Kettős könyvviteli rendszerek

Könyvelőprogram – minden esetre!

Kettős könyvelő program

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk! Önnek sem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramjainkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Felhasználói céloknak megfelelően ajánlunk egycéges, illetve többcéges, ám minden esetben integrált  könyvelőprogramokat. Ezekről áttekintést adunk az alábbiakban, konkrét részleteket pedig az egycéges, vagy a többcéges programok leírásánál.
Az integrált könyvelési rendszereinkben a hatékonyságot növelő adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Már nem szükséges mindent kézzel könyvelni!
A vevő és szállítói számlák (NAV OSA), a pénztárgép-adatok (NAV OPG) importja, banki fájlimport (bankkivonat) beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét! Felhőbe is viheti a könyvelést, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat! Nézze meg a programok szolgáltatásairól készített összefoglalónkat!

Ha váltani akar, adatimporttal segítjük a korábbi adatok áthozatalát.

EGYCÉGES VAGY TÖBBCÉGES?

Egcéges vagy Többcéges program

Könyvelőprogramjaink használhatók egy felhasználós (egycéges), illetve több felhasználós (többcéges) változatban, és ez a különbség  a program árában is megjelenik.
Az egycéges programváltozataink: Evolut Simplex, és az Evolut Komplex könyvelőprogramok, amelyek eltérő lehetőségeket biztosítanak egy-egy cég számára.
A többcéges programjainkból szintén kétféle szolgáltatási tartalmat jelentő változat áll rendelkezésre: Evolut Eco, és az Evolut Pro7 programok formájában.

Az egycéges rendszereink az önálló könyvelővel, számviteli szervezettel rendelkező vállalkozásoknak, a többcéges rendszerek pedig a szolgáltató könyvelőknek készülnek. Az egycéges rendszerek hasonló szolgáltatást nyújtanak mint a többcégesek, de csak egy cég számára használhatók, míg a többcéges programváltozatok akár korlátlan számú vállalkozás könyvelésére alkalmasak.  Szolgáltatások összehasonlításban az Evolut Simplex és az Evolut Eco rendszerek, míg az Evolut Komplex, illetve az Evolut Pro7 programcsomagok tartalmi felelnek meg egymásnak.  Kisebb rendszerről felfelé, a nagyobb irányába bármikor lehet bővíteni, visszafele azonban nem lehet lépni!

A részleteket kérjük nézzék meg az adott programváltozatot részletesebben ismertető leírásoknál.

Ami mindegyik változatban azonos: könyvelőprogramjainkat a vele dolgozó kollégánk munkájának megkönnyítésére, az adatbevitel és rögzítés egyszerűsítésére terveztük.

Rendszereink megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Működésük könnyen érthető, analitika-alapú szoftver, ami széles teret biztosít a könyvelői fantáziának és a szokásosnál több információt biztosít, a beépített szakmai tudás pedig kellemesebb használatot nyújt.

KÖNYVELÉS GYORSABBAN, PONTOSABBAN

A könyvelői szakterületen is elindult a kézi adatbeviteli munkát kiváltó adatimportra épülő munkavégzés, amelyből a Contorg Evolut szoftverek felhasználói sem maradnak ki!

Az adatimport beolvasások terjedésének – véleményünk szerint – legfőbb indoka első sorban a kapacitásnövelés, vagyis a létszámhiány kiváltása.  A papír nélküli iroda egyhamar nem valósítható meg, ennek eléréséhez több területen kellene változásnak bekövetkeznie, csak fokozatosan lesz kialakítható – gondoljunk az ügyfelek digitalizációs képességeire, illetve a jelenlegi ellenőrzési technikákra. A digitalizáció mint felkapott kifejezés kicsit elfedi a lényeget. Önmagában, már a számítógépes könyvelés is nagy előrelépés volt a kézi könyvvezetéshez képest, véleményünk szerint a könyvelői digitalizáció már ekkor elkezdődött.

Tekintettel a Contorg Evolut szoftverek tudására, funkcióira, a papírmentesség lépésről lépésre – de már megkezdhető. Számlák letöltése, banki fájlok importja, digitális dokumentum-kezelés, e-számlázás, időbélyegzős e-számla hitelesítés, webes könyvelői ügyfélkapu, stb. Mindezek alkalmazása további kérdéseket vet fel, amelyekre előbb utóbb szükség lesz rendszerszintű válaszokat adni. Ilyen például – a mi megítélésünk szerint – a bizonylat képi megjelenítése szerinti előzetes áfa-könyvelés, a beérkező szállítói számlák befogadásának eldöntése, jogszerűséget, stb.

