettük az első Contorg számlázóprogramot CS kódnéven

1997

Contorg CT Tárgyi eszköz-nyilvántartó program; Contorg CP házipénztári program; Contorg CM mérleg és eredménykimutatás-készítő

1998

Megszületett a Contorg Integrált Rendszer, amely a CONTREND nevet kapta. Ezzel a rendszerrel a Contorg Könyvelőiroda outsourcing szolgáltatásokat kezdett nyújtani, tipikusan szoftvereink kihelyezésével

2000

Ebben az évben vezettük be a rendszeres, éves szoftverkövetési eljárást, ami később terméktámogatás elnevezéssel, bővebb lehetőségekkel fut a mai napig tovább

2004

Elkészítettük az első Contorg Evolut főkönyvi rendszerünket Windows operációs rendszerre, amint később kiderült – csak tanulmány lett belőle, de azért már látszott, hogy mire lesz alkalmas

2009

Ennek az évnek a végén kiadtuk a ma ismert Evolut rendszerek első változatait, amelyek már négy nyelv használatára voltak alkalmasak

2012

Az Evolut rendszerek komplett vállalati integrált rendszerré fejlesztésének továbblépése volt az új Készletgazdálkodási modul bevezetése, amely már gyártást, és költséghely-gazdálkodást volt képes kezelni

2014

Evolut rendszereinket kibővítettük az új Jövedéki elszámolásokkal, és ettől kezdve képesek voltunk import, export, gyártást, jövedéki termékkereskedelmet komplett vállalati igényekre szabva kiszolgálni

2017

Elkészült az OBR kompatibilis beszámoló-készítő programváltozat, a szkennelt dokumentumok kezelését, továbbá könyvelési tételhez kapcsolását lehetővé tevő programváltozatok

2018

A Contorg Evolut rendszerek felhőbe mentek, ettől az évtől kezdve nyújtunk felhasználóink részére felhőszolgáltatást

2019

Elkészítettük az évekig tartó előkészítő, tervező, modellező munka után az negyedig generációs online bérprogramunkat, amely a programozási, kódolási feladatokat lecsökkentette, ezzel lényegében egy-két napon belül tudjuk a jogszabályi változásokat felhasználóink részére biztosítani

2021

A Covid miatt hirtelen megugrott Home Office igényeket azonnal ki tudtuk szolgálni. Ez évtől biztosítunk E-számla szolgáltatást, E-aláírással

2022

NAV Online vevő- és szállítói számla-letöltés rendszerinkben, méghozzá automatikus kontírozási lehetőséggel kiegészítve. Banki importfájlok 18 féle változatával ez évtől kínálunk könyvelői, adatrögzítői munka megkönnyítésére új szolgáltatásokat

2023

Bevezettük egy időzített szerverszolgáltatással NAV Online Számla és Pénztárgépi adatok automatizált letöltését. A NAV OPG adatok minden nap letöltésre kerülnek, így nem számít a 14 napos időkorlát

2024

Tovább folyik a könyvelői munka hatékonyságának növelését célzó további automatikus eljárások kiépítése. Ez évben a NAV OSA letöltések PDF számlaképekkel való összekapcsolása jelenti a feladatot