Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Egycéges könyvelőprogramok

Hatékonyabb könyvviteli megoldásra a vállalati számviteli szervezetek alacsonyabb létszáma, és az egyre növekvő adatigények miatt van szükség. A vezetők számviteli információs igénye, a rendszeres devizahasználat, nem ritkán a naptári évtől eltérő üzleti év alkalmazása, az online számlázás bevezetése – új megoldásokat kíván. A mezőgazdasági vállalkozások  a  könyvelésben az elsődleges 6/7 költséghely-könyvelési rendszerekben kapnak tőlünk korszerű eljárásokat. Már nem szükséges kézzel könyvelni! A vevő és szállítói számlák (NAV OSA), a pénztárgép-adatok (NAV OPG) importja, banki fájlimport (bankkivonat) beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat! Ha váltani akar, adatimporttal segítjük a korábbi adatok áthozatalát.

Ha az Önök cégében saját könyvelő, vagy saját könyvelési szervezet működik, akkor a leghatékonyabb megoldást az Evolut Integrált könyvelési rendszer nyújthatja Önök számára. Ehhez szükséges programcsomag az Evolut Pénzügyi és Számviteli Rendszer, amely a mai igényekhez nyújt megfelelő megoldásokat.

Ez egy olyan könyvelőprogram, amely egységes rendszerbe integrálja a cég összes pénzügyi és gazdálkodási folyamatait. A számlázás, házipénztár, tárgyi-eszköz program adatai automatikusan, azonnal a főkönyvbe kerülnek. A modulok hasonló működése garantálja, hogy gyorsan megtanulható a rendszer kezelése.

Az önálló számviteli szervezettel rendelkező mikro-, kis- és középvállalkozások számára két csomagot készítettünk, a cég nagyságrendjétől, és a felhasználó igényeitől függően az Evolut Simplex, illetve az Evolut Komplex egycéges programcsomagok választhatóak. A programok működnek felhőben, távoli eléréssel, helyi hálózaton. A  felhő-alapú rendszereinkhez felhős tárhelyet mi biztosítunk. Amennyiben készletgazdálkodásra, gyártásra is szüksége van a cégnek, úgy ajánljuk az Integrált KKV Rendszerünket!

KÖNYVELŐRENDSZEREINKRÓL

Tudjuk, hogy egy kisvállalkozás is lehet igényes, ezért számukra egy egyszerűbb, olcsóbb változatot kínálunk az Evolut Simplex  és Evolut Komplex programcsomagokkal. 
Mint minden könyvelőprogramunkat – így ezeket a egycéges rendszereket is –  a vele dolgozó könyvelő kollégánk munkájának megkönnyítésére, az adatrögzítés egyszerűsítésére terveztük.

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk! Önnek sem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az integrált könyvelési rendszerünkben működő hatékonyságot növelő adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést! Vevő és szállítói számlák, pénztárgép-adatok importja, banki kivonat beolvasása, lerövidíti az adatrögzítés idejét!

A rendszer megjelenése, adatbeviteli ablakai, listái, képernyői, áttekinthetőek, elegánsak. Igazi gyors segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Működése könnyen érthető, analitika-alapú szoftver, ami széles teret biztosít a könyvelői fantáziának A program működése gyors, a szokásosnál több információt biztosít, a beépített szakmai tudás pedig kellemesebb használatot nyújt.

