Evolut Komplex Főkönyv
A Kis- és Középvállalkozások számára
Az Evolut Komplex programcsomag, nagyméretű, de csak főkönyvi- pénzügyi nyilvántartást igénylő, önálló számviteli részleggel működő vállalkozások számára készítünk. Ez a rendszer használható deviza-alapú könyvelésre, eltérő üzleti év könyvelésére devizával is, elsődleges 6-os, 7-es költséghely-, vagy elsődleges 5-ös, költségnem-könyvelésre. Alkalmas mezőgazdasági cégek könyvelésére is! Ez a programcsomag a deviza-műveletek könyvelésénél automatikusan használja az árfolyamokat, könyveli azok különbözeteit, önműködően elvégzi a kötelező év végi deviza-átértékelés számviteli feladatait. Előnye, hogy a deviza-alapú könyvvezetés mellett forint alapú adóanalitikát vezet!
A Komplex vállalati főkönyvi rendszerek ára a cég méretéhez igazodik. Azt valljuk, hogy a kisvállalkozásoknak is jár a minőségi szoftver, hát jussanak hozzá kedvező áron – nálunk! A pályázati követelményeknek az Evolut Komplex rendszerek maradéktalanul megfelelnek!
Evolut rendszerek előnye a működésükbe programozott könyvelői tudás, adó- és számviteli szabályalkalmazás, a könyvelő kényelmét jelentő nagy fokú automatizáltság, és a mindent átfogó integráltság. Listái, adatbeviteli képernyői kellemesek, áttekinthetőek, sokféle igényt kielégítenek. Gyors, igazi segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Könyvelni egér nélkül is lehet!
A programcsomagnak része egy komplett házipénztári rendszer, forint és valutapénztár-használatát biztosítva. Pénztárjelentés, napi pénztáregyenleg-kimutatás, bevételi és kiadási bizonylatok, teljes pénztári forgalom, vevő- szállító partnerek folyószámláinak kezelésével. A hagyományos házipénztári bizonylatkészítés mellett automatikus pénztár-bizonylatkészítési funkciójával a vevőknél, szállítóknál lekönyvelt készpénzes számlákról gombnyomásra készíti el a szükséges bevételi, vagy kiadási pénztárbizonylatot, amelyet a pénztári bizonylatok között tart nyilván.
Az Evolut Komplex integrált könyvelőrendszer modul és funkciótartalma:
– Hétféle könyvelési mód
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– Devizamodul, Költséghely-könyvelés, PIVOT elemzés
– Munkaszám-, projekt-, gyűjtő-könyvelés, dinamikus elemzés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer, pénzügyi levelezés
– ÁFA-rendszer, gyűjtő-, és munkaszámrendszer,
AZ EVOLUT KOMPLEX RENDSZER
A Kis- és Középvállalat méretű vállalkozások számára
Az Evolut Komplex programcsomag, nagy méretű, de csak főkönyvi- pénzügyi nyilvántartást igénylő, önálló számviteli részleggel működő vállalkozások számára készítünk. Ez a rendszer használható deviza-alapú könyvelésre, eltérő üzleti év könyvelésére devizával is, elsődleges 6-os, 7-es költséghely-, vagy elsődleges 5-ös, költségnem-könyvelésre. Alkalmas mezőgazdasági cégek könyvelésére is! Ez a programcsomag a deviza-műveletek könyvelésénél automatikusan használja az árfolyamokat, könyveli azok különbözeteit, önműködően elvégzi a kötelező év végi deviza-átértékelés számviteli feladatait. Előnye, hogy a deviza-alapú könyvvezetés mellett forint alapú adóanalitikát vezet!
Az Evolut Komplex főkönyvi rendszer deviza-alapú könyvvezetés esetén az adóbevallásokhoz (ÁFA, TAO, HIPA) szükséges adatokat HUF-ban is biztosítja, maximális részletezettséggel szolgálja ki az adóelszámolásokat, adóellenőrzéseket. A devizakezelő programmodul nem azonos a deviza-alapú könyveléssel, ez utóbbi jelentősége, használati értéke jóval magasabb, bár mindegyikhez szükséges az Evolut Devizamodul megléte. A deviza-alapú könyvvezetést eltérő üzleti év esetében is helyesen alkalmazza.
A deviza-alapú könyvvezetésben MNB által kiadott, internet-alapú árfolyamokkal dolgozik. A devizapénzeszközök nyilvántartását gördülő átlag-árfolyam technikával vezeti, minden tételnél azonnal automatikusan a helyére kerül az árfolyam-különbözet. Tévedés esetén a hibás tétel kijavítása után, önműködően, a hiba után könyvelt tételeket átjavítja, a tévedésből származó különbözeteket pedig az igénybevétel helyére (gombnyomásra) helyes összegben (ismételten) elszámolja. Ezáltal hihetetlenül kényelmes és pontos!
Nem csak a főkönyvi- pénzügyi elszámolásokat képes devizában kezelni, hanem az alaprendszerhez kapcsolt analitikákat is devizában vezeti, automatizáltan könyveli le. Így a befektetett eszközök (tárgyi eszközök) nyilvántartását, az értékcsökkenés elszámolását, a készlet-könyvelést, illetve a számlázást is. Ezekből bármikor gombnyomásra HUF-alapon számított listát is készít!
