Készlet + Számlázó + Bank + Házipénztár
Ez már egy pénzügyi modulokkal kiegészült Kereskedelmi Rendszer. Olyan szoftver, amelynek használata kényelmes, gyors és pontos számlázást, készletkezelést és pénzügyi nyilvántartást tesznek lehetővé. Rendszerünk megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas az Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra, e-aláírással. A készletnyilvántartásban beállítható a környezetvédelmi termékdíj és EPR-díj kezelés.
Működik felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel, devizában, készletkezeléssel együtt, Web áruházban, E-számla tértivevényes kézbesítéssel, igény esetén elektronikus aláírással. Kedvező díjon biztosítunk számlázó programot felhős szolgáltatással is!
Az általános tulajdonságoknál ismertetett képességek mindegyike érvényes, plusz még a vele összekapcsolt rendszer további lehetőségei is növelik használhatóságát!
Ha a Kereskedelmi Rendszerhez Bank és Házipénztár modulokat kapcsolunk, akkor a vevők felé kiállított számlák pénzügyi rendezése rögzíthető a bankban, illetve készpénz esetén a pénztárban. Ezzel a felhasználó saját vevőinek pénzügyi nyilvántartása vezetésére alkalmas programot használhat, szinte napra készen látja a kintlévőségeket, és képes fizetési felszólítást, egyenlegközlőt, pénzügyi rendezést kérő levelet készíteni a programból.
Forintban, devizában, belföldre, unióba, harmadik országba egyaránt használható számlakészítésre, a fordított adót is kezelő, négy nyelven működő, nagy kapacitású számlázó program, esztétikus külalakban, grafikus cégembléma megjelenítéssel. Incoterms 2010 hivatkozásokat használja, képes gyűjtőszámlát, díkbekérőt, pro forma számlát, számviteli bizonylatot készíteni, környezetvédelmi- és népegészségügyi termékdíjat, EPR díjat megjeleníteni és számítani, ezekről adatot szolgáltatni. Amennyiben a Rendelés modult bekapcsoljuk a Kereskedelmi Rendszerbe, akkor Webes felülteten is az Ön megrendelői a saját irodájukban adhatják le Ön felé a megrendelésüket, ami beépül a szállítólevélbe, számlába, stb.
EVOLUT SZÁMLÁZÓ+BANK+PÉNZTÁR+KÉSZLET RENDSZER
Az Evolut programcsalád Számlázó programja egy önálló, teljes körű számlázási rendszert kínál, többféle kiépítésben, kombinációban és van egy szállítólevél-készítő funkciója is.A szoftver lehetővé teszi a számlák készítését forintban és devizában is, emellett megfelel a NAV 3.0 Online Számla követelményeinek.
Számlázó +Bank + Házipénztár + Készlet
Ha számlázórendszert bankkal, házipénztárral és készletprogrammal kapcsoljuk össze, az egy komplett kereskedelmi (értékesítési) rendszert képez. Egészen más szolgáltatásokkal bír egy ilyen szoftverkombináció, mint egy egyszerű számlázó program.
Kezeli a raktári készletet, a partnerekhez árjegyzék, vagy árkedvezmény-rendszer kapcsolható, a leltározást követően a tényleges készletre a program automatikusan helyesbít, kezeli a készletérték- különbözetet, elszámolóáras átértékeléseket, sarzs-számot, gyártási számot, praxisengedélyszámot, felír-számot, környezetvédelmi termékdíjat, EPR- díjat, népegészségügyi termékadót, automatikusan beleszámítja a nettó beszerzési árba a vámot, vámkezelési költséget és szállítási költséget.
Az anyagok, áruk értékét tényleges, göngyölt beszerzési áron tartja nyilván. Listái a kereskedői tevékenységhez hasznos gazdaságossági adatokat szolgáltat, figyeli az elfekvő készleteket, ügynökök, utazók forgalmát, vevők ranglistáját, árréstömeget, illetve egy-egy terméken realizálódott árrésösszeget, stb.
Készíthető számlatípusok: normál belföldi számla, uniós, export, módosító számla, helyesbítő számla, sorozatszámla, számlát szállítólevélből, külső és belső megrendelésből, webáruházból, stb. négy nyelven, a számviteli törvény szerinti módokon. Beállítás esetén számla helyett számviteli bizonylatot készít!
Kezeli a fordított áfát, annak minden változatát a szükséges további adatokkal (vas- mezőgazdaság, építő, stb.) PDF-archiválás, kiküldés+e-aláírással azonnal. Beállítható aláírás helyek, képek, logók, másodlagos mennyiségek megjelenítése, hivatkozások más bizonylatokra, stb. a számlán.
Tartalmaz, és kezel Felír kódot, praxisengedély számot, készlettel együtt sarzs- és gyártási számot, szavatossági időt, termékdíj-, EPR-díj nyilatkozatot, csatolható hozzá számlamelléklet (PDF formátumban), formáját tekintve normál és csekkes számlát is. Gyűjtőszámlázásra, díjbekérő készítésére alkalmas szállítólevél modullal együtt.