EVOLUT RENDSZEREK KÖZÖS JELLEMZŐI
  • A kettős könyvviteli rendszereink digitális és automatizált funkciói révén a főkönyvi könyvelésbe be van beépítve minden szükséges analitikus modul (házipénztár, tárgyi eszköz, készlet, számlázás, deviza,  költséghely, munkaszám), amelyek segítségével egyszer kell csak a könyvelési alapbizonylatokat feldolgozni. Ne dolgozzon kétszer, de legyen több az információ!
  • A rendszereinkben az integrált főkönyvi könyvelési csomagban online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, házipénztár, valutapénztár, vevő, szállító, deviza, adószám- és partnerellenőrző hiteles cégnyilvántartási adatokból, partner folyószámla-könyvelés, programból indítható pénzügyi levelezés, stb. beépítve felhasználó rendelkezésére áll.
  • A könyvelési adatbevitel gyors, több ponton adatimport (NAV online) segítségével lehet kiváltani a kézi munkát, NAV online-ból szállítói, vevői számlák letöltése. Idegen számlázó-rendszerekből is átveszi az adatokat, nem kell kézzel azokat rögzíteni.
  • A program ellenőrzi az alapbizonylat számát, és jelez-e, ha már volt ilyen könyvelve.
  • Partner-törzsadatot, főkönyvi számlaszámot, munkaszámot, költséghelyet lehet bővíteni anélkül, hogy ki kellene lépni az adatrögzítésből. Könyvelés közben működik a gyorskereső szolgáltatás, a könyvelési tétel szövegére prediktív adatbeviteli módszer áll rendelkezésre, hogy ne kelljen ismétlődő szövegek miatt a billentyűket feleslegesen nyomogatni.
  • Időzíthető deviza árfolyam-letöltés, online vevő-, szállító- pénztárgépi adatletöltések könnyítik a könyvelő munkáját. Adatrögzítés közben az aktuális árfolyamot fel is kínálja a program, hogy minél gördülékenyebb legyen a munka. Devizás bankkönyvelésben eltérő devizanemek korrekt kezelése, árfolyam-különbözetek automatizált könyvelése. Év végi devizaátértékelés automatizált könyvelése, ezzel összehangolt következő évi nyitás.
  • A programok hétféle (7) könyvvezetési módszerre képesek. Így tud deviza-alapú könyvelést, naptári évtől eltérő üzleti évet könyvelni, továbbá az alapértelmezett összköltség-könyvelés mellett képes elsődleges 6-os, 7-es költséghelyet, továbbá mikrogazdálkodói könyvvezetést is végezni. Több dimenzió, gyűjtő, munkaszám, költséghely, folyószámla, PIVOT elemzés működik!
  • Automatikus évnyitás segíti a könyvelőt, ez szakaszokra, több lépésre bontva is működik, annak függvényében, hogy milyen könyvelési részeket kíván átnyitni a következő évbe. Rendszereinkben van évközi nyitási funkció, gondolva azokra az esetekre, amikor év közben kénytelenek a könyvelők átvenni egy-egy céget.
  • Beépített gazdasági eseménykönyvelési mintatár, többnyelvű számlatükör OBR- kompatibilis mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítés is segíti a könyvelőket. E mellett részletes áfa-analitikát és ebből áfabevallást (NAV 65) készít a program, az őstermelőket pedig a NAV 08 bevallásba átadja.
  • Felhőben, helyi hálózaton, távoli eléréssel egyaránt működik, a beépített digitális alapbizonylat-feldolgozási és kezelési funkciók (NAV online), valamint több digitális szolgáltatás kifejezetten támogatja a távkönyvelést és a könyvelői adatbeviteli munkát. Biztosítunk Önnek felhőben tárhelyet.
  • Közvetlen adatkapcsolatban áll a NAV Online Számla és Pénztárgép felületével, így a vevő- és szállítói számlák, továbbá a pénztárgépek forgalmi adatai innen letölthetőek könyvelésre. Ezzel időt és kézi adatbeviteli munkát takarít meg Önnek, mert az adatok gyorsan, pár kattintással tölthetők le, továbbá egyedi lehetőséget kínál a letöltött számla egyes tételeinek külön kontírozhatóságára, és ÁFA-kulcs megadására. A letöltés teljesen automatizált. A papír alapú bizonylatok a könyvelés elvégzéséhez nem szükségesek, hiszen azok közvetlenül a NAV rendszeréből tölthetők le, csupán az ellenőrzés céljára kell használni ezeket.
  • A banki kivonatok adatait szintén elektronikus formában dolgozhatjuk fel az Evolut rendszerben, további kézi adatrögzítést kiválthatunk ezzel a funkcióval. (Electra, illetve internetbanki kivonatok letöltése után.)

Az állandó fejlesztés, gondozás következtében mindenkor megfelel a jogszabályi előírásoknak, rendszeres hozzáértő telefonos, internetes szaktanácsadás, terméktámogatás, jogszabályi követés vehető igénybe! A 2021-es változásokról, az új szolgáltatásokról itt olvashat!

