Készlet + Számlázó + Bank + Házipénztár

Ez már egy pénzügyi modulokkal kiegészült Kereskedelmi Rendszer. Olyan szoftver, amelynek használata kényelmes, gyors és pontos számlázást, készletkezelést és pénzügyi nyilvántartást tesznek lehetővé. Rendszerünk megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas az Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra, e-aláírással. A készletnyilvántartásban beállítható a környezetvédelmi termékdíj és EPR-díj kezelés.

Működik felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel, devizában, készletkezeléssel együtt, Web áruházban, E-számla tértivevényes kézbesítéssel, igény esetén elektronikus aláírással. Kedvező díjon biztosítunk számlázó programot felhős szolgáltatással is!

Az általános tulajdonságoknál ismertetett képességek mindegyike érvényes, plusz még a vele összekapcsolt rendszer további lehetőségei is növelik használhatóságát!

Ha a Kereskedelmi Rendszerhez Bank és Házipénztár modulokat kapcsolunk, akkor a vevők felé kiállított számlák pénzügyi rendezése rögzíthető a bankban, illetve készpénz esetén a pénztárban. Ezzel a felhasználó saját vevőinek pénzügyi nyilvántartása vezetésére alkalmas programot használhat, szinte napra készen látja a kintlévőségeket, és képes fizetési felszólítást, egyenlegközlőt, pénzügyi rendezést kérő levelet készíteni a programból.

Forintban, devizában, belföldre, unióba, harmadik országba egyaránt használható számlakészítésre, a fordított adót is kezelő, négy nyelven működő, nagy kapacitású számlázó program, esztétikus külalakban, grafikus cégembléma megjelenítéssel. Incoterms 2010 hivatkozásokat használja, képes gyűjtőszámlát, díkbekérőt, pro forma számlát, számviteli bizonylatot készíteni, környezetvédelmi- és népegészségügyi termékdíjat, EPR  díjat megjeleníteni és számítani, ezekről adatot szolgáltatni. Amennyiben a Rendelés modult bekapcsoljuk a Kereskedelmi Rendszerbe, akkor Webes felülteten is az Ön megrendelői a saját irodájukban adhatják le Ön felé a megrendelésüket, ami beépül a szállítólevélbe, számlába, stb.

EVOLUT SZÁMLÁZÓ+BANK+PÉNZTÁR+KÉSZLET RENDSZER

Az Evolut programcsalád Számlázó programja egy önálló, teljes körű számlázási rendszert kínál, többféle kiépítésben, kombinációban és van egy szállítólevél-készítő funkciója is.A szoftver lehetővé teszi a számlák készítését forintban és devizában is, emellett megfelel a NAV 3.0 Online Számla követelményeinek.

Számlázó +Bank + Házipénztár + Készlet

Ha számlázórendszert bankkal, házipénztárral és készletprogrammal kapcsoljuk össze, az egy komplett kereskedelmi (értékesítési) rendszert képez. Egészen más szolgáltatásokkal bír egy ilyen szoftverkombináció, mint egy egyszerű számlázó program.

Kezeli a raktári készletet, a partnerekhez árjegyzék, vagy árkedvezmény-rendszer kapcsolható, a leltározást követően a tényleges készletre a program automatikusan helyesbít, kezeli a készletérték- különbözetet, elszámolóáras átértékeléseket, sarzs-számot, gyártási számot, praxisengedélyszámot, felír-számot, környezetvédelmi termékdíjat, EPR- díjat, népegészségügyi termékadót, automatikusan beleszámítja a nettó beszerzési árba a vámot, vámkezelési költséget és szállítási költséget.
Az anyagok, áruk értékét tényleges, göngyölt beszerzési áron tartja nyilván. Listái a kereskedői tevékenységhez hasznos gazdaságossági adatokat szolgáltat, figyeli az elfekvő készleteket, ügynökök, utazók forgalmát, vevők ranglistáját, árréstömeget, illetve egy-egy terméken realizálódott árrésösszeget, stb.

Készíthető számlatípusok: normál belföldi számla, uniós, export, módosító számla, helyesbítő számla, sorozatszámla, számlát szállítólevélből, külső és belső megrendelésből, webáruházból, stb. négy nyelven, a számviteli törvény szerinti módokon. Beállítás esetén számla helyett számviteli bizonylatot készít!

Kezeli a fordított áfát, annak minden változatát a szükséges további adatokkal (vas- mezőgazdaság, építő, stb.) PDF-archiválás, kiküldés+e-aláírással azonnal. Beállítható aláírás helyek, képek, logók, másodlagos mennyiségek megjelenítése, hivatkozások más bizonylatokra, stb. a számlán.

