Integrált KKV Rendszer

Az Evolut For Integrált KKV Rendszer olyan komplex pénzügyi és számviteli szoftver, amely egy vállalkozás gazdálkodásának, értékesítésének, eszköz-, és készletkezelésének, pénzügyi- és számviteli – analitikus és szintetikus feladatait – a gazdálkodáshoz szükséges különböző funkciókkal biztosítja, oly módon, hogy a különböző munkahelyeken megjelenő adatigényeket egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki.

A rendszer programmoduljai a működéséhez szükséges, különböző feladatok elvégzésre alkalmasak, ilyenek például: pénztáros, anyagkönyvelő, raktáros, gyártás-előkészítő, számlázó, főkönyvelő, könyvelő, bérszámfejtő pénzügyi ügyintéző, tárgyi eszköz-nyilvántartó, értékesítő, üzletkötő, termelésirányító, kereskedő, stb. – a belső szervezeti felépítéstől függően.

Az egységes rendszerszemlélet azt eredményezi, hogy az alapbizonylatokat (számlákat) csak egyszer kell a rendszer valamelyik pontján rögzíteni, a továbbiakban ez az adat, bármely modulban az ott szükséges műveletek elvégzéséhez már rendelkezésre áll. Az integrált rendszerünk felhőben is működik, távoli telephely bekapcsolása nem jelent problémát!

Rendszerünk nagy előnye az egységes vállalatszervezési szemlélet, a tevékenység minden pontján érvényesülő szabályszerűség, az egyszeri adatfeldolgozás, és az ezt követő széles körű információszolgáltatás, egyszóval: a hatékonyság. Ezek mellett még a folyamatokba épített ellenőrzés szerepe sem elhanyagolható! Nyilvánvaló, hogy aki ezzel a szoftverrel működik, az több ponton előnyre tehet szert.  Integrálni több szintet megkülönböztetve érdemes!

A programszolgáltatásokat kérjük nézze meg itt!

Az Evolut For Integrált KKV Rendszerünk olyan komplett szoftvercsomag, ami egy közös adatbázisban tartja a cég adatait. Ipari, szolgáltatói, nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki- és mezőgazdasági tevékenységet végző vállalkozások számára nem csak az 5-ös összköltséges könyvvezetést, hanem az elsődleges 6-os, 7-es költséghely-könyvelési rendszert is könnyedén kezeli.  A számlázó-, a készletgazdálkodási- és a befektetett eszköz-nyilvántartási modulokkal együtt, a termékgyártással, jövedéki nyilvántartásokkal kiegészítve teljes körű vállalati rendszert biztosít még deviza-alapú könyvvezetés, illetve eltérő üzleti év esetén is.

MIRE ALKALMAS?

Az Evolut For  KKV Integrált Rendszer analitika-központú, minden modulja, funkciója teljes egészében integrált, zárt rendszerben fogja át a vállalkozás gazdálkodását (ERP). Ebben a rendszerben az analitikák vezetésén keresztül valósul meg a főkönyvi könyvelés, a mérleg, az eredmény-kimutatás, a pénzügyi nyilvántartás, adónyilvántartás – ami megoldás nem jelent többletmunkát – azonban jóval nagyobb információhalmazt képes biztosítani.  Hálózati vagy felhős alkalmazással a munkakörök, feladatok jól eloszthatók.
Az Evolut For KKV Integrált Rendszer egyik változata a mezőgazdaság speciális állatkönyvelését is automatizáltan végzi – jelentős segítséget nyújtva az e területen működő vállalkozások számviteli tevékenységének minőségi kivitelezéséhez. Szintén a mezőgazdasági vállalkozások számára hasznos szolgáltatása a felvásárlási jegy készítése, amely a raktári készletkönyveléssel van összekötve, és adatait képes a NAV xx08-as bevalláshoz átadni. Bátran ajánljuk mezőgazdasági vállalkozások ügyviteli rendszereinek korszerűsítéséhez is, hiszen bevezetésének kockázata csekély, mivel ügyviteli rendszereinkkel több, mint két évtizede vagyunk jelen a hazai piacon – bőven van tapasztalatunk. Naprakész információ – naprakész vezetés! Átfogóan kezeli a gazdasági szervezet számviteli, pénzügyi, eszközgazdálkodási, gyártási, értékesítési feladatait, széleskörűen kiszolgálja a korszerű vállalatvezetés igényeit, megteremti az átlátható vállalkozás ügyviteli alapjait.

MIT TARTALMAZ?

A készletgazdálkodás és a vele összekapcsolt számlázás szerves része a rendszernek, korlátlan számú raktár, cikk, partner kezelésére képes, rendelkezik az értékesítést támogató korszerű funkciókkal, vonalkód kezeléssel, gyári-számos, sarzs-számos nyilvántartással, stb. Az értékesítés ügyvitele a hagyományos alapfunkciókon kívül széles körű támogatást nyújt az értékesítési elemzésekhez, e mellett biztosítja a vállalat saját termelésű termékeinek költségelemzési lehetőségét. A kereskedelmi rendszer olyan speciális funkciókkal rendelkezik, amely alkalmassá teszi a gyártástól az értékesítés kiszámlázásáig tartó folyamat figyelését. A rendszer megfelel a  jövedéki engedélyes kereskedelem számára előírt feltételek teljesítésére!

Az EVOLUT Kereskedelmi rendszerünket a Készlet és raktárkezelés, valamint a Számlázás programjaink összekapcsolása együttesen alkotják, amely nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki kereskedelmi, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, web shopértékesítést végző vállalkozások számára is alkalmas.

KINEK AJÁNLJUK?

