Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Könyvelési szolgáltatás

 

Ne vállalja magára vállalkozása minden adminisztratív kötelezettségének teljesítését – vegye igénybe könyvelési szolgáltatásainkat! Ésszerű és szakszerű, évtizedek alatt kialakított, jól működő megoldásokat ajánlunk önnek. Ügyfeleink kft-ék, bt-ék, egyéni vállalkozók, továbbá nonprofit szervezetek, egyesületek. Ők a gyakorlati élet szinte minden területéről jönnek, így az építőipar, a szakipar, a vendéglátás, a kereskedelem, a fuvarozás, és egyéb más szolgáltatási tevékenységek fordulnak elő ügyfélkörünkben.

Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás. A klasszikus könyvelési teendőkön – számlarögzítésen, bankkönyvelésen, bérszámfejtésen, analitikák vezetésén – kívül naprakész tájékoztatást adunk ügyfeleink részére az aktuális adatokról, teendőkről telefonon, személyesen, interneten keresztül, vagy saját ügyfélkapunkon keresztül.

Havonta készítünk főkönyvi kivonatot, illetve egy-egy értékelő kimutatást az eredményekről, költségekről, bevételekről – így Ön különösebb számviteli és könyvelési tudás nélkül is átlátja vállalkozása, cége működését.

Megegyezés szerint a számviteli törvény szerinti főkönyvi könyvelésen túl az egyes analitikus nyilvántartások vezetését is irodánkra bízhatja – például a számlázás, házipénztári bizonylatok, anyagkönyvelés, tárgyi eszközök nyilvántartásának elkészítését.

 

MILYEN KÖNYVELÉSI SZOLGÁLTATÁSOKAT KAPHAT TŐLÜNK?
  • Átadott bizonylatait rendezzük, ellenőrizzük, lekönyveljük, mindezt könyvszakértői háttérrel.
  • Igény esetén költséghely-, költségviselő könyvelést végzünk, ebből elemzéseket, kimutatásokat készíthetünk.
  • Speciális profitcenter, projektkönyvelés biztosítása.
  • Könyvelése hó végi adatairól tájékoztatás.
  • Kimutatások, tájékoztatások készítése vállalkozásának pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetéről.
  • Havi, negyedéves adóbevallások elkészítése, elektronikus benyújtása – saját nevünkben.
  • Éves adóbevallások, mérleg-, és eredménykimutatás összeállítása.
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal.
  • Megbízása alapján partnereinek bevonásával irodánkban biztosítunk könyvvizsgálatot.
  • Irodánk jogi partnerei (ügyvédei) bármikor az Ön rendelkezésére állnak.
  • Elkészítjük az Ön vállalkozására előírt szabályzatokat.
  • Igény esetén hitelkérelmek, pályázatok készítésében működünk közre.
  • Cégalapítás, átalakulás, összeolvadás, és kiválás könyvelése, jogi, könyvvizsgálói, adótanácsadói közreműködés biztosításával.
  • Pénzügyi tanácsadás.
  • Adótanácsadás.
  • Számviteli, ügyvitel-szervezési tanácsadás.
VEGYE IGÉNYBE SZOLGÁLTATÁSAINKAT A SAJÁT IRODÁJÁBAN

A felhőalapú rendszerünk lehetővé teszi Ön számára, hogy bárhol, bármikor hozzáférjen az adatokhoz, így a távoli munkavégzés is könnyedén megvalósítható.

A szoftverrel olyan feladatokat láthatnak el, mint a számlázás, házipénztár vezetése, szükséges esetben anyagraktár-nyilvántartás. Ehhez irodánk a szoftveren túl szerver-hozzáférést is biztosít. A rendszer integráltan működik, partnereink a számukra szükséges ügyviteli funkciókat saját maguk használják, melyek a nálunk lévő szerveren és adatbázisban rögzülnek. Ettől függetlenül náluk az adatok megnézhetők, listázhatók, nyomtathatók, ahogy a kintlévőségek alakulása is rendszeresen nyomon követhető.

Az adatbázisba a szükséges szaktudást könyvelőink szolgáltatják, amely a számviteli- és adójogszabályok alkalmazását, betartását biztosítja. Ezzel partnerünk professzionális szoftvert, és számviteli szolgáltatást kap.

Bátran keresse irodánkat, ha most alapítaná cégét! A cégjogi szolgáltatás segítségével végigvezetjük az ügyintézési folyamatokon, szerződések elkészítésén keresztül a bejelentkezésig, így egészen biztos minden szakszerűen, pontosan el fog készülni cége megalapítása környékén.

Partnereinknek saját székhelyükön is lehetőségük van a komplett ügyviteli szoftverhasználatra, Contorg Evolut For Integrált rendszerünk segítségével, akár felhő alapú szolgáltatásunk segítségével is!

A szoftverrel olyan feladatokat láthatnak el, mint a számlázás, házipénztár vezetése, szükséges esetben anyagraktár-nyilvántartás. Ehhez irodánk a szoftveren túl szerver-hozzáférést is biztosít. A rendszer integráltan működik, partereink a számukra szükséges ügyviteli funkciókat saját maguk használják, melyek a nálunk lévő szerveren és adatbázisban rögzülnek. Ettől függetlenül náluk az adatok megnézhetők, listázhatók, nyomtathatók, ahogy a kintlévőségek alakulása is rendszeresen nyomon követhető.

