Az alábbi EVL Bér linkeken már csak a 2024. évi EVL Bérprogram terméktámogatási megrendelőlapja érhető el, ugyanis az összes többi programunk terméktámogatási megrendelése már a programjaink Impresszum menüjében érhetők el, ezzel nem kell sem e-mailben, sem faxon továbbítani a terméktámogatási megrendelést. Ezt az egész szolgáltatást felhős, digitális funkcióvá fejlesztettük évekkel ezelőtt! A megrendelési lehetőséget minden év novemberében nyitjuk meg, amiről a programok főképernyőjén, alul egy balra futó információs sávban aduntk tájékoztatást. Amennyiben szükség van segítségre, úgy ügyfélszolgálatunk szívesen segít Önnek a probléma megoldásában. Köszönjük megértését!
Ezt az EVL Bérprogram megrendelőlapot csak azoknak a partnereinknek tettük ide fel, akiknek nincs Contorg Bérügyviteli rendszere a Contorg Kft.-től.
A részletek az alábbiakban!
Terméktámogatás megrendelése
Évek óta folytatott gyakorlatunk, hogy a következő évi szoftververziókat a honlapunkon közzétett különféle, az egyes programváltozatokhoz igazodó megrendelőlapokon lehetett megrendelni. Az utóbbi években egyre nőtt a különböző változatokból előállított önálló szoftvereink száma, emiatt sok lett a megrendelőlapból, ezért egyszerűsítettünk! A programjaink főképernyőjén alul, egy futó felirat hívja fel a figyelmet arra, hogy megjelentek a következő évi megrendelőlapok. Ha Ön ezt az információt látja, akkor programja már felkészült a 2023-as terméktámogatásra.
A főképernyőn futó felirat megtekintéséhez kattintson a képre!
Nagyon fontos, hogy az Ön gépén a 2023. évi utolsó, évváltásra előkészített programváltozat fusson. Erről a Program Impresszum menüjében található Verziók, változások…. menüpont alatt elérhető tájékoztatóból értesülhet. Ha lefrissítette a programot erre a változatra, akkor lényegében kész a rendszere a 2023-as terméktámogatás felhős kezelésére. Minden programunk Impresszum menüjében megtalálható a 2023-as terméktámogatás megrendelőoldal! Melyek ezek? Minden Evolut Pénzügyi és Számviteli rendszer, (könyvelőirodai, vállalati, integrált vállalati, számlázó, egyszeres könyvvezetési, és a Contorg Bérügyviteli rendszer.) Az EVL bér nincs ebben a lehetőségben.
Hogyan lehet intézni a megrendelést?
Tehát minden Contorg Evolut és Bérügyviteli programban, az Impresszum menüben található a következő 2024. évi terméktámogatási megrendelő oldal, ahogyan az az alábbi képen pirossal bekeretezve látható. Ha ide belép, akkor a program elindul, és lefrissíti felhőből az Ön aktuális licencét. A frissen aktualizált licenc alapján rendszerünk felkínálja Önnek a saját licence szerint használt programjait, opciókat, funkciókat, tehát nem keresgélnie, hogy a sok változat közül Ön mit is használ, mit kérjen meg a következő évre, elegendő a programban felkínált megrendelőn az előző évben használtak szerint felajánlottakat egy-egy kattintással elfogadni, majd a megrendelést véglegesíteni. Ezt mi a licencrendszerünkben azonnal látjuk, tehát a felénk jelezés megtörtént.
Mi nyilvántartjuk mindenki helyett, hogy mit, hogyan használ!
Az éves terméktámogatást-kérő funkció 2022-től felhőbe került és beépült programjainkba, így a hagyományos megrendelőlapra már nincs szükség, a terméktámogatás megrendelése is felhő alapú lett, közvetlen adateléréssel. Ön saját programján belül töltheti ki hogy mit szeretne használni, és azt a véglegesítés gombnyomással ügyfélszolgálatunkra küldi el.
Az impresszum menüben a terméktámogatás-megrendelő helye:
A régi megrendelő lap minden kérdése, adata átkerült ide, méghozzá oly módon, hogy Önnek nem kell a használati módokat, opciókat kikeresni, mert ezt felajánlja a program az Ön előző évi licencadatai alapján, csupán csak be kell kattintania a megfelelő programfunkciókat a megrendeléshez! Ha nem változtat, akkor csak véglegesíteni kell a rendelést, ehhez a “Megrendelést véglegesítem” gombot kell bepipálni, majd a “Tárolás” gombot kell megnyomni.
Nagyításhoz kattintson a képre!
A véglegesítés és tárolás után az Ön megrendelése ügyfélszolgálatunkon azonnal megjelenik, és megkezdődik a megrendelés feldolgozása. Hozzánk azonnal beérkezik a megrendelés, és az Ön programjában látható visszaigazolást küldünk, ahol figyelemmel kísérheti megrendelése feldolgozásának állapotát, illetve azonnal rendezzük az Ön licencét ami ezentúl a felhőből fog frissülni az Ön gépén.
Amennyiben nincs a használatban változtatási igénye, úgy egyéb teendője a megrendelés véglegesítésén kívül nincs. Ha módosítani szeretne a használt programok szolgáltatásaiban, moduljaiban, akkor a megrendelő képernyő megfelelő moduljánál felkínált opciók bepipálásával tudja a változtatási igényét közölni. Amennyiben Önnek volt az elmúlt évben telefonos tanácsadásra előfizetése, úgy ezzel együtt kezeljük terméktámogatási igényét. 2024-től a tapasztalataink alapján a telefonos tanácsadást együtt kezeljük a TeamViewer rendszer segítségével biztosítható távsegítséggel, ennek díját egységesítettük.
Az ügymenet gyorsabbá, közvetlenebbé válik, amennyiben segítséget kér tőlünk, úgy lépjen velünk kapcsolatba (e-mail, telefon) – munkatársaink szívesen segítenek.
A 2024-es programváltozatokba több hasznos új funkció, digitális eljárási lehetőség, lista, egyéb szolgáltatás került be, a jogszabályi változásokat igénylő módosításokon túl, melyek remélhetően megkönnyítik az Önök bonyolult munkáját.
Köszönjük megrendelését, bizalmát szoftvereink iránt!