A rendszert termékgyártással, nagykereskedelemmel és szolgáltatásnyújtással, mezőgazdasági, ipari termelő tevékenységgel  foglalkozó magyar mikro-, kis- és középvállalkozásoknak készítettük, akiknek az eredményessége tovább növelhető, ha a saját gazdasági tevékenységükről naprakész, részletes információkkal rendelkeznek. A mai igényeket már a hagyományos módszerekkel, illetve egyedi, egymástól elkülönült úgynevezett “sziget” szoftverekkel nem lehet teljesíteni. A program biztosítja a vállalkozás analitikus és szintetikus rendszereinek összhangját. A program nagy tömegű bizonylatok gyors, pontos és egyszeri feldolgozását, bármikor lekérhető vezetői,  operatív és stratégiai információk megalapozottságát biztosítja. Rendszerünk ára kifejezetten kedvező, még a rendszer bevezetésével együtt is az egyik legkedvezőbb a mai e kategóriában található programok között, mert valóban figyelembe vesszük a cég nagyságát. Tegyen próbára bennünket!

HOGYAN ÉRDEMES?

A programcsomag szoftverként havi bérletben, vagy komplex megoldásként végleges licenccel is megvásárolható. Amennyiben Ön MEGOLDÁSBAN  gondolkodik, akkor egy komplett, az Ön igényei alapján testre szabott rendszert adunk át!

MEGOLDÁST IS AJÁNLUNK, NEM CSAK SZOFTVERT!

Minden vállalkozás más és más! Aligha van két egyforma cég, és ebből az következik, hogy nem lehet egy szoftverrel minden feladatot megoldani. Ezért mi  főleg nem szoftvert adunk el, hanem igény esetén KÉSZ MEGOLDÁST biztosítunk! Az integrált rendszerünkből a hozzánk forduló vállalkozás igényeit figyelembe véve, neki testre szabott egyedi, komplett, csak rá  érvényes integrált vállalati rendszercsomagot állítunk elő.

Elkészítése során személyesen felmérjük a vállalat gazdasági folyamatait, összevetjük a rá irányadó hatósági előírásokkal,  majd erre kialakítjuk az egyedi adatbázist, amelyben “kulcsra készen” előkészítjük számára az összes törzsadatát. Ezzel a módszerrel kialakítjuk a csak neki készült saját rendszerét. A felhasználó elvárásaira, partnereire, pénzügyi adataira, készlet cikkelemeire, számlázásra, költséghelyekre, árbevételi helyekre, stb.  vonatkozóan előkészített rendszert dolgozunk ki, ami a betanulás után azonnal használatba vehető.

Dokumentációt készítünk ezekről, amelyben minden munkatárs számára leírást adunk a program használatáról, a számára szükséges funkciók lényegéről, az eljárásokról, elvégzendő feladatokról, egyeztetési pontokról. A vezetőknek elkészítjük a folyamatba épített ellenőrzési pontok, funkciók leírását, azok lényegét, az elvégzendő műveleteket, továbbá az elemzéseket biztosító műveletek részleteit.   A rendszer kialakítása során többször egyeztetünk, egyes gazdasági, gyártási folyamatok részleteinek tisztázására. Ha szükséges, akkor módosítunk a rendszeren. A komplett bevezetési dokumentációt a rendszer átadásakor bocsátjuk felhasználó rendelkezésére, majd ennek alapján megkezdjük a rendszerben dolgozók oktatását. Szükség esetén belső vizsgát tesznek a munkatársak az elvégzendő feladataik ismertetésével.  Módszerünk következtében az együttműködés partnereinkkel gördülékenyebb, közvetlenebb, gyorsabb  problémamegoldással jellemezhető. Mindebből következik, hogy egy ilyen rendszer kialakításához, teszteléséhez, bevezetéséhez időre van szükség, adott esetben több hónapra! 

A szoftverbe nem építettünk be felesleges szolgáltatásokat, a megoldásaink árának középpontjában a vállalkozás nagyságát vesszük figyelembe, azért, hogy egy kicsi mikrovállalkozás is korszerű, hatékony rendszerrel működhessen.   Velünk a kis vállalkozásoknak is van lehetőségük egy minőségi, korszerű vállalati rendszer működtetésére!

Vállalati rendszereink a könyvelésüket saját könyvelővel  maguk végző vállalkozások körében eddigi tapasztalataink szerint a 100 millió Ft/év és a 40 milliárd Ft/év közötti árbevételi sávban használatosak. Egy ilyen rendszer használatára érdemes áttérni, mert gyorsan megtérül!

A RENDSZERBEVEZETÉSRŐL

Programbevezetés személyi és technikai feltételei

Egy komplett vállalati rendszert nagyon céltudatosan, határozott elképzelésekkel, lehet csak sikeresen bevezetni. Évtizedek alatt összejött tapasztalataink nyomán az alábbiakban gyűjtöttük össze az ajánlott megoldásokat. Nem kell mindenre külön vezető, csak ezeknek a funkcióknak célszerű érvényre jutniuk a siker érdekében, ezt összefoghatja egyetlen vezető is, aki képes mozgatni azokat a munkatársakat, akikkel az alábbi részletekben kifejtett feladatok kivitelezhetőek.

