Általános terméktámogatás

2024. 03. 12.

Contorg Kft. távsegítséget (gép-gép kapcsolatban)  biztosít szerződés alapján. Ennek részletei az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) között olvashatók. Ennek megfelelően a terméktámogatási díj magába foglalja a képernyőn olvasható vagy kinyomtatható dokumentációt, a szoftverek legfrissebb verzióinak letöltési lehetőségét.

Rendszer-felügyeleti szolgáltatást, ügyviteli tanácsadást, oktatást, bevezetést, továbbá adatbázisszervizt, illetve helyszíni, telefonos, vagy internetes távsegítséget terméktámogatási szerződés megléte esetén, a Contorg ÁSZF mindenkori szolgáltatási árjegyzéke szerinti áron vehetik igénybe Felhasználóink.

A szoftverek jogi követési szolgáltatásához a terméktámogatási szerződés elfogadásával: évente, az érvényes díjon, a felhasználó írásos megrendelése alapján jut hozzá. Ez a művelet már a programokba beépített felhős szolgáltatással végezhető el, ami az Impresszum menüben található aktuális évre vonatkozó programváltozatok kiválasztásával.

Terméktámogatás díja

A szoftver licencének megszerzése mellett terméktámogatási szerződés is keletkezik. Ennek értelmében Felhasználó minden évre megrendeli az általa használt szoftvereket, majd számlánk alapján az egységesen megállapított terméktámogatási díjat megfizeti. Ezen feltételek teljesülése esetén Contorg Kft szoftvertermék támogatási szolgáltatásait jogosult igénybe venni az adott évi technikai lehetőségek segítségével. A szoftvertermék támogatási díja ellenében Felhasználó jogosult a Contorg Kft állandó szoftverfejlesztői tevékenységével létrehozott, valamint a jogszabályi változások következtében módosított szoftvereket terméktámogatási díjjal rendezett naptári évben használni. Felhasználó jogosult díjmentesen letölteni a mindenkor aktuális programváltozatokat, illetve a tudástárban közzétett anyagok letöltésére.

Telefonos tanácsadás

Vannak helyzetek, amikor egy felbukkanó probléma megoldásához gyors válaszra van szükség a továbblépéshez. Ritkán alkalmazott funkciók esetén adódnak kérdések a gyakorlati használattal kapcsolatban, vagy esetleg Felhasználónk elbizonytalanodik egy-egy programfunkció használatában. Akkor is jól jön egy villámgyors segítség, ha esetleg hibázott, és gyorsan kell egy jó megoldás annak kijavítására, vagy ügyvitel-szervezési tanácsot szeretne kérni, amivel magabiztosan tudja a kívánt paramétereket beállítani.

Ezekre az esetekre működtetjük ügyfélszolgálatunkon a telefonos tanácsadást (tájékoztató 2014), újabban pedig még a TeamViewer-es távoli internetes tanácsadást, amely csak a terméktámogatással rendelkező Felhasználóinknak számára lehetséges, de külön éves díj megfizetése után, mert ez a szolgáltatás nem része a szoftverek évenkénti terméktámogatási díjának.

Oktatás, tanácsadás

Érvényes terméktámogatással rendelkező Felhasználóink jogosultak az ÁSZF mellékletében feltüntetett szolgáltatási árlista szerinti kedvezményes áron gyakorlati,  üzemeltetés-technikai segítséget, programkezelői oktatást, informatikai hibaelhárítási tanácsadást kérni, adatbázis-sérülések javítását, áthelyezését, hibakeresést, hibajavítást, továbbá adatállomány archiválást elvégeztetni. Megfigyelésünk szerint a gyakorlati használatból eredő kérdések mögött több esetben alkalmazáselméleti ismeretek hiánya húzódik meg. Ezért teszünk a díjban is különbséget a gyakorlati használatra vonatkozó, illetve az alkalmazáselméleti tanácsadás között.