Ha azt nézzük, hogy a könyvelők száma évről évre csökken, az utánpótlás nem elegendő, a megmaradt létszámmal kell az eddigi szolgáltatásokat biztosítani, már egy nagyon fontos érv a digitalizációs technikák átvételére.

Ha ez a tendencia ilyen tempóban folytatódik, akkor hamarosan a kevesebben maradó könyvelőkre háruló megnövekedett igények fogják kikényszeríteni a létszámtakarékos megoldások bevezetését, újfajta iroda- és munkaszervezés kialakítását.

Környezetünk állandóan változik, most a könyvelés világa is változások előtt áll. Ennek jegyében készülnek már programjaink évek óta, melynek eredményeként a digitális könyvelőiroda kialakítása lehetővé vált. Ezeket mi saját szoftveren belül oldjuk meg, nekünk nem kell külső szolgáltató, ami sokszor drágább, mint a könyvelőprogram maga.

Milyen szolgáltatások állnak rendelkezésre ma már a Contorg Felhasználói részére? Elsősorban felhős és webes alkalmazás minden, az alábbi funkciókban felsorolt lehetőségekkel.

  • NAV Online számla adatszolgáltatás
  • Felhős használat, távoli elérés
  • E-számlázás, e-számlahitelesítés, digitális aláírás
  • NAV online (OSA) vevőszámla letöltés
  • NAV online (OPG) pénztárgépi zárások letöltése
  • Számlaimportok, XLS, CSV és Számlázz.hu csv formátumokban
  • NAV online (OSA) szállítói számla letöltés
  • NAV Online-ról letöltött szállítói számlaképek megjelenítése
  • Automatikus kontírozás, öntanuló rendszerben
  • Banki fájlimport betöltése, partnerfelismerő és öntanuló rendszerben
  • Contorg Ügyfélkapu rendszer – webes alkalmazás – ügyfélszolgálati ügyekre
  • Contorg Webrendelés – webes alkalmazás – vevőpartnerek internetes kiszolgálásra
  • Contorg Evolut Dokumentum-kezelő lokális hálózati, vagy felhős alkalmazás

A digitális könyvelés lehetőségének alapját adó, online számlaletöltések feldolgozása az eddig megszokott kézi adatbeviteltől teljesen eltérő könyvvezetési eljárást jelent. Ez már a XXI század könyvvezetéséből elővetített kicsi előzetes. Ezzel fel lehet használni a letöltött, és így készen kapott szövegeket, számlahivatkozásokat, partnerneveket, számlatételeket, megnevezéseket, áfakulcsokat, stb. anélkül, hogy ezeket kézzel kellene beírni. Ezek miatt a minden napos munkában az eddig megszokottak helyett új eljárásokat kell kialakítani, működtetni, amely biztosítani tudja a folyamatos könyvelési munkát.

Nekünk nem kell külső banki import-szolgáltató, a meglévő  18 banki fájlformátum a jelentkező igényeknek megfelelően a jövőben fokozatosan és állandóan bővül. A letöltések tartalmi ellenőrzése kizárólag a gyakorlatban jól használható szempontok (gyors beemelés, kontírozás, felelősségi szintek megosztása, stb.) szerint változik, bővül, mindenkor az automatizálhatóságra törekedve, a kényelmes  és gyors munkavégzés jegyében. Nincs külön konvertálás, nincs külön pénzügyi nyilvántartás, nincs külső banki import szolgáltató,  nincs külön adatbázis, azonnal minden import ezen az egy programon belül működik, egy közös adatbázisban, legyen az lokális, helyi, vagy felhős alkalmazás.

Nincs szükség más fejlesztőktől származó rendszerekkel való összekapcsolására, így azok megvásárlásukra sem, mert minden egy helyen, az Evolut rendszerekbe beépítve működik. Ez így kedvezőbb a felhasználóinknak is!

Felhasználóinknak saját szolgáltatásunkban biztosítunk felhős, e-számlás megoldásokat, minden felmerülő kérdést, problémát egy helyen, a Contorg Ügyfélszolgálaton intézhetnek!

