Készletprogramok
Az EVOLUT Készletprogram több raktárral, és korlátlan számú cikkel és cikkcsoporttal működik. A cikkcsoportok egyenként több típussal rendelkeznek, úgy, mint szolgáltatások, anyagok, áruk, késztermékek, félkész termékek, növendék – és hízóállatok, összetett konfigurált termékek, jövedéki termékek és göngyölegek.
Ennek okán a készletprogramból többféle szolgáltatásra alkalmas rendszert lehet helyi beállítások segítségével kialakítani.
Képes a mezőgazdasági- és állattenyésztési, jövedéki, felvásárlói, állategészségügyi nagykereskedelmi sajátosságokat kezelni. Az Integrált KKV Rendszerben működő készletprogram képes a gyártás, a saját termelésű kész-, és félkész termékek pontos kezelésére is.
Az EVOLUT Kereskedelmi rendszerünket a Készlet- és a Számlázó programjaink összekapcsolása együttesen alkotják, amely nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki kereskedelmi, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, web shopértékesítést, sarzsszámos, gyártási számos, praxisengélyes vállalkozások számára is, a gyakorlati életben régóta bevált alkalmazás.
KÉSZLET ÉS RAKTÁRKEZELÉS
A készletprogram több raktárral, és korlátlan meghatározású cikkel és cikkcsoporttal működik. A cikkcsoportok egyenként több típussal rendelkeznek, úgy, mint szolgáltatások, anyagok, áruk, késztermékek, félkész termékek, növendék – és hízóállatok, összetett konfigurált termékek, jövedéki termékek és göngyölegek.
Ezeknek a csoportoknak a paraméteradatai között megadott készlettípus mozgások könyvelését automatizáltan végzik, mindegyikhez főkönyvi hivatkozás beállítása lehetséges. A készletmozgások a gyakorlati élet megkövetelte jogcímeken, de a számviteli törvény által meghatározott szabályok, tartalmi lényege szerint működik. A számviteli szabályok szerint az adott készlet jellege, a cikkcsoport tagolása pedig az adott cég tevékenységében elfoglalt helye, szerepe szerint alakítható ki. Értékesítés, raktárak közötti készletmozgások, visszavétel, kiadás, gyártásba adás akár receptúra szerinti összetevők automatizált kezelésével gyorsan, előre felparaméterezett módon fut. A készletértéket mérlegelt beszerzési átlagáron, a kész- és félkész termékeket pedig elszámoló áron kezeli. Az elszámoló ár átértékelésének könyvelését automatizáltan végzi el a főkönyvben.
A mennyiségi egységek, ezek tizedes értékei nagyon részletesen meghatározhatók, és a másodlagos mennyiségi egységeket is tartalmazzák. Mivel jövedéki rendszerként is működik, rendelkezik VPOP kóddal, NAV Online Számla kóddal, EDI-kóddal SI mértékkel, váltószámmal, stb. A rendszer négynyelvű, ezért a mértékegységek meghatározása is négy nyelven lehetséges.
Leltározást készít, a leltári eltéréseket gombnyomásra, automatikusan rögzíti a készletkartonokon, illetve a főkönyvi könyvelésben.
A cikkekhez hozzárendelhető a Környezetvédelmi termékdíj, az EPR- díj, amelyből a készletmozgások adatai szerint mennyiségi és értékbeni nyilvántartást vezet, adatokat szolgáltatva ezzel a bevallás és adatszolgáltatások felé.
Készletnyilvántartásban korlátozás nélkül lehet raktárakat kezelni, a cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék-használat, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítéssel foglalkozók mindennapi munkáját.
A program rendelkezik egy Web-alapú rendelésmodullal, ahol a partnerei közvetlenül és azonnal rendelhetnek Öntől az Ön saját weboldalán keresztül!
A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is.
Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.