AZ EGYCÉGES FŐKÖNYV KÉPESSÉGEI
  • Az Evolut Simplex változat a mikrogazdálkodói könyvvezetésre, összköltség-könyveléssel működő főkönyvi könyvelésre, kapcsolható hozzá online számlázás, tárgyi eszköz-nyilvántartás, digitális alapbizonylat-feldolgozás és kezelés, házipénztár.
  • Az Evolut Komplex programcsomagban a hétből bármelyik könyvvezetési mód alkalmazható, továbbá deviza-kezelés, deviza-alapú könyvelés és több speciális programszolgáltatás, (Pl. az elsődleges 6/7-költséghely-könyvelés, eltérő üzleti év könyvelése, stb.) is rendelkezésre áll. Alapból benne van a házipénztár, de kapcsolható hozzá online számlázás, tárgyi eszköz-nyilvántartás, dokumentum-kezelés.
  • Az Evolut Simplex és az Evolut Komplex változatok egyaránt integrált könyvelőrendszerek:  online számlázás, tárgyi eszköz-kezelés, bank, komplett házipénztár, pénzügyi folyószámla nyilvántartás, pénzügyi levelezés, főkönyvi könyvelés, mérleg, eredménykimutatás, áfa-analitika, partnerellenőrző szolgáltatás, digitális alapbizonylat-feldolgozás és kezelés egységes és teljes rendszert alkotnak. A digitális alapbizonylat-feldolgozás támogatja a távmunkát, az XML és Excel adatok beolvasásával (adatimport) rövidíthető a távoli telephelyekről érkező adatok bevitelére fordítandó idő.
  • Amennyiben az Evolut Számlázó programban készíti a számlákat, azokat automatikusan és azonnal lekönyveli a megfelelően beállított főkönyvi számlákra a főkönyvbe, egyúttal bekerülnek a vevők pénzügyi nyilvántartásába, az áfa-nyilvántartásba. A banki, pénztári adatok rögzítése után azonnal látható a hátralékos kintlévőség, elkészíthető a fizetési emlékeztető, felszólítás, stb.
  • A távoli telephelyen szkennelt alapbizonylatok megjeleníthetőek a központi rendszerben a könyvelési képernyőn, vagy egy másik monitoron, így a földrajzi távolság már nem akadályozza a könyvelést egy-egy távoli telephely adminisztrációjának a központi nyilvántartásba való bevonásában.
  • A szkennelt bizonylatok PDF fájljai hozzákapcsolódnak a könyvelési tételhez, együtt tárolódnak el azzal, így a könyvelési tételekkel együtt bármikor megtekinthető az alapbizonylat is. Az Evolut rendszerek ezzel kifejezetten támogatják a távkönyvelést. Partnereinknek távsegítséget adunk az általunk biztosított felhős tárhelyen egészen az adatállomány szintjéig, ha elakadnának, vagy valamilyen problémájuk adódna.
  • Az Evolut Simplex és az Evolut Komplex rendszerek tartalmaznak egy online számlázó modult, amelyet a könyvelés megoszthat a telephelyi adminisztrációval felhőben, vagy távoli eléréssel. Ezzel egységessé válik a vállalkozás ügyviteli tevékenységének háttere, a központi könyvelés számára további könnyebbséget jelent, hogy a számla lezárása előtt, ha kérdéses a kivitelezés, akkor a számlázásában a telephely a könyvelő szakszerű segítségére támaszkodhat, akinek pedig nem kell további számlaimporttal bajlódnia, vagy a papíron kinyomtatott számlákat lekönyvelni, továbbá a nem oly ritkán eltűnt számlákat kerestetnie.
  • A rendszer online számlázó programjával a főkönyvelő felügyelheti a telephely számlázási tevékenységét, ami több esetben lehet bonyolult fordított áfa-s, exportszámla, deviza-alapú számla, előleg- díjbekérő-, részszámla, végszámla, gyűjtőszámla, stb.
  • A vállalkozás vezetése már a valós idejű információkhoz jut, teljes könyvelési anyaghoz, pénzügyi nyilvántartáshoz, stb. Rendszerünk egyben tartja a céget!
  • Az Evolut Komplex program képes deviza-alapú könyvelésre (dollár vagy euró), amelyet forint analitikákkal, bevallásokkal teszünk még hatékonyabbá. A devizalapú könyveléshez szintén devizalapú tárgyi eszköz-kezelést, devizás online számlázót biztosítunk. A rendszer négy nyelven készít listákat, amely a külföldi tulajdonosok számára is értékes lehet.
  • Az Evolut Komplex program eltérő üzleti év kezelésére, alkalmas, ezt deviza-alapú könyveléssel együtt is biztosítani tudjuk.
  • Az összes ÁFA lehetőség be van építve, így a pénzforgalmi áfa, import áfa, fordított adók – mezőgazdasági, vas és acéltermék-áfa – továbbá az alanyi áfamentes ügyfél gyors könyvelése sem okoz problémát, gördülékenyen megoldható. Az áfabevallást, az Uniós ÁFA adatszolgáltatást az ÁNYK-ba való adatátadással készíti a rendszer, ugyanígy OBR kompatibilis mérleg-, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet-készítésre alkalmas.
  • Könyvvizsgáló részére átadható a Magyar Könyvvizsgáló Kamara által támogatott  Audit XML fájlformátum, mivel partnerei vagyunk a Magyar Könyvvizsgáló Kamarának, vagy távoli asztali eléréssel az egész rendszerhez hozzáférhet a könyvvizsgáló, így ő év közben is tájékozódhat. Nemzetközi könyvvizsgálók eddig elégedettek voltak szoftverünk szolgáltatásaival!
  • Az Evolut rendszerek gyorsan megtanulhatóak, ezt követően könnyen kezelhetőek. Szakmailag felkészült, tapasztalt ügyfélszolgálat segíti a könyvelőpartnereink munkáját.