A Contorg Evolut rendszert alkalmazni kívánó könyvelők számára a gyakorlatban már használt, kialakított módszertani ajánlásokkal segítünk munkájuk megszervezésében. A jelenleg működő funkciók megtekintéséhez kattintson ide!

 

EVOLUT RENDSZEREK FELHŐBEN

    Evolut Cloud – könyvelés felhőben

    Egy jövőbe mutató megoldás! Az évtizedek tapasztalatai alapján fejlesztett rendszerünket, kiegészítettük különféle, a közvetlen kézi adatrögzítést kiváltó digitális szolgáltatásokkal, nagyot lendítve ezzel a munka hatékonyságán. Vevő és szállítói számlák (NAV OSA), pénztárgép-adatok (NAV OPG) importja, automatizálható, öntanuló kontírozással, sok oldalas banki kivonatok gyors beolvasása jelentősen lerövidíti az adatrögzítés idejét. Ezeket kiegészítettük egy nagyon hasznos szolgáltatással, ami azt jelenti, hogy éjszakai órákban a rendszerünk automatikusan letölti a NAV OSA és OPG adatokat, letárolja, és a munkaidő kezdetére minden könyvelt cég letöltött adatai pár másodpercen belül a könyvelő rendelkezésére áll. Az esetleges torlódást ezzel ki lehet védeni. Ez a szolgáltatásunk az Időzített Server szolgáltás, amelyhez minden Contorg Evolut felhasználó hozzáférhet, nem csak a felhős könyvelők! A felhős felhasználó irodái, telephelyei és a központja nincsenek földrajzi helyhez kötve, bárhonnan dolgozhatnak a rendszerben, teljes adatintegrációban!
    Az Evolut program felhő alapú verziójának szakmai szolgáltatásai megegyeznek a saját asztali gépre telepített programverzióéval, de felhasználási lehetőségei más dimenziót nyitnak. A rendszerek szakmai szolgáltatásait itt nézheti meg!

    Szerverszolgáltatás

    A felhőalapú program lényege, hogy az Evolut program az Ön gépén van, azonban a számítási kapacitást jelentő szerver, illetve az adatok tárolását, lekérdezhetőségét biztosító adatbázis-kezelő egy nagy biztonságú, távoli szerveren van. Ez a szerver biztosítja az adatok archiválását és mentését is.

    Szoftverszolgáltatás (SaaS – Software as a Service)

    A teljes szoftveres-hardveres infrastruktúra fizikailag nem az igénybe vevőnél, hanem a Contorg Kft-én keresztül a „felhőt” szolgáltatónál található, melyhez díj ellenében csatlakozhatnak a felhasználók számítógépei.

    Mire használható az Evolut Cloud könyvelőrendszer?

    A felhő alapú szoftverben könyvelőirodájától távolabb élő ügyfelei számára nyújthat a könyvelő olyan szolgáltatásokat, amikkel hozzá közelebb kerülhetnek távoli ügyfelei. Az Evolut ECO és az Evolut Pro7, illetve az Evolut Integrált KKV Rendszer nemcsak felhős változatban képes szolgáltatni, hanem helyi hálózatban, vagy egy asztali gépes változatban, ami lehet notebook is. A Contorg Evolut rendszerekben mind saját fejlesztésű funkciók, modulok állnak teljes adat-kompatibilitásban a könyvelők rendelkezésére, amelyek lényegében a digitálisnak nevezett könyvelés kivitelezését szolgálják.
    Mivel a Contorg Evolut rendszerek költséghelyeket, árbevételi helyeket, munkaszámokat, saját és vásárolt készleteket, raktárakat, jövedéki elszámolásokat, számlázást, tárgyi eszköznyilvántartást, stb.  is egy szoftveren belül kezelnek – a digitális könyvelés lehetősége ezeket figyelembe vétel áll rendelkezésre.

    Mik ezek a szolgáltatások?