KERESKEDELMI RENDSZER
Kereskedelmi rendszer
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer alkalmas nagy- és kiskereskedők gyors, korszerű (például web shop) értékesítési tevékenységének támogatására. Kiemelt figyelmet érdemel, hogy a rendszer képes az EPR- és Környezetvédelmi termék-díjak összevont kezelésére. Készletnyilvántartás és számlázás együtt, amely minden kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásnál testre szabva használható! Az általános szolgáltatásokon túl, két speciális területre kifejlesztett további változatai vannak: Jövedéki Kereskedelmi Rendszer, illetve Felvásárlói Kereskedelmi Rendszer. A jövedéki rendszerünk kizárólag a Jövedéki Engedélyes Kereskedőknek alkalmas! Az Evolut Kereskedelmi Rendszer funkcióinak integrált formában történő alkalmazása a gyorsabb döntés előnyét biztosítja, igaz ez a webshop működtetésére is. Használható felhőben, internetes táveléréssel, forint vagy deviza-alapon is. Partnerhez kapcsolható árjegyzék-, és árajánlat-készítés, sajátos engedmény-rendszer, szállítólevél, díjbekérő, pro forma számla, gyűjtőszámla, idegen nyelvű számlázás, vonalkódos készletkezelés, foglalással kiegészített rendelés-felvétel támogatja az értékesítők munkáját.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer a Készlet- és raktárkezelés, a Számlázás (NAV online számla, e-Számla), a Szállítólevél-készítés (Díjbekérő), az Árjegyzék-készítés, és vevői és szállítói Rendelés, Vevői Web-rendelés (Woo Commerce) modulok funkcióinak felhasználásával kifejlesztetett olyan önálló programcsomag, amelyhez kapcsolható banki- és pénztári forgalmat feldolgozó modul. Ezekkel kiegészítve már komplett pénzügyi nyilvántartás, pénzügyi levelező rendszer áll a felhasználó rendelkezésére. Nyilvántartja a vállalkozás kereskedelmi készleteit, a partnereket, a partnerek árjegyzékeit, a számlákat, kiszámlázott és kiszámlázatlan szállítóleveleket, illetve az értékesítés során használatos speciális adatokat, mint például az éppen érvényes egyes partnerek árkategóriáit, vagy árjegyzékeit, a kedvezményeket, szezonális akciókat, üzletkötőket, stb.
Lehetőség van a rendszerben számviteli bizonylat kiállítására, amely kis- és nagykereskedelmi felhasználás során adódó helyzetekben jó megoldást kínál. Abban az esetben, ha a vevő nem kér számlát (mert pénztárgépi nyugtát igényel csak), de a rendszerben vezetjük a készletmozgásokat, akkor ez a funkció lehetővé teszi, hogy számla kiállítása nélkül dokumentálható legyen a készleteladásból származó készletcsökkenés.
Jövedéki rendszer
A rendszer fel van készítve a jövedéki engedélyes kereskedők jövedéki nyilvántartásainak vezetésére, adatszolgáltatásainak összeállítására. A készletrendszeren belül vannak az elkülönített jövedéki termékek, amelyekről a program külön, hatósági adatszolgáltatást (J09) készít. A jövedéki termékek mellett természetesen a nem jövedéki dolgokat is kezeli a rendszer, azonban a hatósági adatszolgáltatásba csak a jövedéki részek forgalma kerül. A NAV Vámellenőrzései során a rendszer jól szerepel, teljesíti a hatósági előírásokat, de ezek mellett a kereskedő egyéb termékeinek forgalmazásával összefüggő gazdálkodási adatokról is ad információt.
A Kereskedelmi rendszer a mezőgazdasági termékfelvásárlások teljes ügykezelésére. és a jövedéki engedélyes kereskedő, és felhasználói engedélyes gyártó, valamint őstermelő, mezőgazdasági kompenzációs felár-kezelésére korrekt módon megfelel, azokat minden hatósági előírást figyelembe véve teljesíti.
Felvásárlási rendszer
A mezőgazdasági termények felvásárlásának külön készletkezelési, áfarendszerbeli, dokumentálási előírásai vannak. Ezeket a program mind teljesíti, ugyankkor ennél többet is nyújt, mert ezeken túl a készletkönyvelés és kereskedelmi szempontok szerinti szolgáltatásokat, információkat is biztosítja.
A felvásárlási jegyeket a készletre vett terményről készíti el, így nincs készleteltérés, amikor a NAV a felvásárlási beérkezésket vizsgálja. Ugyanakkor a felvásárolt termények értékesítése, számlázása ugyancsak a készletre vett mennyiségekről történik, ezért a kibocsátási oldalon sem lehet hibát találni a rendszer adatainak ellenőrzése során. Amennyiben főkönyvi rendszerkapcsolatban áll, úgy a felváráslási jegyeket le is könyveli, a szállítói számlák közé, felveszi a partnerek folyószámla-nyilvántartásába. Pénzügyi teljesítés napjára feladja az előzetes áfanyilvántartásba a kompenzációs felár összegét.