EGYCÉGES FŐKÖNYVI RENDSZER VÁLTOZATAI

EVOLUT SIMPLEX

Tudjuk, hogy egy kisvállalkozás is lehet igényes, ezért számukra egy egyszerűbb, olcsóbb változatot kínálunk az Evolut Simplex programcsomaggal, amiben nincs deviza- költséghely-könyvelés, eltérő üzleti év könyvelés, vezetői számvitel, stb. Ezt a változatot a Mikro- és kisvállalkozásoknak (kis létszám, kb. 100-200 milliós árbevétel),  továbbá Nonprofit szervezeteknek készítettünk. Azoknak ajánljuk,  akiknek nem kell nagy számban devizaműveleteket könyvelniük, nem kívánnak tevékenységek, részlegek analitikus költség-árbevétel kimutatásával foglalkozni, nem várnak tőlük vezetői számvitelhez adatokat, nem kell gyűjtött főkönyvi kimutatásokat készíteniük.

Kétféle könyvvezetési mód:

– Összköltséges könyvelés
– Mikrogazdálkodói könyvelés

Az Evolut Simplex integrált könyvelőrendszer funkciótartalma:

– Összköltséges, és mikrogazdálkodói főkönyv
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– NAV OSA online vevő-, szállító- és NAV OPG pénztárgép letöltés és könyvelés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer, pénzügyi levelezés
– ÁFA-rendszer, gyűjtő- és munkaszámrendszer

Integráltan kapcsolható modulok:
– Számlázás
– Tárgyi eszköz

Kapcsolható modulok:
– Bérprogram

A Simplex változat tartalmazza mikrogazdálkodói főkönyvi könyvelést, a 398/2012 Kormányrendelet szerinti egyszerűbb könyvvezetést. Később ezt programváltozat kibővíthető különböző opciókkal, akár a devizakönyvelést tartalmazó Komplex programra is. Igény esetén számlázó modult és tárgyi eszközmodult is kapcsolhatunk a csomaghoz.

