Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Vállalati Integrált Rendszer

Egy integrált pénzügyi és számviteli rendszer komplex szoftver, amely egy vállalkozás gazdálkodásának pénzügyi- és számviteli feladatait különböző funkciókkal biztosítja, oly módon, hogy a vállalat eltérő munkahelyein megjelenő adatigényeket egy közös adatbázisból, egyezően szolgálja ki.

Felhőben, hálózaton alkalmazható szoftver, digitális megoldásokkal.

Bizonyított megoldás mezőgazdasági, kereskedelmi, szolgáltatói, jövedéki és ipari területeken is.

Ideális megoldás azoknak a mikro-, kis- és középvállalkozásoknak, akiknek naprakész információjuk van a saját gazdasági tevékenységükről, a rendszer segítségével tovább növelhetik eredményességüket és meggyorsíthatják a munkafolyamatokat.

Felhőben működik, több telephelyen egyidejűleg

  • Készletgazdálkodás
  • Raktárkezelés
  • Jövedéki engedélyes készletkezelés
  • Kereskedelmi értékesítési rendszer
  • Rendelés, Web, EDI
  • Számlázás NAV Online kompatibilis

Jellemzők

  • Teljesen integrált működés
  • Egységes ügyviteli rendszer
  • Szakmailag korrekt nyelvezet
  • Két évtizedes tapasztalat

Előnyök

  • Moduláris bővíthetőség
  • Önműködő devizaműveletek
  • Hozzáértő, profi szakmai háttér
  • Mikro és kisvállalkozásoknak is

Ismerje meg a megoldásainkat

Az Evolut For Vállalati Integrált Rendszerünk olyan komplett szoftvercsomag, ami egyben tartja a céget. Ipari, szolgáltatói, nagykereskedelmi, jövedéki- és mezőgazdasági tevékenységet végző vállalkozások számára nem csak az 5-ös összköltséges könyvvezetést, hanem az elsődleges 6-os, 7-es költséghely-könyvelési rendszert is könnyedén kezeli – a készletgazdálkodási- és befektetett eszközmodulokkal együtt, termékgyártás  támogatásával, számlázással, jövedéki nyilvántartásokkal kiegészítve.

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Vállalkozása számára személyre szabott ingyenes bemutatóért kattintson a tovább gombra és töltse ki az űrlapot!