Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

EVOLUT PRO7 PROGRAMCSOMAG

Könyvelőprogram - minden esetre!

Az Evolut Pro7 Főkönyvi Rendszer a hagyományos könyvelési naplókat  (vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes-könyvelés) vezeti. A naplók tetszés szerinti számban bővíthetők.

Működési elmélete azon alapul, hogy ha már vezetni kellene egy sor analitikát a főkönyv mellé, akkor hát vezessük ezeket, és ezekből készítsük el a főkönyvet. Ezzel a megoldással nincs többletadat-rögzítés, viszont minden lesz, amit a számviteli törvény előír! Programunk szakmai gyökerei a kézi, Evolut- táblás könyveléstechnikáig nyúlnak vissza, ezt a széles körben alkalmazott könyvelési módszert tartottuk a szakmai közérthetősége miatt szem előtt, és ennek megoldási technikáiból építettük fel, minél több automatizmussal ezt a rendszert – természetesen összehangolva belső törvényszerűségeiből fakadó szabályokkal – a mai igények kiszolgálásának érdekében azok számára, akik gyorsan, áttekinthetően, megbízható szoftverrel szeretnének dolgozni.

AZ EVOLUT PRO7 RENDSZER

Álljon irodája minden lehetőségre készen! Tegye egyszerűbbé a könyvelési feladatainak kivitelezését! Ehhez semmi másra nincs szüksége, csak egy Evolut Pro7 rendszerre!  A rendszer hétféle könyvelési módozatra képes, ezért kevés szoftveres akadály adódhat egy ritka ügyféligény teljesítésére. Ha nincs lokális hálózata, akkor biztosítunk Önnek felhős szolgáltatást! Ezzel kiválthatja a helyi hálózat kiépítését, átszervezheti az irodai munkamegosztást földrajzi távolságtól függetlenül. Könyvelőirodaként mi is szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem bonyolult és időigényes az adatbevitel!
Ebben az integrált könyvelési rendszerünkben a hatékonyságot az adatimport szolgáltatások biztosítják, ezek nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést!
Ehhez biztosítunk egy, az éjszakai órákra időzített automatizált adatletöltést, (Időzített Szever Szolgáltatás) ami a munkakezdésre biztosítja a letöltött adatok rendelkezésre állását, ezzel a munkaidőben nem kell a letöltésekre várakozni!  A megfelelő beállításokkal a tömeges könyvelési tételek lekönyvelése is automatizálható!
A NAV OSA letöltés a vevő- és szállítói számlák importját, a NAV OPG letöltése a pénztárgép-adatok importját biztosítják, a banki kivonat import pedig lerövidíti a a banki adatrögzítés idejét. Ezzel a megoldással munkaidő kiesésé, és nincs 14 napon túli, elveszett OPG pénztárgépi adat!

Ezt a könyvelőprogramunkat is a könyvelő munkájának megkönnyítésére, az adatrögzítés egyszerűítésére és gyorsítására terveztük, a benne működő adatimportok, öntanuló kontírozások nagy mértékben kiváltják a kézi adatrögzítést!

Az Evolut Pro7 rendszer megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa az igényes szolgáltatást nyújtó kreatív könyvelőnek. Működése könnyen érthető, analitika-alapú szoftver, ami széles teret biztosít a könyvelői fantáziának A program működése gyors, a szokásosnál több információt biztosít, a beépített szakmai tudás pedig kellemesebb használatot nyújt. A rendszer fut egyes gépen, helyi hálózaton, távoli eléréssel és felhőben!

AZ EVOLUT RENDSZEREK KÖZÖS JELLEMZŐI
  • A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza,  költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
  • A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
  • A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
  • A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
  • Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
  • Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
  • A programok hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
  • Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
  • Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
  • Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
  • Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
  • A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)

Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!

AZ EVOLUT PRO7 RENDSZERRŐL BŐVEBBEN

Az Evolut Pro7 rendszer lehetőséget biztosít minden könyvvezetési mód gyakorlására, az összköltség-eljárás szerinti eredmény-kimutatás mellett a másodlagos 6-os, 7-es könyvelés folytatására, de természetesen alkalmas az elsődleges 6-os, 7-es költséghely könyvelésre (a másodlagos 5-ös mellett) is.

Az Evolut Pro7 könyvelőrendszerben választható könyvvezetési módok:

  1. Mikrogazdálkodói- és
  2. Összköltséges könyvelés, valamint
  3. Összköltséges könyvvezetés költséghellyel,
  4. Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés, és
  5. Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés, továbbá
  6. Deviza-alapú könyvelés, és
  7. Eltérő üzleti év könyvelése

Integráltan kapcsolható modulok:
– Számlázás
– Tárgyi eszköz

Kapcsolható rendszer:
– Contorg Bérügyviteli program

Az integráltan kapcslolható modulok működése automatikusan igazodik az alaprendszer beállításában meghatározott könyvvezetési módozathoz. Ezzel az analitika is átvált arra a könyvvezetési tartalomara, amelyet a főkönyvnél választottunk.