Projektvezető
A projektvezető munkaügyi utasítási joggal rendelkezik. Irányítja az Evolut rendszer bevezetéséhez szükséges belső munkaszervezési, végrehajtási, egyeztetési, és koordinációs tevékenységet, a számviteli és készletgazdálkodási projektfelelősökön keresztül. Ellátja mindazon törvényi, illetve belső szabályozásból eredő feladatokat, amelyek az alábbi pontokban meghatározott feladatok végrehajtásához elengedhetetlenek, és ezzel biztosítja a vállalat törvényi előírásoknak, továbbá a tulajdonosi elvárásoknak megfelelő működését. Határozott elképzelése és terve van a bevezetendő Evolut Vállalati Integrált Rendszerrel kapcsolatban, tisztában van ettől a szoftvertől elvárható teljesítménnyel és lehetőségekkel. Szoftverfejlesztővel közösen tisztázza az igények és célok körülményeit, azok teljesítéseit, megoldási lehetőségeit.
Előzetesen már felmérte a vállalati rendszer alkalmazásával elérni kívánt célhoz szükséges körülményeket, rendelkezik a gazdálkodási folyamatok letisztított leírásával, ezeket a rendszer bevezetésének megrendelésében tételesen ismerteti szoftverfejlesztővel, és meghatározza azokat az elérni kívánt főbb célokat, amelyek a szoftverre való átállást indokolják.

Feladatai

  • Irányítja a projektfelelősök tevékenységét
  • Összefogja a vállalat összes, a bevezetésben és szoftver-üzemeltetésben érintett belső és külső munkatársát, a kezelésbetanulási, – és oktatási időszakban
  • Gondoskodik, hogy a megfelelő munkakörökben határidőre megtörténjen a betanulás, az illetékes munkatárs részt vegyen az oktatásban, továbbá ügyel arra, hogy a munkatársak sikeres belső vizsgát tegyenek a programhasználatból
  • Intézkedik a vállalat EDI-szolgáltatója felé, a rendszer bevezetésének teljes körű teszteléséről, ennek hiányában a rendszer bevezetése akadozni fog
  • Az elvégzendő sürgős feladatokat utasításba adja a projektfelelősöknek, illetékes munkatársaknak, azokat a megállapított határidőre elvégezteti
  • Megfelelő időt hagy a megtervezett bevezetési feladatok ütemezésénél a a felmerült, hibás felmérésből eredő emberi és technikai vonatkozású problémák megoldására

 

Számviteli projektfelelős
Elkészíti a vállalat letisztázott gazdasági folyamatainak leírását, mely azokat a pontokat tartalmazza kiemelten, ahol az Evolut Integrált Vállalati Rendszernek ezekhez igazodóan kell szolgáltatásokat nyújtania. (Készlet, raktár, rendelés, kiszállítás, vevő, szállító, bank, pénztár minden vonatkozásban felmerülő gazdasági események számviteli folyamatai)
Megnevezi a számvitelt érintő területeken azokat a bevezetésért részfelelősöket, akiknek a későbbiekben is feladatuk lesz a partnertörzs, cikktörzs, gyűjtőtörzs, áfakulcs-törzs, költséghely, árbevételi helyek, költségnem-törzsek, főkönyvi számlatükör, stb. karbantartása. (Raktáros, üzemgazdász, pénztáros, számlázó, tárgyi eszköznyilvántartó, kereskedő, bolti értékesítő, felvásárló, stb.)
Meghatározza azokat a munkaköröket, amelyekben a rendszer működtetésével szorosan összefüggő feladatokat, részfeladatokat, adatbeviteli műveletek végzik. Meghatározza és beállítja a program kezelőinek jogosultsági szintjeit. Gondoskodik ezeknek a munkatársaknak az összefogásáról, a részükre kiadott feladatok határidőre való elvégeztetéséről, betanításukról, belső vizsgáztatásukról. Ellenőrzi a szoftvertől elvárható minél jobb eredmény érdekében az átvett, előkészített adatállományban:

  • a számviteli törzsadatokat, a számlatükör számláit, az alkalmazott technikai, forint és deviza banki, pénztári és egyéb pénzügyi törzsadatokat, áfakulcsokat, a rendszerben végzett bármilyen típusú művelet számviteli paramétereit, szükség esetén módosítást javasol, illetve saját maga módosít
  • az őstermelők speciális adatainak kiegészítéséről
  • a partnerek bankszámla-számainak, adószámainak ellenőrzéséről, kiegészítéséről
  • ellenőrzi és gondoskodik a partnerekhez kapcsolódó adózási paraméterek beállításáról (Pl. EVA-s, pénzforgalmi áfás, áfa-mentes, fordított áfás, stb.)
  • a belföldi, uniós és exportszámlázás paramétereit, folyamatait
  • ellenőrzi és gondoskodik a rendszerből hiányzó készlet és szolgáltatási cikktörzs adatok felviteléről, a meglévők korrigálásáról,
  • ellenőrzi és gondoskodik a partnerek számlázásához kapcsolódó adatainak beállításáról, mint például saját bankszámla partnerhez rendelése, fizetési napok száma, számlázási cím, szállítási cím, stb.
  • ellenőrzi és gondoskodik a banki kapcsolatai között az elektronikus banki műveletek helyességéről, banki elfogadásáról
  • gondoskodik a jövedéki-,  a környezetvédelmi termékdíjak, a NETA adatok felviteléről, ezek paraméterezéséről és a konkrét termékekhez, cikkhez rendeléséről
  • átveszi, értelmezi és kontrollálja a cikktörzs-rendszer felépítésének leírását, észrevételeket tesz, korrigál és kiegészít
  • gondoskodik a szükséges új cikkelemek, cikkcsoportok, cikk-alcsoportok stb. felviteléről
  • gondoskodik a kialakítandó raktárak meghatározásáról és azok rendszerbe viteléről
  • kialakítja a rendszerben használatos gyűjtők, telephelyek, telepek, további cikktörzs-adatait, az átadott rendszert ezekkel szükség esetén kiegészíti
  • előkészíti a tárgyi eszközcsoportokba az eszközök felvitelét segítő adatimport elvégzését, az előző nyilvántartás adatainak átvételéhez, az általunk megnyitott eszközcsoportokon belül.
  • gondoskodik az új rendszer sajátosságaiból adódó számviteli szabályzatok (pl. árfolyam-alkalmazás), munkaköri leírások módosításáról

Olyan szinten sajátítja el az Evolut rendszer kezelését, működtetését, paraméterezését a bevezetési időszak végére, hogy a képes legyen új gazdasági események, folyamatok paraméterezésére, szabályozására, a beosztott munkatársak eligazítására.

