Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

2024. évi terméktámogatás

2024. 03. 12.

Az alábbi EVL Bér linkeken már csak a 2024. évi EVL Bérprogram terméktámogatási megrendelőlapja érhető el, ugyanis az összes többi programunk terméktámogatási megrendelése már a  programjaink Impresszum menüjében érhetők el, ezzel nem kell sem e-mailben, sem faxon továbbítani a terméktámogatási megrendelést. Ezt az egész szolgáltatást felhős, digitális funkcióvá fejlesztettük évekkel ezelőtt! A megrendelési lehetőséget minden év novemberében nyitjuk meg, amiről a programok főképernyőjén, alul egy balra futó információs sávban aduntk tájékoztatást. Amennyiben szükség van segítségre, úgy ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek a probléma megoldásában.   Köszönjük megértését!

Ezt az EVL Bérprogram megrendelőlapot csak azoknak a partnereinknek tettük ide fel, akiknek nincs Contorg Bérügyviteli rendszere a Contorg Kft.-től.

    1. EVL bér 2024 Termék Támogatás

A részletek az alábbiakban!

Terméktámogatás megrendelése

Évek óta folytatott gyakorlatunk, hogy a következő évi szoftververziókat a honlapunkon közzétett különféle, az egyes programváltozatokhoz igazodó megrendelőlapokon lehetett megrendelni. Az utóbbi években egyre nőtt a különböző változatokból előállított önálló szoftvereink száma, emiatt sok lett a megrendelőlapból, ezért egyszerűsítettünk!  A programjaink főképernyőjén alul, egy futó felirat hívja fel a figyelmet arra, hogy megjelentek a következő évi megrendelőlapok. Ha Ön ezt az információt látja, akkor programja már felkészült a 2023-as terméktámogatásra.

A főképernyőn futó felirat megtekintéséhez kattintson a képre!

Nagyon fontos, hogy az Ön gépén a 2023. évi utolsó, évváltásra előkészített programváltozat fusson. Erről a Program Impresszum menüjében található Verziók, változások…. menüpont alatt elérhető tájékoztatóból értesülhet. Ha lefrissítette a programot erre a változatra, akkor lényegében kész a rendszere a 2023-as terméktámogatás felhős kezelésére. Minden programunk Impresszum menüjében  megtalálható a 2023-as terméktámogatás megrendelőoldal! Melyek ezek? Minden Evolut Pénzügyi és Számviteli rendszer, (könyvelőirodai, vállalati, integrált vállalati, számlázó, egyszeres könyvvezetési, és a Contorg Bérügyviteli rendszer.) Az EVL bér nincs ebben a lehetőségben.

Hogyan lehet intézni a megrendelést?

Tehát minden Contorg Evolut és Bérügyviteli programban, az Impresszum menüben található a következő 2024. évi   terméktámogatási megrendelő oldal, ahogyan az az alábbi képen pirossal bekeretezve látható.  Ha ide belép, akkor a program elindul, és lefrissíti felhőből az Ön aktuális licencét. A frissen aktualizált licenc alapján rendszerünk felkínálja Önnek a saját licence szerint használt programjait, opciókat, funkciókat, tehát nem keresgélnie, hogy a sok változat közül Ön mit is használ, mit kérjen meg a következő évre, elegendő a programban felkínált megrendelőn az előző évben használtak szerint felajánlottakat egy-egy kattintással elfogadni, majd a megrendelést véglegesíteni. Ezt mi a licencrendszerünkben azonnal látjuk, tehát a felénk jelezés megtörtént.

Mi nyilvántartjuk mindenki helyett, hogy mit, hogyan használ!

Az éves terméktámogatást-kérő funkció 2022-től felhőbe került és beépült programjainkba, így a hagyományos megrendelőlapra már nincs szükség, a terméktámogatás megrendelése is felhő alapú lett, közvetlen adateléréssel. Ön saját programján belül töltheti ki hogy mit szeretne használni, és azt a véglegesítés  gombnyomással ügyfélszolgálatunkra küldi el.

Az impresszum menüben a terméktámogatás-megrendelő helye:

A régi megrendelő lap minden kérdése, adata átkerült ide, méghozzá oly módon, hogy Önnek nem kell a használati módokat, opciókat kikeresni, mert ezt felajánlja  a program az Ön előző évi  licencadatai alapján, csupán csak be kell kattintania a megfelelő programfunkciókat a megrendeléshez! Ha nem változtat, akkor csak véglegesíteni kell a rendelést, ehhez a “Megrendelést véglegesítem” gombot kell bepipálni, majd a “Tárolás” gombot kell megnyomni.

Nagyításhoz kattintson a képre!

A véglegesítés és tárolás után az Ön megrendelése ügyfélszolgálatunkon azonnal megjelenik, és megkezdődik a megrendelés feldolgozása. Hozzánk azonnal beérkezik a megrendelés, és az Ön programjában látható visszaigazolást küldünk, ahol figyelemmel kísérheti megrendelése feldolgozásának állapotát, illetve azonnal rendezzük az Ön licencét ami ezentúl a felhőből fog frissülni az Ön gépén.

Amennyiben nincs a használatban változtatási igénye, úgy egyéb teendője a megrendelés véglegesítésén kívül nincs. Ha módosítani szeretne a használt programok szolgáltatásaiban, moduljaiban, akkor a megrendelő képernyő megfelelő moduljánál felkínált opciók bepipálásával tudja a változtatási igényét közölni. Amennyiben Önnek volt az elmúlt évben telefonos tanácsadásra előfizetése, úgy ezzel együtt kezeljük terméktámogatási igényét. 2024-től a tapasztalataink alapján a telefonos tanácsadást együtt kezeljük a TeamViewer rendszer segítségével biztosítható távsegítséggel, ennek díját egységesítettük.

Az ügymenet gyorsabbá, közvetlenebbé válik, amennyiben segítséget kér tőlünk, úgy lépjen velünk kapcsolatba (e-mail, telefon)  –  munkatársaink szívesen segítenek.

A 2024-es programváltozatokba több hasznos új funkció, digitális eljárási lehetőség, lista, egyéb szolgáltatás került be, a jogszabályi változásokat igénylő módosításokon túl, melyek remélhetően megkönnyítik az Önök bonyolult munkáját.

Köszönjük megrendelését, bizalmát szoftvereink iránt!