A környezetvédelmi termékdíj– és EPR díjkategóriák a cikkhez való hozzárendelésével a KT-díj bevallás és az EPR adatszolgáltatás adatainak előállítása biztosított.
A készletrendszer korlátlan számú raktár, cikk, partner kezelésére képes. Rendelkezik az értékesítést támogató korszerű funkciókkal, mint például az E-számlázás, a szállítólevél-készítés, a gyűjtőszámlázás, a Web-rendelés küldése- és fogadása, árjegyzék-, árajánlat-készítés, felvásárlási jegy-készítés, leltározás, árrés/haszon kimutatása, vonalkódos számlázás és készletkezelés, gyári-számos, sarzs-számos nyilvántartás, automatizált gyártásindítás, továbbá a mezőgazdasági termelés, és állattenyésztés sajátosságainak kezelésére is alkalmas ez a program.
A Kereskedelmi Rendszer rendelkezik egy Web-alapú rendelésmodullal, ahol a partnerei közvetlenül és azonnal rendelhetnek Öntől az Ön saját weboldalán keresztül! Ezt a szolgáltatást a Contorg Kft biztosítja ügyfelei számára.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer integrált alkalmazása előnyt jelent a felhasználó számára, mert az értékesítési- és beszerzési tevékenység minden művelete azonnal pénzügyi nyilvántartásba rendezett módon jelenik meg, szükség esetén valós idejű számviteli nyilvántartás vezetését biztosítja.
Részletek a Készletkezelés és a Számlázás modulok ismertetésénél külön-külön is megtalálhatók.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer önállóan vagy az Evolut For Integrált KKV Rendszerbe építve használható.
JÖVEDÉKI ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER
Az Evolut Jövedéki Kereskedelmi Rendszerünk kizárólag a Jövedéki Engedélyes Kereskedőknek alkalmas szoftver!
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer alkalmas nagy- és kiskereskedők gyors, korszerű (például web shop) értékesítési tevékenységének támogatására. Kiemelt figyelmet érdemel, hogy a rendszer képes az EPR- és Környezetvédelmi termék-díjak összevont kezelésére. Készletnyilvántartás és számlázás együtt, amely minden kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásnál testre szabva használható! Az általános szolgáltatásokon túl, két speciális területre kifejlesztett további változatai vannak: Jövedéki Kereskedelmi Rendszer, illetve Felvásárlói Kereskedelmi Rendszer. A jövedéki rendszerünk kizárólag a Jövedéki Engedélyes Kereskedőknek alkalmas! Az Evolut Kereskedelmi Rendszer funkcióinak integrált formában történő alkalmazása a gyorsabb döntés előnyét biztosítja, igaz ez a webshop működtetésére is. Használható felhőben, internetes táveléréssel, forint vagy deviza-alapon is. Partnerhez kapcsolható árjegyzék-, és árajánlat-készítés, sajátos engedmény-rendszer, szállítólevél, díjbekérő, pro forma számla, gyűjtőszámla, idegen nyelvű számlázás, vonalkódos készletkezelés, foglalással kiegészített rendelés-felvétel támogatja az értékesítők munkáját. Rendelkezik az értékesítést támogató korszerű funkciókkal, mint például az leltározás, árrés/haszon kimutatása, vonalkódos számlázás és készletkezelés, gyári-számos, sarzs-számos nyilvántartás, automatizált gyártásindítás, továbbá a mezőgazdasági termelés, és állattenyésztés sajátosságainak kezelésére is alkalmas ez a program.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer a Készlet- és raktárkezelés, a Számlázás (NAV online számla, e-Számla), a Szállítólevél-készítés (Díjbekérő), az Árjegyzék-készítés, és vevői és szállítói Rendelés, Vevői Web-rendelés (Woo Commerce) modulok funkcióinak felhasználásával kifejlesztetett olyan önálló programcsomag, amelyhez kapcsolható banki- és pénztári forgalmat feldolgozó modul.