Készletgazdálkodási projektfelelős
Elkészíti a vállalat készleteivel kapcsolatos gazdálkodási folyamatok leírását, kiemelten azokat a kontrollpontokat, ahol az alkalmazni kívánt Evolut rendszernek a bevezetési koncepciók között meghatározott elképzelések szerint szolgáltatásokat kell nyújtania. (Kereskedő, készletkezelés, raktár, rendelés, kiszállítás, vevő minden vonatkozásban felmerülő gazdasági események folyamatainak leírásával)

Megnevezi a készletgazdálkodást érintő területeken azokat a bevezetésért felelős munkaköröket, akiknek a későbbiekben is feladatuk lesz a partnertörzs, cikktörzs, gyűjtőtörzs, árjegyzék, stb. karbantartása. (Raktáros, kereskedő, számlázó, bolti értékesítő, stb.)

Meghatározza azokat a munkaköröket, amelyekben a rendszer működtetésével szorosan összefüggő készletkezelői, kereskedői, számlázói, rendelés-nyilvántartói feladatokat, részfeladatokat, összefüggő és folyamatos adatbeviteli műveletek végzik. Meghatározza és beállítja a készletekkel kapcsolatos programkezelői jogosultságokat. Gondoskodik ezeknek a munkatársaknak az összefogásáról, a részükre kiadott feladatok határidőre való elvégeztetéséről, betanításukról, belső vizsgáztatásukról. Ellenőrzi a szoftvertől elvárható minél jobb eredmény érdekében az átvett, előkészített adatállományt,

  • amelyben gondoskodik a készletgazdálkodás, a teljes értékesítés folyamatainak ellenőrzéséről
  • gondoskodik a rendszerből hiányzó cikktörzs- partnertörzs, e-számlatörzs, EDI-adatok felviteléről, a meglévők korrigálásáról,
  • gondoskodik a partnerosztályok kialakításáról, felviteléről, a partnerek hozzárendeléséről
  • gondoskodik a partnerkapcsolati adatok – főleg kereskedőknél fontos – beírásáról,
  • gondoskodik a partnerek számlázásához kapcsolódó adatainak megadásáról, pl. saját bankszámla partnerhez rendeléséről, a fizetési napok számának helyes beállításáról, a számlázási cím, szállítási cím helyességéről
  • ellenőrzi a partnerek telephelyeinek, költséghelyeinek bevitelét, szükség esetén korrigálja azokat
  • átveszi, kontrollálja a cikktörzs-rendszer felépítésének leírását, észrevételeket tesz, szükség esetén korrigál és kiegészít – melyről bennünket tájékoztat
  • gondoskodik a szükséges új cikkelemek, cikkcsoportok, cikk-alcsoportok stb. felviteléről
  • biztosítja a cikktörzsben a vevő-cikkszámok cikkelemekhez való hozzárendelését
  • gondoskodik a cikktörzsben listaár felviteléről, az egyes árjegyzékek létrehozásáról
  • biztosítja a cikktörzsben a vevő-cikkszámok cikkelemekhez való hozzárendelését
  • gondoskodik a kialakítandó raktárak meghatározásáról és azok rendszerbe viteléről
  • gondoskodik az EDI számlás partnereknél a partnertörzs megfelelő beállításáról, a megfelelő adatokkal való feltöltésről
  • ellenőrzi az EDI számla tartalmi helyességét, szükség esetén egyeztet az EDI-szolgáltatóval a rendszer beállításának tesztelése során
  • kialakítja a készletrendszerben és kereskedői területen használatos raktárak, ügynöki gyűjtők, telephelyek, telepek, további cikktörzs-adatait, az átadott rendszert ezekkel szükség esetén kiegészíti

Olyan szinten sajátítja el az Evolut rendszer elvi működését, gyakorlati kezelését, rendszeres működtetését, paraméterezését a bevezetési időszak végére, hogy a képes legyen új árjegyzékek, megrendelések, cikktörzsek, gyártásindítások, egyéb készletgazdálkodási események, folyamatok paraméterezésére, szabályozására.

Néhány gondolat a bevezetéseink során tapasztalt problémákról
Fontos, hogy legyen a bevezető vállalat vezetőjének, projektvezetőjének konkrét célja a rendszerrel és határozott elképzelése a szoftvertől elvárt teljesítményről. Ez ne változzon lényegesen a bevezetés időszakában, és később se keveredjen össze az egyedi igények kimunkálása az általánosan elvárható programfunkciókkal, ezért fontos az igények és célok meghatározása. Általában alig kiérlelt elképzelésekkel találkozunk, illetve lényeges dolgokat csak egy előrehaladott bevezetési szakaszban ismertetnek velünk, ami lényegesen hátráltatja a bevezetést, veszélyeztetve a határidő betartását. Sokszor mi hívjuk fel a figyelmet olyan tényezőkre, amik alapvetőek, de a megrendelő ezeknek nem tulajdonít jelentőséget. Tapasztaltuk már, hogy nem veszik komolyan a bevezetés során az oktatást, a belső vizsgát, amik kihatásai a későbbiekben károsan  jelentkeznek. A rendszer által megkívánt munkamegosztáshoz nem igazítják hozzá a munkaköri leírásokat, illetve erre nézve nem támasztanak az üzemelés során az adott munkatárs felé elvárásokat. Tapasztaltuk már, hogy a vezetés érti, akarja, de a rendszerben dolgozók nem, és hozzáállásukkal megpróbálják meghiúsítani, megnehezíteni a bevezetést. Mindez olyan konfliktushelyzeteket képes előidézni, ami megkérdőjelezi az egész projekt megvalósíthatóságát.