EVOLUT KOMPLEX

A Kis- és Középvállalat méretű vállalkozások számára

Az Evolut Komplex programcsomag, nagy méretű, de csak főkönyvi- pénzügyi nyilvántartást igénylő, önálló számviteli részleggel működő vállalkozások számára készítünk. Ez a rendszer használható deviza-alapú könyvelésre, eltérő üzleti év könyvelésére devizával is, elsődleges 6-os, 7-es költséghely-, vagy elsődleges 5-ös, költségnem-könyvelésre. Alkalmas mezőgazdasági cégek könyvelésére is! Ez a programcsomag a  deviza-műveletek  könyvelésénél automatikusan használja az árfolyamokat, könyveli azok különbözeteit, önműködően elvégzi a kötelező év végi deviza-átértékelés számviteli feladatait. Előnye, hogy a deviza-alapú könyvvezetés mellett forint alapú adóanalitikát vezet!

A Komplex vállalati főkönyvi rendszerek ára a cég méretéhez igazodik. Azt valljuk, hogy a kisvállalkozásoknak is jár a minőségi szoftver, hát jussanak hozzá kedvező áron – nálunk!  A pályázati követelményeknek  az Evolut MKV2 rendszerek maradéktalanul megfelelnek!

Evolut rendszerek előnye a működésükbe programozott könyvelői tudás, adó- és számviteli szabályalkalmazás, a könyvelő kényelmét jelentő nagy fokú automatizáltság, és a mindent átfogó integráltság. Listái, adatbeviteli képernyői kellemesek, áttekinthetőek, sokféle igényt kielégítenek. Gyors, igazi segítőtársa egy igényes szolgáltatást nyújtó könyvelőnek. Könyvelni egér nélkül is lehet!

A programcsomagnak része egy komplett házipénztári rendszer, forint és valutapénztár-használatát biztosítva. Pénztárjelentés, napi pénztáregyenleg-kimutatás, bevételi és kiadási bizonylatok, teljes pénztári forgalom, vevő- szállító partnerek folyószámláinak kezelésével. A hagyományos házipénztári bizonylatkészítés mellett automatikus pénztár-bizonylatkészítési funkciójával a vevőknél, szállítóknál lekönyvelt készpénzes számlákról gombnyomásra készíti el a szükséges bevételi, vagy kiadási pénztárbizonylatot, amelyet a pénztári bizonylatok között tart nyilván.

Az Evolut Komplex integrált könyvelőrendszer modul és funkciótartalma:

– Hétféle könyvelési mód (választható megoldás)
– Vevő-, szállító-, bank-, házipénztár- és vegyes-könyvelés
– Devizamodul, Költséghely-könyvelés, PIVOT elemzés
– Munkaszám-, projekt-, gyűjtő-könyvelés, dinamikus elemzés
– Mérleg, Eredmény-kimutatás, Kiegészítő melléklet-készítés
– Pénzügyi nyilvántartás, folyószámla-rendszer, pénzügyi levelezés
– ÁFA-rendszer, gyűjtő-, és munkaszámrendszer,

Az Evolut Komplex könyvelőrendszerben választható könyvvezetési módok:

  1. Mikrogazdálkodói- és
  2. Összköltséges könyvelés, valamint
  3. Összköltséges könyvvezetés költséghellyel,
  4. Elsődleges költséghely, másodlagos költségnem-könyvelés, és
  5. Elsődleges költségnem, másodlagos költséghely-könyvelés, továbbá
  6. Deviza-alapú könyvelés, és
  7. Eltérő üzleti év könyvelése

Integráltan kapcsolható modulok:
– Számlázás
– Tárgyi eszköz

Kapcsolható rendszer:
– Contorg Bérügyviteli program

Később programváltozat kibővíthető különböző opciókkal.

EGYCÉGES FŐKÖNYVI RENDSZER ÁRA

Az Evolut egycéges Főkönyvi rendszerek önálló könyvelési szervezettel rendelkező vállalkozásoknak és  nonprofit felhasználók részére készül. Kapcsolható modulokkal, illetve további opciókkal később bármikor bővíthető, és attól kezdve a korábbi adatokat a bővítésnek megfelelően kimutatja, használja. Kedvező árával  igyekszünk lehetővé tenni kicsi cégek számára is egy korszerű, kényelmes, kompromisszumok nélküli rendszerhez jutás lehetőségét. Két felhasználói kategória van, az alábbiak szerint.

