Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Evolut rendszerek – felhőben

Evolut Cloud – könyvelés felhőben

Egy jövőbe mutató megoldás! Az évtizedek tapasztalatai alapján fejlesztett rendszert, ha kiegészítjük különféle, a közvetlen kézi adatrögzítést kiváltó digitális szolgáltatásokkal, nagyot lendíthetünk a munka hatékonyságán. Vevő és szállítói számlák, pénztárgép-adatok importja, automatizálható, öntanuló kontírozással, sok oldalas banki kivonatok gyors beolvasása jelentősen lerövidíti az adatrögzítés idejét. Ráadásul a felhasználó irodái, telephelyei és a központja nincsenek földrajzi helyhez kötve, bárhonnan dolgozhatnak a rendszerben. Mindezeken túl teljes adatintegrációban!
Az Evolut program felhő alapú verziójának szakmai szolgáltatásai megegyeznek a saját asztali gépre telepített programverzióéval, de felhasználási lehetőségei más dimenziót nyitnak. 

Szerverszolgáltatás

A felhőalapú program lényege, hogy az Evolut program az Ön gépén van, azonban a számítási kapacitást jelentő szerver, illetve az adatok tárolását, lekérdezhetőségét biztosító adatbázis-kezelő egy nagy biztonságú, távoli szerveren van. Ez a szerver biztosítja az adatok archiválását és mentését is.

Szoftverszolgáltatás (SaaS – Software as a service)

A teljes szoftveres-hardveres infrastruktúra fizikailag nem az igénybe vevőnél, hanem a Contorg Kft-én keresztül a „felhőt” szolgáltatónál található, melyhez díj ellenében csatlakozhatnak a felhasználók számítógépei.

Mire használható az Evolut Cloud könyvelőrendszer?

A felhő alapú szoftverben könyvelőirodájától távolabb élő ügyfelei számára nyújthat a könyvelő olyan szolgáltatásokat, amikkel hozzá közelebb kerülhetnek távoli ügyfelei. Az Evolut Pro7, illetve az Evolut Integrált szoftver nemcsak felhős változatban képes szolgáltatni, hanem helyi hálózatban, vagy egy asztali gépes változatban, ami lehet notebook is. A Contorg Evolut rendszerekben mind saját fejlesztésű funkciók, modulok állnak teljes adat-kompatibilitásban a könyvelők rendelkezésére, amelyek lényegében a digitálisnak nevezett könyvelés kivitelezését szolgálják.
Mivel a Contorg Evolut rendszerek költséghelyeket, árbevételi helyeket, munkaszámokat, saját és vásárolt készleteket, raktárakat, jövedéki elszámolásokat, számlázást, tárgyi eszköznyilvántartást, stb.  is egy szoftveren belül kezelnek – a digitális könyvelés lehetősége ezeket figyelembe vétel áll rendelkezésre.

Mik ezek a szolgáltatások?

  • Először is könyvelőként rendelkezésre áll a NAV online rendszerből ügyfele kimenő és bejövő számláinak a letöltése, amelyet egy teljesen digitális könyvelési funkciókkal alakítottunk ki.
  • A letöltött számlákat az Evolut rendszer teljes egészében automatikusan le is tudja könyvelni.
  • A program bankmoduljában a banki kivonatokat lehet importálás útján, partnerfelismerő és öntanító módon könyveltetni.
  • A könyvelőprogram részét képező DokTár (irattár) rendszerben tárolhatja is a számlaképeket, a könyvelési tételben gombnyomásra, azonnal előveheti a kért számlát, szerződést, vagy a teljesítést igazoló egyéb dokumentumokat.
  • Az Evolut Cloud felhős rendszerbe az iroda ügyfele is beléphet – megfelelő jogosultsági beállítások után – könyvelési információkért saját adatállományába, így nem kell a könyvelőjét hívogatnia különböző adatokért. Ezzel ki lehet alakítani egy tartalmasabb könyvelő-ügyfél kapcsolatot, amivel az ügyfél számára új, hatékonyabb szolgáltatást nyújthatnak. A könyvelő és ügyfél a felhős könyvelési programban megosztott használattal azonnal láthatják a napra kész adatok alakulását.

Hogyan használható?

A Contorg Kft által fejlesztett nagy kapacitású szoftvercsalád egy olyan felhő alapú szolgáltatás, amely könyvelő és ügyfél, könyvelő és könyvelőiroda közötti kapcsolattartás, munkamegosztás, új, eddig még nem gyakori formáját teszi lehetővé. A könyvelési alapbizonylatok egy helyen is a könyvelési adatbázisban is tárolhatók, amihez mindkét fél – könyvelő és ügyfele – könnyen, gyorsan hozzáférhet. Mindehhez Nem kell a könyvelőnek szoftvert váltania, ugyanakkor korszerű rendszert ajánlhat az ügyfelének, amely minden igényét kiszolgálhatja.

Természetesen egy ilyen komplex rendszer alkalmazásához nem elegendő csupán a könyvelői akarat, ehhez szükséges a vállalkozó (ügyfél) szándéka, hozzáállása is. A Contorg Kft Evolut Cloud rendszerei már évek óta működnek, többféle technikai kiépítésben, és szakmai megosztással.

Felhasználóink körében egyaránt megtalálható a könyvelőiroda és az önálló vállalkozás, illetve e kettő kombinációja. A vállalkozásokra jellemző, hogy termékgyártással foglalkoznak, telephelyeik között távolság van, illetve nem kívánnak saját könyvelési apparátust foglalkoztatni, ezért maradnak továbbra is a megszokott könyvelőirodai szolgáltatásoknál, de jóval hatékonyabb módon, közösen vezetik a cég minden részlegének megfelelő, hasznos információkat.

Evolut Cloud  – DEMÓ verzió

Nézzen meg egy működő, könyvelési adatokkal feltöltött programot! A demót letöltve az Evolut program felhős változatának megtekintésére nyílik lehetőség az Ön gépén. Ez a C:\evolut_demo könyvtárba települ, konkrét könyvelési tételek találhatóak, azokat módosíthatja, mintájuk alapján újakat vihet fel. Bár igazán még a demóprogram sem segít a választásban, mert egy nagy kapacitású, sok szolgáltatást nyújtó program megértéséhez többre van szükség. A letöltéshez kérje ügyfélszolgálatunk segítségét, távolról elvégezzük Ön helyett a demóprogram telepítését.  A programba való belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót ügyfélszolgálatunk megküldi Önnek, illetve segít a telepítésnél.

Letöltés »

A telepítéshez szükséges Microsoft komponens:
 Microsoft SQL 2008 Native Client R2