JELLEMZŐ PROGRAMSZOLGÁLTATÁSOK
  • Alkalmas egyedi gépen, illetve hálózati operációs rendszereken, távoli asztalon, vagy felhőben való használatra,
  • Raktári bevételezési, kiadási- visszavételezési és nyitó, valamint átminősítési bizonylatok készítése. Készletnyitás az év elején automatikusan gombnyomásra történik,
  • Raktári, anyagkönyvelési és információs adatokkal bővített anyagkartonok automatikus vezetése, akár vonalkód-technika segítségével.
  • Készletcsoport nyilvántartások, lekérdezések, gyors-leltárkészítés, a leltári különbözet lekönyvelése gombnyomásra,
  • Anyagcsoportok szerinti készletkarton-nyomtatás,
  • Készlet-törzs adatok keresése, többféle megnevezés segítségével, vagy vonalkód szerinti listába rendezésével.
  • Anyag kiadási, anyagbevételi, illetve visszavételi és nyitási összesítők készítése,
  • Minimum és maximum készletek figyelése, készletek listázása,
  • Készletmozgási naplók nyomtatása, raktárközi mozgások naplózása, Számlázási tételek file-ba nyomtatása,
  • Anyag felhasználási költséghely-nyilvántartás teljes ügyvitelének bizonylatolása, göngyölt, mérlegelt tényleges beszerzési átlagáron
  • Raktári összesítők, anyag / készletcsoport összesítők, szűrhető, paraméterezhető listái
  • Fizetési módok szerinti számlázás,
  • Gyorsított, vonalkód-olvasóval is támogatott kis- és nagykereskedelmi számlakészítés,
  • Gyors-kereső funkció betűre, számra, saját vagy beszállítói cikkszámra, többféle vonalkódra, képes támogatással,
  • Teljes kimenő számlanyilvántartás vezetése
  • Exportszámla-készítés angolul, németül, devizában, Incoterm szerint,
  • Megrendelések kezelése, EDI-, WEB- rendelések importja, megrendelések átemelése szállítólevélbe
  • Nem teljesített megrendelések követése, nyilvántartása
  • Szállítólevél-készítés és nyilvántartás, vonalkód olvasás
  • Szállítólevél átemelése számlába, gyűjtőszámla-készítés,
  • Számla, illetve EDI- számla-készítés
  • Kiszámlázatlan szállítólevelek nyilvántartása,
  • Sztornózott számlák nyilvántartása,
  • Egyes vevők számlanyilvántartása, adatainak, vásárlásainak nyilvántartása,
  • Vevők szerinti számlanyilvántartás,
  • Készpénzes és nem készpénzes vevőösszesítés,
  • Vevőknek felszámított ÁFA- nyilvántartás,
  • Számla, szállítólevél jogszabály szerinti újranyomtatása,
  • Számlák, szállítólevelek tartalmának file-ba nyomtatása,
  • Készleteladási kimutatás,
  • Árbevétel készpénzes és nem készpénzes összesítése,
  • Vevő és árbevétel-kimutatás, értékesítési sorrend
  • ELÁBÉ, fedezeti összeg, vagy szűkített önköltség gyorslista,
  • Adott termék árbevételi- és árrés-kimutatása,
  • Eladási összesítő vevőnként termékek szerint, számlák szerint részletesen vagy összesítve, termékcsoportonként,
  • Készletváltozási mérleg tételes nyilvántartása,
  • Számla végén különböző mennyiségek összesítése,
  • Készletkönyvelési tételenként (anyagféleségenként) lehetséges a költségnem/költséghely megadása. Készletkönyvelőnek anyagkiadáskor nem kell a kívánt költségnemet kiválasztani, az adat paraméterezve jön,
  • A készletkönyvelés minden számviteli törvény szerinti  mozgás nemben lehetséges, a gyakorlati kivitelezés szerint,
  • Mezőgazdasági hozamok és állatkönyvelés sajátos elszámolásainak számlaösszefüggései tételesen, törzsben előre kontírozott,
  • Lehetőség van az élelmiszer előállítók számára a cikkhez (tételhez) törzsben megadni a “Minőségét megőrzi a csomagoláson feltüntetett időpontig” felirat szövegét. A szöveg hozzárendelhető a számla teljesítési dátumához, a program pedig ennek megfelelően minden tételnél kiszámolja, és a számlán feltünteti a minőség megőrzésének időpontját,
  • Lehetőség van a csoportos sarzsszám kezelésére, az ehhez kapcsolható szavatossági idők használatára,
  • Teljes mezőgazdasági felvásárlói ügyvitel, a felvásárlási jegykészítés raktári készletkezeléssel összekötve,
  • Komplett mezőgazdasági felvásárlási adatszolgáltatás, TÉSZ-ek speciális rendszerében,
  • A program jelzi a számlán a származási kódot,
  • Lehetőség van kereskedelmi hálózatba vevő-cikkszám szerinti kiszámlázásra,
  • A program képes a vevők által megadott, tételenként a vevő költséghelyeire, boltjaira szóló számlát kiállítani,
  • Lehetőség van automatikusan az egyes vevőkhöz különböző saját bankszámlákra átutalást kérni a kimenő számlákon,
  • Lehetőség van a készpénzes számlák azonnali készpénzes kiegyenlítésének kényelmes és megbízható automatikus pénztári- és folyószámla-kezelésére;
  • A programcsomag többféle vonalkód alkalmazásának technikájával rendelkezik, ami a raktárban, a számlázásban egyaránt jól, könnyen és gyorsan kezelhető;
  • Másodlagos mennyiségi egység kezelésével lehetséges ugyanazt a cikket darabban és pl. kilogrammban is kezelni. Ehhez a program fogadja a cikk nyitótételében is a kettős mennyiségi egységet. Pl. mezőgazdasági anyagkönyvelés;
  • Az anyagkönyvelésben a rendszer a tényleges beszerzési gördülő átlagárat alkalmazza;
  • A termelési, mezőgazdasági hozamok elszámolására automatizmusok vannak beépítve, így a mezőgazdasági specialitások jól kezelhetők a rendszeren belül,