A szállítólevél modul az értékesítéseknél, webáruházban foglalást hajt végre a megrendelés teljesítése érdekében, ami adott esetben egy kattintással törölhető.
Készít számviteli bizonylatot is számla helyett, ha annak feltételei fennállnak és be van a szolgáltatás az adatbázisban kapcsolva.
A Számlázómodul további hasznos szolgáltatásokat nyújt, amikor össze van kapcsolva a bankkal és a házipénztárral, ugyanis a számla lekönyvelődik a partner- és árbevételi analitikába, áfanyilvántartásba, projektanalitikába, bekerül a partnerek folyószámla-nyilvántartásába, pénzügyi levelezéshez használható módon. Automatikusan elszámolja és lekönyveli a kerekítéseket, devizás számlák esetén automatikusan használja az árfolyamtörzs adatait.
A számlázómodul által generált számlaadatok a partner folyószámla-nyilvántartásból lehetőséget nyújtanak a kintlévőségek figyelésére, kezelésére, fizetési emlékeztető, felszólítás, stb. leveleket készítésére. A házipénztár modul használata teljes házipénztári nyilvántartást vezet, kinyomtathatók belőle a bevételi, vagy a kiadási pénztárbizonylatok, nyugták, és a napi pénztárjelentés. A házipénztár modul képes valutapénztárt is vezetni!
További szolgáltatása a rendszernek, hogy lekérhetők a NAV Online nyilvántartásból mind a vevő, mind pedig a szállítói számlák, mely adatokból ellenőrizhetővé válik a beérkező számlák teljes körűsége.
A programnak létezik egy speciális változata is, amely sorozatszámlázásra is alkalmas, ez azt teszi lehetővé, hogy a beállítások között megadott paraméterek szerint, a kijelölt vevőpartnerek felé, a megadott gyakorisággal egy gombnyomással elindítható a számlázás. Ennek kapacitására jellemző adat: ezer számla/öt perc.
A szoftverünknek van egy további speciális változata a Jövedéki számlázás és készletkezelés, amely a jövedéki engedélyes kereskedők számára nyújt a készletprogrammal együtt az előírt hatósági nyilvántartások, adatszolgáltatások készítésére hatékony megoldást.
A Számlázó programnak ezen kívül még sokféle kombinált változata van, bankkal, házipénztárral, készletprogrammal, szállítólevéllel, web shoppal (WooCommerce), Contorg Web-rendeléssel, stb. való összekötési lehetőségei miatt. Az itt olvasható rövid tájékoztatókban az Önt érdeklő lehetséges kombinációk valamelyikéről tájékozódhat.
A programmal e-számla készíthető, hitelesítésére e-aláírás szolgáltatást biztosítunk. A kiküldés tértivevényes, tehát a számla elektronikus úton való kézbesítése igazolható.
Működik felhőben, helyi hálózatban, távoli asztalon, továbbá egyedi gépen.
EVL SZÁMLAKÉSZÍTŐ PROGRAM
ÁLTALÁNOS SZÁMLÁZÓ RENDSZER DÍJAI
EVOLUT SZÁMLÁZÓ PROGRAM | Egy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára |
---|---|
Evolut Számlázó Alaprendszer | 30.000 Ft-tól |
+ Sorozatszámlázási opció | + 25.000 Ft-tól |
+ Szállítólevél-készítés + pro forma-számla + díjbekérő | + 45.000 Ft-tól |
+ E-számlaszolgáltatás alapcsomag 300 db/év | + 29.640 Ft/év |
+ Működési opció devizára, több nyelvre, tételgyűjtőkre, Incoterms kódokra, Vevőtelephelyes nyilvántartásra, szállítólevél kapcsolatra, Pro forma számlára, díjbekérő-készítési lehetőségre, felhős működésre, stb. | külön, egyedi árat adunk! |
Idegen főkönyv felé Számlázó rendszerünk a könyvelési feladást Excel táblából készíti el! | |
Érvényes: 2023. 10. 11-től | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
SZOLGÁLTATÁSOK DÍJAI
Térítésmentes szolgáltatások:
Térítésmentes szolgáltatások |
---|
Telepítési, használatba vételi útmutató |
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető |
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal |
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben |
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható) |
Internetes tudástár |
Contorg Hírlevelek |
Contorg szolgáltatások díjai:
CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek | Díjak Ft-ban |
---|---|
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen | 24.000 Ft/alkalom+utazási költség |
– adatbázis áthelyezés helyszínen | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel | 24.000 Ft/alkalom |
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás | 10.000 Ft/óra |
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban | 10.000 Ft/óra |
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján | 40.000 Ft/év |
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél | 10.000 Ft/fő/nap |
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) | 40.000 Ft/nap+utazási költség |
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) | 20.000 Ft/alkalom |
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén) | 10.000 Ft/óra |
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén | 15.000 Ft/óra + utazási költség |
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel | 10.000 Ft/óra |
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül | 5.000 Ft/alkalom |
Helyszínre utazás megtett távolság alapján | 150 Ft/km |
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
Üzenetküldés
Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!
Ajánlatkérés
Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.