Ezekkel kiegészítve már komplett pénzügyi nyilvántartás, pénzügyi levelező rendszer áll a felhasználó rendelkezésére. Nyilvántartja a vállalkozás kereskedelmi készleteit, a partnereket, a partnerek árjegyzékeit, a számlákat, kiszámlázott és kiszámlázatlan szállítóleveleket, illetve az értékesítés során használatos speciális adatokat, mint például az éppen érvényes egyes partnerek árkategóriáit, vagy árjegyzékeit, a kedvezményeket, szezonális akciókat, üzletkötőket, stb.
Lehetőség van a rendszerben számviteli bizonylat kiállítására, amely kis- és nagykereskedelmi felhasználás során adódó helyzetekben jó megoldást kínál. Abban az esetben, ha a vevő nem kér számlát (mert pénztárgépi nyugtát igényel csak), de a rendszerben vezetjük a készletmozgásokat, akkor ez a funkció lehetővé teszi, hogy számla kiállítása nélkül dokumentálható legyen a készleteladásból származó készletcsökkenés.
Lehetőség van a rendszerben számviteli bizonylat kiállítására, amely kis- és nagykereskedelmi felhasználás során adódó helyzetekben jó megoldást kínál. Abban az esetben, ha a vevő nem kér számlát (mert pénztárgépi nyugtát igényel csak), de a rendszerben vezetjük a készletmozgásokat, akkor ez a funkció lehetővé teszi, hogy számla kiállítása nélkül dokumentálható legyen a készleteladásból származó készletcsökkenés.
JÖVEDÉKI RENDSZER
A rendszer fel van készítve a jövedéki engedélyes kereskedők jövedéki nyilvántartásainak vezetésére, adatszolgáltatásainak összeállítására. A készletrendszeren belül vannak az elkülönített jövedéki áruk, termékek, amelyekről a program külön, hatósági adatszolgáltatást (J09) készít. A jövedéki termékek mellett természetesen a nem jövedéki árukat is kezeli a rendszer, azonban a hatósági adatszolgáltatásba csak a jövedéki részek forgalma kerül. A NAV Vámellenőrzései során a rendszer jól szerepel, teljesíti a hatósági előírásokat, de ezek mellett a kereskedő egyéb termékeinek forgalmazásával összefüggő gazdálkodási adatokról is ad információt.
A Kereskedelmi rendszer a mezőgazdasági termékfelvásárlások teljes ügykezelésére. és a jövedéki engedélyes kereskedő, és felhasználói engedélyes gyártó, valamint őstermelő, mezőgazdasági kompenzációs felár-kezelésére korrekt módon megfelel, azokat minden hatósági előírást figyelembe véve teljesíti.
A környezetvédelmi termékdíj– és EPR díjkategóriák a cikkhez való hozzárendelésével a KT-díj bevallás és az EPR adatszolgáltatás adatainak előállítása biztosított.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer funkcióinak integrált formában történő alkalmazása a gyorsabb döntés előnyét biztosítja, igaz ez a web shop működtetésére is.
Működik felhőben, helyi hálózatban, távoli asztalon, továbbá egyedi gépen.
MEZŐGAZDASÁGI FELVÁSÁRLÁSI RENDSZER
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer alkalmas nagy- és kiskereskedők gyors, korszerű (például web shop) értékesítési tevékenységének támogatására. Kiemelt figyelmet érdemel, hogy a rendszer képes az EPR- és Környezetvédelmi termék-díjak összevont kezelésére.
Rendelkezik az értékesítést támogató korszerű funkciókkal, mint például az E-számlázás, a szállítólevél-készítés, a gyűjtőszámlázás, a Web-rendelés küldése- és fogadása, árjegyzék-, árajánlat-készítés, felvásárlási jegy-készítés, leltározás, árrés/haszon kimutatása, vonalkódos számlázás és készletkezelés, gyári-számos, sarzs-számos nyilvántartás, automatizált gyártásindítás, továbbá a mezőgazdasági termelés, és állattenyésztés sajátosságainak kezelésére is alkalmas ez a program.