  • A számlázás minden partnerről vezet egy adatlapot, amely nyilvántartja a vele kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Pl. szerződés tartalma, engedmények rendszere, stb.,
  • A rendszer képes más számlázó rendszerek partner és kiszámlázási adatainak átvételére, illetve több telephelyen történő számlázás adatainak a központi rendszerbe való beolvasására,
  • Lehetőség van a NAV Online számlarendszerből adatok, számlák letöltésére, megfelelő esetben azonnali kontírozott könyvelésére,
  • A számlázásnál lehetőség van több szállítólevél egyes tételeinek automatikus számlába rendezésére, vagy több szállítólevél minden tételének gombnyomásra való kiszámlázására;
  • A rendszer alkalmas gyűjtőszámlázás folytatására, nyilvántartást vezet a kiszámlázatlan szállítólevelekről;
  • A szállítólevelek file-ba is készíthetők;
  • A program zárt rendszerű szállítólevél-kezelést folytat, szigorú számadású ügykezelési adminisztrációjának betartásával;
  • Előfizetők számlázási rendszere benne van a programban. Azoknál a cégeknél, ahol előfizetéses (kábel TV.,  kommunális díj, vízdíj, újság, stb.) rendszerben nagy mennyiségű, azonos összegű számlát kell rendszeresen készíteni, ott a program sorozatszámla-készítési funkcióinak igénybe vétele mellett, emberi kéz érintése nélkül alkalmanként több tízezer számlát képes elkészíteni;
  • Lehetőség van csekkel felszerelt számlák kinyomtatására;
  • Lehetőség van a fenti sorozatszámlázásban előállított számlák jogszabály szerinti újranyomtatására, ahol csak a számlaszám határokat kell megadni és a program felügyelet nélkül kinyomtatja (a megadott számlaszámtól számlaszámig) a kért számlákat;
  • A készletgazdálkodás ügykezelésének bizonylatait (raktári- bevét, kiadás, raktárközi mozgás, visszavét, stb.) nem kötelező tételenként kinyomtatni, hanem a cégadat-beállításnak megfelelően utólag is lekérhetők;
  • Készletmozgási napló kérhető akár egy-egy bevételezési alapbizonylat számára is;
  • Sorozatszámlázás a programban egyedülálló szolgáltatás, amivel automatikusan, emberi kéz beavatkozása nélkül (havonta, időszakonként rendszeresen ismétlődő) elkészíthető akár több ezer számla. Előfizetési díjak, bérleti díjak, szemétszállítási díjak, rendszeres szolgáltatások rendszeres havi díjai gombnyomásra kiszámlázásra kerülhetnek. E számlák adatai természetesen megtalálhatók a főkönyvben, vevőfolyószámlákon, áfanyilvántartásban, stb.
  • A kiállított számlák e-számla rendszerben való, tértivevényes kézbesítési automatizmussal továbbíthatók;
  • Lehetőség van a kiállított e-számlákra e aláírást beilleszteni;
  • Szállítói számlanyilvántartás iktatószám szerint, névsor szerint, illetve adott szállítónként;
  • Beérkező szállítói számlaiktatási bizonylat, és beérkező szállítói számlák feldolgozásának forgalmi naplója, NAV Online számlaletöltési lehetőség, automatizált kontírozással;
  • Előzetesen felszámított ÁFA- nyilvántartás-készítés teljesítés időpontja szerint, bevalláskészítés, EU-s jelentés;
  • Határidős szállítói tartozások, lejárt szállítói tartozások nyilvántartása;
  • Szállítók, költséghely szerinti tételes, illetve összesített kimutatásai;
  • Bankkivonatok könyvelése, kivonatimport, bankforgalmi jelentés, és nyitótétel nyilvántartás;
  • Házipénztári bizonylatok kiállítása, pénztárjelentés, napra, időszakra, napi pénztári záró egyenleg-kimutatás;
  • Tárgyi eszköz főcsoportok, csoportok tetszőleges, de számviteli törvénynek megfelelő bontása, nyilvántartó kartonok, tartozékok nyilvántartása, üzembe helyezési okmány, selejtezési jegyzőkönyv nyomtatása. A tárgyi eszközműveletek azonnal bekerülnek a főkönyvi könyvelésbe.
  • Tárgyi eszközbevétel, bővítés, átalakítás-aktiválás, átminősítés, selejtezés, értékesítés, apportba adás, átadás, átminősítés kezelése, ezek módosítása, törlése, újra elszámolása rugalmas rendszerben biztosított;
  • Écs elszámolás havonta, negyedévente, félévente, évente, beállítás szerint gombnyomásra azonnal. ÉCS számviteli törvény, illetve adótörvény szerint költségviselőkre, költséghelyekre. Főkönyvi könyvelés analitikából azonnal. TAO adóalap-korrekció összegének kimutatása;
  • Az Evolut Integrált KKV Rendszerhez egyrészt a Contorg Bérügyviteli Rendszert, másrészt az Evolut Bér- és Munkaügyi rendszert lehet kapcsolni. Bérelszámolás a rendszerbe beépített kifizetési, levonási, adó- és járulékjogcímek között automatikusan is történhet, melyek köre szabadon bővíthető. Kifizetési, átutalási jegyzék dolgozóra, állománykódra, munkahelyre, elektronikus módon. Kifizetési jegyzék adott jogcímre, dolgozóra, vagy állománykódra, költséghelyre, munkahelyre. Munkabér átutalás, titkosított bérelszámolás, ügykezelés, csoportos elektronikus átutalás készítése, banki átadással;
  • Bérlap, bérkarton, a főkönyvi bérfeladás mindegyik bérprogramból elektronikus adatbeolvasás útján, kézi adatbevitel nélkül megoldott, költséghelyre is;
