SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

Irodánk szerződött partnerei számára igény esetén, a fennálló jogi keretek és lehetőségek között székhelyszolgáltatást nyújt. Erről az adóhatóság felé megtettük a szükséges bejelentéseket, hatóságilag bejegyzett székhelyszolgáltatók is vagyunk.

Ügyfeleink számára hétfőtől-péntekig 10:00 – 14:00-óra között ügyfélszolgálatot tartunk fenn.

Mindenkor biztosítjuk a beérkező levelek és küldemények átvételét (kivéve a szerződésben meghatározott eseteket), és erről e-mailben értesítést küldünk ügyfelünknek. Igény szerint szkennelve továbbítjuk az ügyfél székhelyére hozzánk érkezett levélküldeményt, amelyről telefonértesítést is adunk.

Ügyfelünk havonta többször ingyenesen igénybe veheti irodánk tárgyalóját tárgyalásra (számítógép- és nyomtató használattal). A NAV-tól érkező leveleket 1 (egy) munkanapon belül szkennelve, vagy PDF képben továbbítjuk a megadott e-mail címre.

Üzenetküldés

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!

Ajánlatkérés

Vállalkozása számára kiválasztjuk a megfelelő rendszereket, hogy minden könyvelési problémájára közösen megoldást találjunk.