Készletnyilvántartás és számlázás együtt, amely minden kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásnál testre szabva használható! Az általános szolgáltatásokon túl, két speciális területre kifejlesztett további változatai vannak: Jövedéki Kereskedelmi Rendszer, illetve Felvásárlói Kereskedelmi Rendszer. A jövedéki rendszerünk kizárólag a Jövedéki Engedélyes Kereskedőknek alkalmas! Az Evolut Kereskedelmi Rendszer funkcióinak integrált formában történő alkalmazása a gyorsabb döntés előnyét biztosítja, igaz ez a webshop működtetésére is. Használható felhőben, internetes táveléréssel, forint vagy deviza-alapon is. Partnerhez kapcsolható árjegyzék-, és árajánlat-készítés, sajátos engedmény-rendszer, szállítólevél, díjbekérő, pro forma számla, gyűjtőszámla, idegen nyelvű számlázás, vonalkódos készletkezelés, foglalással kiegészített rendelés-felvétel támogatja az értékesítők munkáját.
Az Evolut Kereskedelmi Rendszer a Készlet- és raktárkezelés, a Számlázás (NAV online számla, e-Számla), a Szállítólevél-készítés (Díjbekérő), az Árjegyzék-készítés, és vevői és szállítói Rendelés, Vevői Web-rendelés (Woo Commerce) modulok funkcióinak felhasználásával kifejlesztetett olyan önálló programcsomag, amelyhez kapcsolható banki- és pénztári forgalmat feldolgozó modul.
Ezekkel kiegészítve már komplett pénzügyi nyilvántartás, pénzügyi levelező rendszer áll a felhasználó rendelkezésére. Nyilvántartja a vállalkozás kereskedelmi készleteit, a partnereket, a partnerek árjegyzékeit, a számlákat, kiszámlázott és kiszámlázatlan szállítóleveleket, illetve az értékesítés során használatos speciális adatokat, mint például az éppen érvényes egyes partnerek árkategóriáit, vagy árjegyzékeit, a kedvezményeket, szezonális akciókat, üzletkötőket, stb.
Lehetőség van a rendszerben számviteli bizonylat kiállítására, amely kis- és nagykereskedelmi felhasználás során adódó helyzetekben jó megoldást kínál. Abban az esetben, ha a vevő nem kér számlát (mert pénztárgépi nyugtát igényel csak), de a rendszerben vezetjük a készletmozgásokat, akkor ez a funkció lehetővé teszi, hogy számla kiállítása nélkül dokumentálható legyen a készleteladásból származó készletcsökkenés.
Lehetőség van a rendszerben számviteli bizonylat kiállítására, amely kis- és nagykereskedelmi felhasználás során adódó helyzetekben jó megoldást kínál. Abban az esetben, ha a vevő nem kér számlát (mert pénztárgépi nyugtát igényel csak), de a rendszerben vezetjük a készletmozgásokat, akkor ez a funkció lehetővé teszi, hogy számla kiállítása nélkül dokumentálható legyen a készleteladásból származó készletcsökkenés.
A Kereskedelmi rendszer a mezőgazdasági termékfelvásárlások teljes ügykezelésére. és a jövedéki engedélyes kereskedő, és felhasználói engedélyes gyártó, valamint őstermelő, mezőgazdasági kompenzációs felár-kezelésére korrekt módon megfelel, azokat minden hatósági előírást figyelembe véve teljesíti.
FELVÁSÁRLÁSI RENDSZER
A mezőgazdasági termények felvásárlásának külön készletkezelési, áfarendszerbeli, dokumentálási előírásai vannak. Ezeket a program mind teljesíti, ugyankkor ennél többet is nyújt, mert ezeken túl a készletkönyvelés és kereskedelmi szempontok szerinti szolgáltatásokat, információkat is biztosítja.
A felvásárlási jegyeket a készletre vett terményről készíti el, így nincs készleteltérés, amikor a NAV a felvásárlási beérkezésket vizsgálja.
Ugyanakkor a felvásárolt termények értékesítése, számlázása ugyancsak a készletre vett mennyiségekből történik, ezért a kibocsátási oldalon sem lehet hibát találni a rendszer adatainak ellenőrzése során. Amennyiben főkönyvi rendszerkapcsolatban áll, úgy a felváráslási jegyeket le is könyveli, a szállítói számlák közé, és felveszi a partnerek folyószámla-nyilvántartásába. Pénzügyi teljesítés napjára feladja az előzetes áfanyilvántartásba a kompenzációs felár összegét.