Ugyanebbe az adatbázisba könyvelőink dolgoznak bele, és adják hozzá azt a szaktudást, amely a számviteli- és adó-jogszabályok alkalmazását, betartását biztosítja. Ezzel partnerünk professzionális szoftvert, és számviteli szolgáltatást kap, mellyel minden szempontból szabályszerűen készítheti el belföldi-, uniós- és export-számláit, pénztár-bizonylatait (forintban és euróban), előírás-szerűen működhet, a mögöttes tartalomra pedig munkatársaink ügyelnek. Ezzel a megoldással nem kell kétszer feldolgozni az ügyviteli folyamatban egyes bizonylatokat, partnerünknél pedig naprakész pénzügyi- és folyószámla-információk állnak rendelkezésre.

Ennek a szolgáltatásnak maximum egy szerverhasználat lehet a többletköltsége, viszont a szoftverekért külön nem kell fizetni, máshonnan nem kell megvásárolni és követési díjat sem kell fizetni utánuk. A szerverhasználat díja megegyezés szerinti, 5-14 ezer Ft/hó között. Ez a szolgáltatás nem elméleti, hanem már évek óta működtetett, bevált, szakszerű és elismert rendszer, így szívesen ajánljuk Önöknek is.

EGYÉB SZOLGÁLTATÁSAINK

Internetes tájékoztatás

A könyvelést korszerű eszközök, jogtiszta szoftverek segítségével végezzük. Ennek köszönhetően ön bármikor tájékozódhat interneten keresztül is cége vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi viszonyairól. A különböző adatok, mérlegek, elemzések azonnal lekérhetők és néhány perc alatt elektronikus úton elérhetőek az ön számára.

Cégalapítás

Bátran keresse irodánkat, ha cégét csak most alapítja meg. Cégjogi szolgáltatásainkat az indulással kapcsolatos ügyintézés terén is ajánljuk – ilyen például a társasági szerződés elkészítése, bejelentkezés a különböző hatóságoknál, az adószám megkérése, illetve tájékoztatás a vállalkozás alapításával kapcsolatos feladatokról. Ezekhez igény esetén ügyvéd, adótanácsadó, külön igény esetén pedig vámügyintéző és könyvvizsgáló közreműködését biztosítja irodánk.

Nem csupán elindítjuk az ön vállalkozását, hanem meg is szervezzük azt: gondoskodunk jogi, számviteli, pénzügyi, társadalombiztosítási feladatainak szakszerű megoldásáról.

Támogatjuk az átalakulás, beolvadás, kiválás cégjogi folyamatainak könyvvitelét, elkészítjük az ilyen esetekre előírt tervezett és végleges vagyonmérleget, vagyonleltárt, jogi és könyvvizsgáló partnereink bevonásával ön egy helyen intézheti el az összes ügyet, melynek során mi figyelünk arra, hogy Ön ezzel ne járjon később sem rosszul.

Ha szabályzatokra van szüksége

A számviteli törvény minden vállalkozás számára előírja a számviteli politika, pénzkezelési, leltározási és értékelési szabályzat meghatározását és meglétüket ellenőrzik is. Ezekben a szabályzatokban kell a számviteli alapelveket, az értékelési módszereket, az ide vezető eljárásokat összeállítani – mi mindezt elkészítjük cégének, az ön igényei alapján.

Pályázatokban működünk közre

Irodánk ipari, kereskedelmi, mezőgazdasági, és szolgáltatási területen működő kis- és középvállalkozások kettős könyvvitelét, továbbá egyéni vállalkozók egyszeres könyvvezetését végzi.

  • Összeállítjuk az ön éves mérlegét és annak mellékleteit.
  • Szükség esetén irodánkban biztosítjuk a törvényben előírt könyvvizsgálatot.
  • Hitelkérelem, pályázat esetén szükséges évközi mérleget is elkészítjük.

Ha Ön a saját irodájában kívánja a számlázását végezni, a pénztárát kezelni, akkor szoftverünket és szerverünk elérését biztosítjuk Önnek, összekapcsoljuk az Ön irodáját a miénkkel, a nálunk keletkezett adatok is az Ön rendelkezésre állnak.

Áraink, szolgáltatási díjain

Az egyes vállalkozások nagyságrendjétől is függ az a díj, amelyet a hétköznapi nyelven könyvelési díjnak neveznek. Ezekre úgynevezett szolgáltatási csomagokat is kialakítottunk, így Önt nem érheti nagy meglepetés, ha könyveltetési szándékát megbeszélve meghallja az ajánlott díjunk összegét. Kérjük, nézze át ezeket, ha kérdése van, akkor a kapcsolat oldalon található eléréseinken személyesen is tájékoztatjuk.

 

 

ÁRAK, SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK
Alanyi adómentes KATA-s vállalkozók díjcsomagja és feltételeiHavi díj
KATA-s főállású egyéni vállalkozó évi 12 millió Ft árbevételig, alkalmazotti bérszámfejtés nélkül, teljes körű vállalkozói adó- és járulékbevallások, stb.12 500 Ft
Bérszámfejtés csak az alkalmazott után Ft/fő/hó3 500 Ft
Bizonylatok mennyisége legfeljebb 10 db/hónap
Belföldi működés, deviza, valuta elszámolások nincsenek
Érvényes: 2023. 01. 01-tőlAAM számlát adunk!
Átalányadózó, alanyi adómentes egyéni vállalkozó díjcsomagja és feltételeiHavi díj
Átalányadózó főállású egyéni vállalkozó évi 12 millió Ft árbevételi, alkalmazotti bérszámfejtés nélkül, teljes körű vállalkozói Adó-, Járulékbevallás, stb. komplett15 500 Ft
Havi egy alkalommal adó- és vállalkozási tanácsadás 1 órában
Bérszámfejtés (csak alkalmazott után) Ft/fő/hó3 500 Ft
Bizonylatok mennyisége legfeljebb 30 db/hónap
Belföldi működés, deviza, valuta elszámolások nincsenek
Érvényes: 2023. 01. 01-tőlAAM számlát adunk!