    • Először is könyvelőként rendelkezésre áll a NAV online rendszerből ügyfele kimenő és bejövő számláinak, pénztárgépi adatainak a letöltése, amelyet egy teljesen digitális könyvelési funkciókkal alakítottunk ki.
    • A letöltött számlákat az Evolut rendszer teljes egészében automatikusan le is tudja könyvelni.
    • A program bankmoduljában a banki kivonatokat lehet importálás útján, partnerfelismerő és öntanító módon könyveltetni.
    • A könyvelőprogram részét képező DokTár (irattár) rendszerben tárolhatja is a számlaképeket, a könyvelési tételben gombnyomásra, azonnal előveheti a kért számlát, szerződést, vagy a teljesítést igazoló egyéb dokumentumokat.
    • Az Evolut Cloud felhős rendszerbe az iroda ügyfele is beléphet – megfelelő jogosultsági beállítások után – könyvelési információkért saját adatállományába, így nem kell a könyvelőjét hívogatnia különböző adatokért. Ezzel ki lehet alakítani egy tartalmasabb könyvelő-ügyfél kapcsolatot, amivel az ügyfél számára új, hatékonyabb szolgáltatást lehet nyújtani. A könyvelő és ügyfél a felhős könyvelési programban megosztott használattal azonnal láthatják a napra kész adatok alakulását.

    Hogyan használható?

    A Contorg Kft által fejlesztett nagy kapacitású szoftvercsalád egy olyan felhő alapú szolgáltatás, amely könyvelő és ügyfél, könyvelő és könyvelőiroda közötti kapcsolattartás, munkamegosztás, új, eddig még nem gyakori formáját teszi lehetővé. A könyvelési alapbizonylatok egy helyen is a könyvelési adatbázisban is tárolhatók, amihez mindkét fél – könyvelő és ügyfele – könnyen, gyorsan hozzáférhet. Mindehhez Nem kell a könyvelőnek szoftvert váltania, ugyanakkor korszerű rendszert ajánlhat az ügyfelének, amely minden igényét kiszolgálhatja.

    Természetesen egy ilyen komplex rendszer alkalmazásához nem elegendő csupán a könyvelői akarat, ehhez szükséges a vállalkozó (ügyfél) szándéka, hozzáállása is. A Contorg Kft Evolut Cloud rendszerei már évek óta működnek, többféle technikai kiépítésben, és szakmai megosztással.

    Felhasználóink köreiben egyaránt megtalálható a könyvelőiroda (többfelhasználós) és az önálló vállalkozás (egyfelhasználós) programhasználat, illetve e kettő kombinációja. A vállalkozásokra jellemző, hogy termékgyártással foglalkoznak, telephelyeik között távolság van, illetve nem kívánnak saját könyvelési apparátust foglalkoztatni, ezért maradnak továbbra is a megszokott könyvelőirodai szolgáltatásoknál, de jóval hatékonyabb módon, közösen vezetik a cég minden részlegének megfelelő, hasznos információkat biztosító könyvelésüket.

    Evolut Cloud  – DEMÓ verzió

    Nézzen meg egy működő, könyvelési adatokkal feltöltött programot! A demót letöltve az Evolut program felhős változatának megtekintésére nyílik lehetőség az Ön gépén. Ez a C:\evolut_demo könyvtárba települ, konkrét könyvelési tételek találhatóak, azokat módosíthatja, mintájuk alapján újakat vihet fel. Bár igazán még a demóprogram sem segít a választásban, mert egy nagy kapacitású, sok szolgáltatást nyújtó program megértéséhez többre van szükség. A letöltéshez kérje ügyfélszolgálatunk segítségét, távolról elvégezzük Ön helyett a demóprogram telepítését.  A programba való belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót ügyfélszolgálatunk megküldi Önnek, illetve segít a telepítésnél.

    Letöltés »

    A telepítéshez szükséges Microsoft komponens:
    Microsoft SQL 2008 Native Client R2

    KÖNYVELÉSI RENDSZEREINK ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI
    • A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza, költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
    • A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
    • A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
    • A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
    • Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
    • Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
    • A programunk hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. A legfontosabbak: képes deviza-alapú könyvelést1, naptári évtől eltérő üzleti évet2 könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés3 mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet4, továbbá mikrogazdálkodói5 könyvvezetést, összköltség-könyvelést költséghellyel6, elsődleges költségnem, másodlagos 6-os, 7-es költséghely-könyvelést7 stb. is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
    • Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
    • Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65), A60, A61 bevallásokat, Mezőgazdasági, és Acél Fordított ÁFA nyilvántartást és bevallást készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
    • Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
    • Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
    • A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)
    • Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!

    Az Evolut Főkönyvi rendszerek szolgáltatásairól részletesebben itt olvashat!

    Üzenetküldés

    Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

    Ajánlatkérés

    Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.