A környezetvédelmi termékdíj– és EPR díjkategóriák a cikkhez való hozzárendelésével a KT-díj bevallás és az EPR adatszolgáltatás adatainak előállítása biztosított.
A programmal e-számla készíthető, hitelesítésére e-aláírás szolgáltatást biztosítunk. A kiküldés tértivevényes, tehát a számla elektronikus úton való kézbesítése igazolható.
Működik felhőben, helyi hálózatban, távoli asztalon, továbbá egyedi gépen.
KERESKEDELMI RENDSZER ÁRA
EVOLUT KERESKEDELMI RENDSZER, MODULOK, OPCIÓK Egy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára
Készlet+Számlázó Alaprendszer 175.000 Ft
OPCIÓK:
Számviteli bizonylat-készítő egyedi ajánlat
Jövedéki készlet- és adatszolgáltató rendszer jövedéki engedélyes kereskedőnek egyedi ajánlat
Árjegyzék-készítő modul egyedi ajánlat
Felvásárlási jegykészítő modul egyedi ajánlat
Gyártás-modul egyedi ajánlat
Szállítólevél-készítő modul egyedi ajánlat
Árajánlat-készítő modul egyedi ajánlat
Rendelés + WEB rendelő modul egyedi ajánlat
Leltárkészítő és kiértékelő modul egyedi ajánlat
Bank+Házipénztári modul egyedi ajánlat
Dokumentum-kezelő modul egyedi ajánlat
A modulok szabadon illeszthetők egymáshoz!
Érvényes: 2023. 10. 07-től Áraink az áfát nem tartalmazzák!
KÉSZLETPROGRAM ÁRA
EVOLUT KÉSZLETRENDSZER, MODULOK, OPCIÓK | Egy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára |
---|---|
Evolut Készlet Alaprendszer | 120.000 Ft |
OPCIÓK: | |
+ Összes készletmozgás típus | egyedi ajánlat |
+ Több raktár | egyedi ajánlat |
+ Jövedéki nyilvántartás | egyedi ajánlat |
+ Deviza-alapú készletkönyvelés | egyedi ajánlat |
+ Gyártási számkezelés | egyedi ajánlat |
+ Sarzsszám kezelés | egyedi ajánlat |
+ Vevőrendelés nyilvántartás | egyedi ajánlat |
+ EDI Rendelés | egyedi ajánlat |
+ Felvásárlási jegykészítő rendszer | egyedi ajánlat |
+ Mezőgazdasági MVH adatszolgáltatás (TÉSZ) | egyedi ajánlat |
+ Árjegyzékrendszer | egyedi ajánlat |
Érvényes: 2023. 10. 11-től | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK
Térítésmentes szolgáltatások:
Térítésmentes szolgáltatások |
---|
Telepítési, használatba vételi útmutató |
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető |
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal |
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben |
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható) |
Internetes tudástár |
Contorg Hírlevelek |
Contorg szolgáltatások díjai:
CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek | Díjak Ft-ban |
---|---|
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen | 24.000 Ft/alkalom+utazási költség |
– adatbázis áthelyezés helyszínen | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel | 24.000 Ft/alkalom |
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás | 10.000 Ft/óra |
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban | 10.000 Ft/óra |
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján | 40.000 Ft/év |
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél | 10.000 Ft/fő/nap |
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) | 40.000 Ft/nap+utazási költség |
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) | 20.000 Ft/alkalom |
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén) | 10.000 Ft/óra |
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén | 15.000 Ft/óra + utazási költség |
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel | 10.000 Ft/óra |
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül | 5.000 Ft/alkalom |
Helyszínre utazás megtett távolság alapján | 150 Ft/km |
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
Jellemzők
- Készlet és számlázás együtt
- Beszerzéstől értékesítésig
- Vonalkódok, gyári számok
- Jövedéki engedélyes
- Pénzügyi nyilvántartással együtt
Előnyök
- Gyors, egyszerű keresés
- Hálózatban, felhőben, egyes gépen
- Rendelés, szállítólevél, gyűjtőszámla
- Szakmai tanácsadói háttér
Üzenetküldés
Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!
Ajánlatkérés
Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.