Terméktámogatás megrendelése
Programjaink és változataik nagy száma miatt úgy egyszerűsítettünk a következő évi programváltozatok megrendelésén, hogy könnyebb és gyorsabb lett az ügyintézés. Minden programunk esetében felhő alapú lett ez a folyamat. Az év végén kiadott utolsó programváltozataink mindegyikében az Impresszum menüben a legalsó sorban található az aktuális, soron következő év terméktámogatásának megrendelése. Az, hogy a megfelelő programváltozat fut a gépen, onnan ismerhető fel, hogy a főképernyőn alul egy jobbról balra futó felirat hívja fel erre a figyelmet, tájékoztatva arról, hogy megjelentek a következő évi megrendelők. Ha Ön ezt az információt látja a képernyőjén, akkor programja már felkészült a 2025-ös terméktámogatásra.
Itt látható a figyelemfelkeltő felirat:

Nagyon fontos, hogy az Ön gépén a 2024. évi utolsó, évváltásra előkészített programváltozat fusson. Erről a programok Impresszum menüiben található Verziók, változások…. menüpont alatt elérhető tájékoztatóból értesülhet. Ha lefrissítette a programot erre a változatra, akkor lényegében kész a rendszere a 2025-ös terméktámogatás felhős kezelésére. Minden programunk Impresszum menüjében megtalálható a 2025-ös terméktámogatás megrendelőoldal! Minden Evolut Pénzügyi és Számviteli rendszer, (könyvelőirodai, vállalati, integrált vállalati, számlázó, Egyszeres könyvvezetési, és a Contorg Bérügyviteli rendszer.) Az EVL bér nincs ebben a lehetőségben, minden felhasználónak kiküldjük a megrendelőlapot.

Hogyan lehet intézni a megrendelést?
Tehát minden Contorg Evolut és Contorg Bérügyviteli programban, az Impresszum menüben található már a 2025. évi terméktámogatást megrendelő oldal. Ha ide belép, akkor a program elindul, és letölti felhőből az Ön aktuális licencét. Az Ön internet-gyorsaságától függ, hogy mennyi idő alatt tölti le ezt a program. Ezzel a rendszer felkínálja Önnek a saját eddigi licence szerint használt programjait, opciókat, funkciókat, tehát nem kell keresgélnie, hogy a sok változat közül Ön mit is használ, mit kérjen meg a következő évre, elegendő a programban felkínált megrendelőn az előző évben használtak szerint felajánlottakat egy-egy kattintással elfogadni, majd a megrendelést véglegesíteni. Ezt mi a licencrendszerünkben azonnal látni fogjuk, a véglegesítéssel felénk a rendelés beérkezik. Mi nyilvántartjuk partnerünk helyett, hogy milyen programot, milyen kombinációban használ!
Amennyiben Ön változtatást kér az előző éves licenceihez képest, akkor ezt meg is írhatja nekünk ezen a képernyőn található részben. Ezzel a lehetőséggel Ön saját programján belül töltheti ki hogy mit szeretne használni a következő évben, és ezt a véglegesítés „Tárolás” gombnyomással ügyfélszolgálatunkra küldi el. Amíg nem véglegesít, nem nyomja meg a kitöltött adatokra a „Tárolás” gombot, addig mi nem kapjuk meg az Ön rendelését.
Az impresszum menüben a terméktámogatás-megrendelés adatlapja a képernyőn:

A fenti képernyőn található „Terméktámogatási tájékoztató, nyilatkozat” adatfül, amely mögött a változásokról, újdonságokról, használati lehetőségekről adunk időszerű tájékoztatást.
Amennyiben kérdése van a témával kapcsolatban, úgy ügyfélszolgálatunk szívesen ad felvilágosítást!