Contorg Evolut Simplex

Evolut Simplex Vállalati Főkönyvi rendszer aktuális árai
Az alaprendszer moduljai integráltan működnek egymással, így bekapcsolható a számlázás, a tárgyi-eszköznyilvántartás, a készletkezelés a főkönyvi könyvelésbe. Van benne adatexport Excelhez, számla-adatátadás-, átvétel, bérfeladás automatikus könyvelése a ContMaster HR Humán-informatikai rendszerből, illetve Contorg Evolut bérprogramból. Az Evolut Simplex Mikro- és Kisvállalati főkönyvi rendszer telepítése után azonnal használatba vehető!

SimplexLicencdíj
EVOLUT SIMPLEX FŐKÖNYVI RENDSZER, EGY CÉGES, NEM DEVIZÁSmár 65.000 Ft-tól
Érvényes: 2022. 09. 07-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák!

Az egycéges vállalati főkönyvi rendszereket kész megoldásként is telepítjük. Ez azt jelenti, hogy a felhasználói igényeire, gazdasági tevékenységére, előzetes felmérés alapján kidolgozott kész adatbázissal működő szoftvert adunk, annak érdekében, hogy egy kisvállalkozás is, jó szoftverhez juthasson. Ajánlatkérésre pontos, a vállalat méreteihez igazodó árajánlatot adunk!

Evolut Simplex Vállalati Főkönyvi Programcsomag szolgáltatástartalma
Vevő-, szállítókönyvelés, bank, házipénztár, mérleg- eredmény-kimutatás, teljes áfa-kezelés és analitika, tehát komplett forintos főkönyvi rendszer, gazdasági esemény-minta szerinti könyvelés, vevő- szállító folyószámlák, pénzügyi levelezés, PDF archiválás, hálózaton 5 munkahely, korlátlan tételszám. A kapcsolható modulok integráltan működnek. Adatexport Excelhez. Számla-adatátadás- átvétel, bérfeladás automatikus átvétele, lekönyvelése. A Simplex változatok Komplex verzióra felbővíthetők. A bérfeladás automatikus átvétele, lekönyvelése a Contorg Evolut bérprogramunkból működik. Terméktámogatási díja függ az adott program kiépítettségétől, szolgáltatási lehetőségeitől. Amennyiben a vállalkozás “kinövi” a Simplex kategóriát, úgy különbözeti áron átléphet a Komplex programkategóriába.

A Contorg Evolut Komplex

Evolut Komplex Vállalati Főkönyvi rendszer aktuális árai

A mikro- és kisvállalkozások nagyságrendje fölött az árbevételhez igazodó sávos árképzéssel igyekszünk a nagyobb cégek főkönyvi könyvelésének korszerű módon való megoldását elősegíteni. Az alábbi ár egy 150 millió Ft-nál nem nagyobb éves árbevételi határra és 25 ezer könyvelési tételre vonatkozik.
A főkönyvi alaprendszerhez kapcsolt számlázás, a tárgyi-eszköznyilvántartás modulok integráltan működnek egymással. A főkönyvi könyvelés, számlázás történhet devizában is. Van benne elsődleges költség-helykönyvelés,  adatexport Excelhez, számla-adatátadás-, számla adatátvétel, bérfeladás automatikus könyvelése a Contorg Evolut Bérprogramból. A bérfeladás automatikus lekönyvelése történhet 6-os, 7-es költséghelyekre is. Érdeklődése esetén kérjen árajánlatot ügyfélszolgálatunktól!

KomplexLicencdíj
EVOLUT KOMPLEX FŐKÖNYVI RENDSZER, EGY CÉGES, DEVIZÁSmár 105.000 Ft-tól
Érvényes: 2022. 09. 07-től, Az árak az áfát nem tartalmazzák!

Lehetőség van, hogy az Evolut Komplex rendszereket a felhasználó erre vonatkozó igénye alapján deviza alapú könyvelésre és eltérő üzleti év könyvelésére!

Amennyiben az itt bemutatott nagyságrendtől eltérő (kisebb vagy nagyobb vállalkozás) igénye van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi árajánlatot adhassunk Önnek!

SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK
Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek
CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.