  • Havi járulékbevallás-készítés elektronikus adatátadással, TB- ellátások elszámolása, magánnyugdíj-pénztári bevallás, elektronikus adatszolgáltatás. Költséghely-összesítő, állományösszesítő kimutatások
  • Kilépők adatlapja, hozott adatok kezelése, elektronikus adatszolgáltatások, igazolások, munkaszerződések készítése. Egyéni elszámoló lap, címletjegyzék, átutalási megbízások nyomtatása, vagy csoportos banki átutalási előkészítés elektronikus formában is;
  • Vevő-, szállító folyószámlák teljes ügykezelése. Egyedi és csoportos egyeztetés. Év eleji nyitás, nyitóállomány minden modulban választás szerint automatikusan vagy fél-automatikusan, illetve kézzel is bevihető;
  • Teljes folyószámla-kezelési műveletsor. Vevő-, szállító folyószámlák kiegyenlített, kiegyenlítetlen tételei képernyőre, nyomtatóra. Lejárt kintlévőségek egyes vevőknél, illetve összes vevőre. Kintlévőség napjaira listák kérhetők. Beállítás után rendszerszintű kerekítési különbözet automatikus kezelése, önműködő kipontozás, egyeztetés, kompenzálás-kezelés.
  • Teljesen automatizált devizakönyvelés, árfolyamkülönbözet-elszámolás, internetről beolvasott MNB árfolyam-használat, mérlegelt átlagárfolyam-alkalmazás;
  • Az árfolyam-számítási eltéréseket automatikus könyveléssel minden gazdasági esemény, minden vonatkozásában újrakönyveli;
  • Év végi devizaárfolyam-különbözet automatikus elszámolása, főkönyvi rögzítése gombnyomásra;
  • Igény szerinti deviza-alapú könyvvezetés;
  • TAO- törvény szerinti kintlévőségek napjaira összesített kimutatás;
  • Egyenlegközlők, fizetési felszólítások, késedelmi kamat levelek;
  • Az Evolut Integrált KKV Rendszer egésze online működik. Minden modul, minden tétele azonnal megjelenik a főkönyvi adatok között. Az analitikus műveletek módosítása, javítása, törlése minden modulból azonnal átmegy a főkönyvbe;
  • Közvetlen főkönyvi tételek (vegyes könyvelés) rögzítésének lehetősége adott;
  • Főkönyvi kivonat, folyószámla-kivonat, főkönyvi kivonat-összesítő gombnyomásra. Főkönyvi naplók, főkönyvi számlák idősorosan és rögzítési sorrendben. Főkönyvi kivonat adatai Excel táblához átadhatók;
  • Cégszintű, minden modult központilag érintő, egyszerre lekérhető ÁFA- nyilvántartás és bevallás-előkészítés pénzügyi rendezéshez igazodóan is;
  • Központi költséghelyek, árbevétel-helyek (főtevékenységi-, tevékenységi Cost centerek), főkönyvi számlák, számlaosztályok, témagyűjtők nyitása, módosítása. Központi- és modulfüggő törzsadatok szabad megnyitása, módosítás. Költségelemzés Excel táblázatba, módszertani ajánlással;
  • Mérleg, eredménykimutatás összeállítás gombnyomásra a könyvelt adatokból, tetszés szerinti gyakoriságban és időpontban,
  • Mérleg, eredmény-kimutatás nyomtatható magyar, angol, német nyelven + egy szabadon megadható nyelven,
  • Jelszóval védett funkciók, jogosultságok,
  • Felhasználónként (könyvelőnként), munkakörönként külön jogosultsági beállítások a rendszer egészére;
  • A vevő- (kimenő számla) nyilvántartó programot főként könyvelőirodák használják, de cégeknél is alkalmas a nem központi számlázásban készült számlák, (pl. ügynökök) boltkönyvelések nyilvántartására, árbevételként való előírására. Az itt bevitt tételek rákerülnek a vevőfolyószámlára is és a pénzügyi mozgások ezeket kezelik;
  • Határidős szállítói tartozásokat a program összesíti és akár adatfájlba is kinyomtathatók, ahonnan szükség esetén Excelben tovább kezelhetők. Az iktatási bizonylatokat utólag adott számtól adott számig ki lehet nyomtatni;
  • E-banki szolgáltatás, Elektra-rendszerhez adatkészítés;
  • Lehetőség van egész banki kivonat törlésére, a banki tételeket csv-file-ba is át lehet adni;
  • Lehetőség van a banki kivonatfájlok könyvelésbe importálására, 18 különböző banki fájlformátum választásával;
  • A pénztárbizonylatokat adott bizonylatszámtól adott bizonylatszámig ki lehet nyomtatni;
  • A rendszer központi adatbeállítással támogatja a különböző könyvvezetési módok automatikus alkalmazását, a törzsadatban beállított könyvvezetési módhoz igazodva irányítja a teljes rendszer könyvvezetését; Összesen hétféle könyvvezetési mód közül lehet választani;
  • A program a főkönyvi számlákat idősorosan készíti el, mely egyébként teljesen a hagyományos főkönyvben megszokott legfontosabb listákkal egyezik meg. Szűrési lehetőségei exkluzív tartalmú listák elkészítését támogatja;
  • Az ÁFA nyilvántartás cégszintű, központilag, egyidejűleg minden programból összevontan állítja elő az ÁFA bevallás alapadatait;
  • A program elkészíti az időszaki ÁFA- bevallást, az ÁNYK programhoz átadja a bevallási adatokat;
  • A Mérleg program képes három oszlopos mérleget, eredmény-kimutatást készíteni;
  • Minden funkcióra kiterjedően, a rendszerbe belépők egyenkénti jogosultságát be lehet állítani, módosítani, bővíteni, szűkíteni, vagy visszavonni – egy vagy több jogosult személy részéről;
  • A rendszer bevezetését, használatát megkönnyítő szolgáltatásunk biztosítja, hogy akár előre, a felhasználó sajátos igényeire is figyelemmel kialakított úgynevezett kulcsra kész rendszert adjunk át.