A vezetői számvitelnél fontos főtevékenységi, egyedi  tevékenységi egység (Costcenter) összesített eredmény-kimutatása a hagyományos  főkönyvi könyvelés mellett a háttérben készül, és azonnal kinyomtatható módon áll rendelkezésre. Ezekről képes Excel compatibilis Pivot típusú kimutatást is készíteni. Mindez az Evolut Pro7 rendszernek alapszolgáltatása! Ezt úgy biztosítja, hogy az összköltséges könyvvezetés esetén is lehet 6-os, 7-es főkönyvi számlákat használni (elemzési, részletezési célokra) oly módon, hogy az összköltséges eredménykimutatást nem zavarja! További ilyen lehetősége a rendszernek a gyűjtő és a paraméterezhető, több dimenziós munkaszámrendszer!

Ezzel a megoldással elemzési igények elégíthetők ki, a listák Excelbe átadhatóak, vagy PDF-ben továbbíthatók, illetve a beépített gyűjtő- és munkaszámrendszer segítségével még tovább szűrhetőek. A költséggazdálkodás igényeit sajátos (Costcenter) analitikával elégíti ki, egyedi megoldásunk révén az egyes költségviselők részletező nyilvántartásai mellé bekapcsolhatók azok árbevételei is, így több, bruttó fedezeti információt is nyújt, lényegesen többet, mint amennyit szokásos körülmények között elvárható lenne.

A hagyományos főkönyv mellett ezek az analitikus nyilvántartások adatai megadható szűrők segítségével további részinformációk előállítására szolgálnak. A  számlanyilvántartásokba rögzített számlák megjelennek a főkönyvi számlákon, bekerülnek a főkönyvi kivonatba, a mérlegbe, az eredmény-kimutatásba, és természetesen a NAV Online adatszolgáltatásba. Ezek mellett vezeti a partneranalitikát a vevők- szállítók pénzügyi folyószámla-nyilvántartását, melyben kimutatja a pénzügyileg rendezett, vagy rendezetlen számlatételeket, amikből fizetési felszólítás, egyenlegközlő levél, vagy akár késedelmi pótlék-levelezés, folytatható, Cash-Flow kimutatás is készíthető az egyszeri adatbevitel adatainak segítségével.

Természetesen komplett áfa nyilvántartást készít, kezeli az összes fordított áfát, pénzforgalmi áfát, uniós ügyletek áfáját, stb. az adó megosztását arányosítással, illetve elkészíti az áfabevallást, átadja az ÁNYK-ba, továbbá az uniós kapcsolatok nyilvántartásai között a szükséges jelentéseket [A60-A61] is elkészíti. Ezekre a listákra szűrések végezhetők, például partnerre, cikkre, gyűjtőre, időszakra, költségviselőre, áfakulcsra, kiegyenlített előzetes áfákra, stb. Mindez egy adatbevitelből. Ez a működési elv minden modulra igaz, a házipénztárnál a pénztárbizonylatok is elkészülnek, sőt szigorú számadású bizonylatként is kezeltethetők a rendszerrel.

Deviza-alapú könyvvezetés esetén az adóbevallásokhoz (ÁFA, TAO, HIPA) szükséges adatokat HUF-ban is biztosítja, maximális részletezettséggel szolgálja ki az adóelszámolásokat, adóellenőrzéseket. A HUF mellett több más devizát is kényelmesen kezel, harmadik, negyedik devizaként is a rendszerben, sőt egy ügyleten belül képes eltérő devizanemekkel működni, mely elszámolásokban önműködően különbséget tesz a tőkehátralék, és az árfolyam-különbözet között.

A deviza-alapú könyvvezetésben MNB által kiadott, internet-alapú árfolyamokkal dolgozik. A devizapénzeszközök nyilvántartását gördülő átlag-árfolyam technikával vezeti, minden tételnél azonnal a helyére kerül az árfolyam-különbözet. Tévedés esetén a hibás tétel kijavítása után, önműködően, a hiba után könyvelt tételeket átjavítja, a tévedésből származó különbözeteket pedig az igénybevétel helyére (gombnyomásra) helyes összegben (ismételten) elszámolja. Ezáltal hihetetlenül kényelmes és pontos! 

Nem csak a főkönyvi- pénzügyi elszámolásokat képes devizában kezelni, hanem az alaprendszerhez kapcsolt analitikákat is devizában vezeti, automatizáltan könyveli le. Így a befektetett eszközök nyilvántartását, értékcsökkenés elszámolását, készlet-könyvelést is, stb. Ezekből bármikor gombnyomásra HUF-alapon számított listát készít!