Az Evolut Komplex program devizamodulja nem deviza-alapú könyvvezetés esetén a HUF mellett több más devizát is kényelmesen kezel, harmadik, negyedik devizaként is a rendszerben, sőt egy ügyleten belül képes eltérő devizanemekkel működni, mely elszámolásokban önműködően különbséget tesz a tőkehátralék, és az árfolyam-különbözet között.
Az Evolut Komplex főkönyvi rendszerek ára a cég méretéhez igazodik. Azt valljuk, hogy a kisvállalkozásoknak is jár a minőségi szoftver, hát jussanak hozzá kedvező áron – nálunk! A pályázati követelményeknek a szoftver maradéktalanul megfelel!
Evolut rendszerek előnye a működésükbe programozott könyvelői tudás, adó- és számviteli szabályalkalmazás, a könyvelő kényelmét jelentő nagy fokú automatizáltság, és a mindent átfogó integráltság. Listái, adatbeviteli képernyői kellemesek, áttekinthetőek, sokféle igényt kielégítenek. Gyors, igazi segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Könyvelni egér nélkül is lehet!
A programcsomagnak része egy komplett házipénztári rendszer, forint és valutapénztár-használatát biztosítva. Pénztárjelentés, napi pénztáregyenleg-kimutatás, bevételi és kiadási bizonylatok, teljes pénztári forgalom, vevő- szállító partnerek folyószámláinak kezelésével. A hagyományos házipénztári bizonylatkészítés mellett automatikus pénztár-bizonylatkészítési funkciójával a vevőknél, szállítóknál lekönyvelt készpénzes számlákról gombnyomásra készíti el a szükséges bevételi, vagy kiadási pénztárbizonylatot, amelyet a pénztári bizonylatok között tart nyilván.
Az Evolut Komplex integrált könyvelőrendszer modul és funkciótartalma:
– Hétféle könyvelési mód (választható megoldás)
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– Devizamodul, Költséghely-könyvelés, PIVOT elemzés
– Munkaszám-, projekt-, gyűjtő-könyvelés, dinamikus elemzés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer, pénzügyi levelezés
– ÁFA-rendszer, gyűjtő-, és munkaszámrendszer,
Az Evolut Komplex könyvelőrendszerben választható könyvvezetési módok:
- Mikrogazdálkodói- és
- Összköltséges könyvelés, valamint
- Összköltséges könyvvezetés költséghellyel,
- Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés, és
- Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés, továbbá
- Deviza-alapú könyvelés, és
- Eltérő üzleti év könyvelése
Integráltan kapcsolható modulok:
– Számlázás
– Tárgyi eszköz
Kapcsolható rendszer:
– Contorg Bérügyviteli program
Később programváltozat kibővíthető különböző opciókkal.
Az Evolut Komplex könyvelőprogramunkat a könyvelő munkájának megkönnyítésére, az adatrögzítés egyszerűsítésére terveztük. Nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult, az programot az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel! Ebben az integrált könyvelési rendszerünkben működő hatékonyságot növelő adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Vevő és szállítói számlák, pénztárgép-adatok importja, banki kivonat beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét!
A rendszer megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Működése könnyen érthető, analitika-alapú szoftver, ami széles teret biztosít a könyvelői fantáziának A program működése gyors, a szokásosnál több információt biztosít, a beépített szakmai tudás pedig kellemesebb használatot nyújt.
Felhőbe, távoli asztalra is viheti a könyvelést, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!
EVOLUT RENDSZEREK KÖZÖS JELLEMZŐI
- A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza, költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
- A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
- A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
- A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
- Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
- Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
- A programok hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
- Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
- Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
- Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
- Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
- A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)
Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!
AZ EVOLUT KOMPLEX RENDSZER ÁRA
Komplex | Licencdíj |
---|---|
EVOLUT KOMPLEX FŐKÖNYVI RENDSZER, EGY CÉGES, DEVIZÁS | már 105.000 Ft-tól |
Érvényes: 2022. 09. 07-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák! |
SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK
Térítésmentes szolgáltatások:
Térítésmentes szolgáltatások |
---|
Telepítési, használatba vételi útmutató |
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető |
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal |
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben |
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható) |
Internetes tudástár |
Contorg Hírlevelek |
Contorg szolgáltatások díjai:
CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek | Díjak Ft-ban |
---|---|
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen | 24.000 Ft/alkalom+utazási költség |
– adatbázis áthelyezés helyszínen | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel | 24.000 Ft/alkalom |
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás | 10.000 Ft/óra |
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban | 10.000 Ft/óra |
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján | 40.000 Ft/év |
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél | 15.000 Ft/fő/nap |
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) | 60.000 Ft/nap+utazási költség |
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) | 20.000 Ft/alkalom |
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén) | 10.000 Ft/óra |
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén | 15.000 Ft/óra + utazási költség |
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel | 10.000 Ft/óra |
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül | 5.000 Ft/alkalom |
Helyszínre utazás megtett távolság alapján | 150 Ft/km |
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
Üzenetküldés
Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!
Ajánlatkérés
Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.