 

Természetesen lehetséges az is, hogy az igényekre tekintettel nem komplett megoldást kínálunk, hanem csak szoftvert, a beállításokat, a paraméterezést a felhasználónak kell elvégeznie. Ez esetben ajánljuk szíves figyelmébe a bérleti konstrukciónkat, amely igen kedvező havi díjon biztosítja az egész programcsomagot. Az Integrált KKV Rendszert bérleti konstrukcióban lehet használni, ez esetben a bérleti díj a szoftverre vonatkozik.

EVOLUT FOR INTEGRÁLT KKV RENDSZER ÁRA

EVOLUT FOR INTEGRÁLT KKV RENDSZER MODUL CSOMAGÁRAI ÉS OPCIÓTARTALMANettó bérleti díj Ft/hó
Főkönyv, Bank, Pénztár, Deviza, Pénzügy, Folyószámla-könyvelés, Tárgyi eszköz-nyilvántartás. Összköltséges, vagy Elsődleges 6-os, 7-es költséghely-könyvelés, deviza-alapú könyvelés, naptártól eltérő üzleti év könyvelése. Mérleg, Eredmény-kimutatás, OBR, Kiegészítő melléklet-készítés ÁFA- analitika, bevallás-készítés
Számlázás NAV Online 3.0 adatszolgáltatás, E-számla* készítés, Gyűjtőszámla-készítés, Számviteli bizonylatkészítés, Sorozatszámlázási lehetőség, devizában, HUF-ban.
Szállítólevél-készítés, Díjbekérő-, Pro forma számla-készítés, Adószám- és Cégellenőrző* szolgáltatás NAV online vevő,- szállítói számla-letöltés NAV Online pénztárgép letöltés Banki kivonatfájl importok könyvelése
Készletgazdálkodás Több raktáras készletnyilvántartás Leltározási-rendszer Állatkönyvelés, Felvásárlási jegy-készítés, NAVxx08-as bevalláskészítéssel Gyártás Gyártási- és Sarzs-szám kezelés Jövedéki nyilvántartás*
Kereskedelem, értékesítés Web Rendelés* Kedvezményrendszer Árajánlat- és Árjegyzék-készítés
Felhős alkalmazás Hálózatos alkalmazás Egyedi gépes alkalmazás
Evolut for integrált kkv rendszer csomagáraCsomagár: 50.000 Ft/hó
További rendszerek a csomaghoz kapcsolhatóak:
Contorg Bérügyviteli Rendszer 250 főig (felhőben is működik)29 900 Ft/hó
Contorg TB Rendszer (felhőben is működik) 100 fő12 000 Ft/hó

Általános számlázó rendszer árai

EVOLUT SZÁMLÁZÓ PROGRAMEgy céges hálózatos, vagy egygépes ajánlati ára
Evolut Számlázó Alaprendszer 30.000 Ft-tól
+ Sorozatszámlázási opció+ 25.000 Ft-tól
+ Szállítólevél-készítés + pro forma-számla + díjbekérő+ 45.000 Ft-tól
+ E-számlaszolgáltatás alapcsomag 300 db/év+ 29.640 Ft/év
+ Működési opció devizára, több nyelvre, tételgyűjtőkre, Incoterms kódokra, Vevőtelephelyes nyilvántartásra, szállítólevél kapcsolatra, Pro forma számlára, díjbekérő-készítési lehetőségre, felhős működésre, stb.külön, egyedi árat adunk!
Idegen főkönyv felé Számlázó rendszerünk a könyvelési feladást Excel táblából készíti el!
Érvényes: 2023. 10. 11-tőlÁraink az áfát nem tartalmazzák!

 

SZOLGÁLTATÁSOK DÍJAI

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Megnézné az integrált rendszerünket?

Telepítés nélkül, azonnal kipróbálhat egy felhőben működő, pénzügyi, könyvelési, készletadatokat is tartalmazó rendszert, amelyben teljes értékű műveleteket végezhet, információkat, listákat kérhet. Azonban ne felejtse el, hogy ez nem egy sajátos céghelyzetre van felkészítve, hanem csak a működés, a képernyők megnézéséhez nyújt lehetőséget!    Kattintson ide!

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.