Az Evolut Pro7 rendszerben vannak könyvelési naplók, amiket egyeztetési és analitikai célokra használunk. Ezeket automatizáltan, az alapértelmezett beállításokon keresztül több célra is használunk, komfortosan, mindent előre a könyvelő „keze ügyébe” készítve, egy mai korszerű szoftverhez illően. Rendszerünk tiszteletben tartja ezeket az alapokat jelentő könyvviteli hagyományokat, és ez egyáltalán nem teszi magát  a munkát bonyolulttá, a Contorg programok logikáját nagyon is szeretik felhasználóink!

Könnyebbséget jelent a könyvelők számára, hogy a Contorg Bérügyviteli rendszerből, illetve a Contorg Evolut EVL Bérprogramból elektronikus úton veszi át a vegyes-naplón keresztül a bérfeladásokat, ezzel is csökkenti a kézi könyvelésre fordított időt. Ha erre tekintünk, akkor a vegyes könyvelést már csak egy-két rendező tételre kell használni. Kényelmes az adatrögzítés, az előre beállítható bizonylatkezelés, gyűjtő, munkaszám, költséghely, deviza, áfa-alanyiság, stb. megadásával.

AZ EVOLUT PRO7 FŐKÖNYV MODULJAI

Alaprendszer

  1. Vevőkönyvelési modul – teljes vevőanalitika
  2. Szállító könyvelési modul – teljes szállítóanalitika
  3. Bankkönyvelési modul – teljes bankszámla-analitika
  4. Pénztárkönyvelési modul – teljes házipénztári analitika
  5. Vegyes könyvelési modul – elektronikus bér, számlázás és eszközanalitika adatátvételével
  6. Mérleg-, eredmény-kimutatáskészítő modul – idegen nyelveken is, akár részletezetten
  7. Teljes áfa-analitika, bevalláskészítés – sokféle szűrővel, kiegészítővel

Kapcsolható programok

  1. Számlázó modul
  2. Befektetett eszköz-nyilvántartó modul
  3. Sorozatszámla-készítő modul (lásd alább a részleteket)
  4. Devizamodul

Az Evolut Pro7 Főkönyvi rendszer opcionális szolgáltatásai

  1. Többszintű gyűjtős, munkaszámos könyvelés
  2. Devizakönyvelés, automatikus árfolyam-alkalmazással
  3. Árfolyamkönyvelés – automatikusan, tételenként minden modulban
  4. NAV OSA, OPG időzített letöltés
  5. Bankkivonat fájl importálása
  6. E- Számla, E-aláírással
  7. Cégellenőrző szolgáltatás
  8. Deviza-alapú könyvelésdevizaalapú könyvelés, ahol a HUF az idegen valuta
  9. Költséghely-könyvelés – összköltséges és forgalmi költséges rendszerben is
  10. Vezetői számvitel – tevékenységi eredmény-kimutatás (Costcenter típusú)
  11. Adat-export- import – számlázás, szállítói számlák körében
  12. Adatátadás Excelbe – minden modulban, szűrhetően
  13. Gazdasági eseménykönyvelés – saját szótárak szerint
  14. Gyűjtős, munkaszámos főkönyvi számla lekérdezés
  15. Gyűjtős, munkaszámos főkönyvi kivonat-készítés

Az alaprendszerrel komplett főkönyvi könyvelés folytatható, de nem tartoznak hozzá kötelezően az opcionális programszolgáltatások, azok, mint ahogyan a nevük mutatja tetszés szerint lehet igénybe venni.

Az Evolut Főkönyvi programcsomagnak több változata létezik: az egyszerűbb igények kielégítésére az Evolut Eco / Simplex, az összetettebb igényekhez pedig az Evolut Pro7 /Komplex csomag. A vállalati integrált Evolut For Integrált KKV Csomagot egyeztetett igények ismeretében állítjuk össze.

Az Evolut Eco, az Evolut Pro7  a könyvelőirodák rendszere, az Evolut Simplex, az Evolut Komplex és az Evolut For Integrált KKV Rendszer az önálló könyvelési apparátussal rendelkező vállalkozásoké.

A Készletgazdálkodási rendszer kizárólag az Evolut For Integrált KKV Rendszer, illetve Készletprogram az Evolut Kereskedelmi rendszerünk  részét képezi.

AZ EVOLUT PRO7 FŐKÖNYVI PROGRAM ÁRA

Contorg Evolut Pro7   Könyvelőirodai program  az Evolut ECO Főkönyvi alaprendszer deviza-könyveléssel, költséghely-könyveléssel, költség-könyvelési mód választásával, és ezekhez kapcsolódó további többletszolgáltatásokkal kialakított programcsomag. További licencek szükségesek a deviza-alapú könyvelésre, vagy az eltérő üzleti év könyvelésére, stb.

 A Contorg Evolut Pro7 könyvelőirodai Főkönyvi rendszer licencdíja:

EVOLUT PRO7LicencdíjBérleti díj
EVOLUT PRO7 FŐKÖNYVI RENDSZER, TÖBB CÉGES, DEVIZÁSmár 190.000 Ft-tól20. 000 Ft/hó
Érvényes: 2023 12. 15-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák!

 

SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.