Tartalmaz, és kezel Felír kódot, praxisengedély számot, készlettel együtt sarzs- és gyártási számot, szavatossági időt, termékdíj-, EPR-díj nyilatkozatot, csatolható hozzá számlamelléklet (PDF formátumban), formáját tekintve normál és csekkes számlát is. Gyűjtőszámlázásra, díjbekérő készítésére alkalmas szállítólevél modullal együtt.
A szállítólevél modul az értékesítéseknél, webáruházban foglalást hajt végre a megrendelés teljesítése érdekében, ami adott esetben egy kattintással törölhető.
Készít számviteli bizonylatot is számla helyett, ha annak feltételei fennállnak és be van a szolgáltatás az adatbázisban kapcsolva.

A Számlázómodul további hasznos szolgáltatásokat nyújt, amikor össze van kapcsolva a bankkal és a házipénztárral, ugyanis a számla lekönyvelődik a partner- és árbevételi analitikába, áfanyilvántartásba, projektanalitikába, bekerül a partnerek folyószámla-nyilvántartásába, pénzügyi levelezéshez használható módon. Automatikusan elszámolja és lekönyveli a kerekítéseket, devizás számlák esetén automatikusan használja az árfolyamtörzs adatait.

A számlázómodul által generált számlaadatok a partner folyószámla-nyilvántartásból lehetőséget nyújtanak a kintlévőségek figyelésére, kezelésére, fizetési emlékeztető, felszólítás, stb. leveleket készítésére. A házipénztár modul használata teljes házipénztári nyilvántartást vezet, kinyomtathatók  belőle a bevételi, vagy a kiadási pénztárbizonylatok, nyugták, és a napi pénztárjelentés. A házipénztár modul képes valutapénztárt is vezetni!

További szolgáltatása a rendszernek, hogy lekérhetők a NAV Online nyilvántartásból mind a vevő, mind pedig a szállítói számlák, mely adatokból ellenőrizhetővé válik a beérkező számlák teljes körűsége.

A programnak létezik egy speciális változata is, amely sorozatszámlázásra is alkalmas, ez azt teszi lehetővé, hogy a beállítások között megadott paraméterek szerint, a kijelölt vevőpartnerek felé, a megadott gyakorisággal egy gombnyomással elindítható a számlázás. Ennek kapacitására jellemző adat: ezer számla/öt perc.

A szoftverünknek van egy további speciális változata a Jövedéki számlázás és készletkezelés, amely a jövedéki engedélyes kereskedők számára nyújt a készletprogrammal együtt az előírt hatósági nyilvántartások, adatszolgáltatások készítésére hatékony megoldást.

A Számlázó programnak ezen kívül még sokféle kombinált változata van, bankkal, házipénztárral, készletprogrammal, szállítólevéllel, web shoppal (WooCommerce), Contorg Web-rendeléssel, stb. való összekötési lehetőségei miatt. Az itt olvasható rövid tájékoztatókban az Önt érdeklő lehetséges kombinációk valamelyikéről tájékozódhat.

A programmal e-számla készíthető, hitelesítésére e-aláírás szolgáltatást biztosítunk. A kiküldés tértivevényes, tehát a számla elektronikus úton való kézbesítése igazolható.

Működik felhőben, helyi hálózatban, távoli asztalon, továbbá egyedi gépen.

EVL SZÁMLAKÉSZÍTŐ PROGRAM
Tegye félre a számlatömböt! Az EVL számlaprogram kedvező árával és szolgáltatásaival, folyamatos fejlesztésével mindig megoldást nyújthat gyorsan elvégzendő számázási  feladataira. A program nem csak egy vállalkozás számlázására alkalmas, hanem egyidejűleg több vállalkozás részére is használható – természetesen elkülönített adatállományokkal.
ÁLTALÁNOS SZÁMLÁZÓ RENDSZER DÍJAI
EVOLUT SZÁMLÁZÓ PROGRAMEgy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára
Evolut Számlázó Alaprendszer 30.000 Ft-tól
+ Sorozatszámlázási opció+ 25.000 Ft-tól
+ Szállítólevél-készítés + pro forma-számla + díjbekérő+ 45.000 Ft-tól
+ E-számlaszolgáltatás alapcsomag 300 db/év+ 29.640 Ft/év
+ Működési opció devizára, több nyelvre, tételgyűjtőkre, Incoterms kódokra, Vevőtelephelyes nyilvántartásra, szállítólevél kapcsolatra, Pro forma számlára, díjbekérő-készítési lehetőségre, felhős működésre, stb.külön, egyedi árat adunk!
Idegen főkönyv felé Számlázó rendszerünk a könyvelési feladást Excel táblából készíti el!
Érvényes: 2023. 10. 11-tőlÁraink az áfát nem tartalmazzák!
SZOLGÁLTATÁSOK DÍJAI

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.