Kérdése van?
Keressen minket!
Tel.: +36-75/343-646
E-mail: info@contorg.hu
kettős
Kettős könyvviteli programok

Könyvelőprogram – minden esetre!

Könyvelőként szeretjük, ha munka közben egyszerűbb a dolgunk, nem mindegy, hogy az adatbevitel, mennyire bonyolult! Könyvelőprogramunkat az egyszerű és gyors adatrögzítésre készítettük fel, ismerve a könyvelők igényeit. Az adatimport szolgáltatások nagymértékben kiváltják a kézi adatrögzítést, már nem szükséges mindent kézzel könyvelni! Felhőbe is viheti a könyvelését, bárhonnan, bármikor beléphet és dolgozhat!

egyszeres
Egyszeres Könyvviteli program

Az Egyszeres Könyvviteli Programunkban több típusú egyszeres könyvvezetés lehetősége van választható módon beépítve, bevételi nyilvántartás, pénztárkönyvi könyvelés, naplófőkönyvi könyvelés - ez utóbbiból vállalkozói- és társadalmi szervezeti naplófőkönyv, mindezekhez pedig még egy önállóan is használható, komplett forint- és valuta-házipénztár, és egy teljes értékű forintos és devizás online számlázó.

integrált
Integrált KKV Rendszer

Az integrált pénzügyi és számviteli rendszer egy komplex szoftver, amely egy vállalkozás pénzügyi- és számviteli, készletgazdálkodási, gyártási, értékesítési, eszközgazdálkodási feladatait, a szükséges funkciókkal együtt biztosítja, oly módon, hogy a vállalat egyes munkahelyein felmerülő adatigényeket, dokumentumokat egy közös adatbázisból, mindenkor egyező módon szolgálja ki. Hatékony, gyors, informatív!

bér
Bérügyviteli rendszer

A Contorg Bérügyviteli Rendszer (Contorg Bér) gazdasági társaságok, valamint könyvelő irodák számára kifejlesztett integrált típusú bér- és munkaügyi szoftver, amely teljes körű és hatékony támogatást nyújt a személyzeti-, a munkaügyi-, a bér-, adó-, és járulék-és TB-kifizetőhelyi elszámolások területén. A rendszerben több számfejtési módszer van beépítve, a gyors és egy lépésből megoldható számfejtés érdekében. Felhős alkalmazásként kiváló megoldás Home Office bérszámfejtési feladatokra!

számla
Számlázó programok

Kényelmes, gyors és pontos számlázás! Sokféle változatunk mindegyike megfelel a számlázás szigorú szabályainak, alkalmas a NAV Online 3.0 számlázásra, illetve E-számlaszolgáltatásra. Az Evolut Számla képes a jövedéki engedélyes kereskedő jövedéki készletnyilvántartásainak, környezetvédelmi termékdíj-kezeléssel egybekötött nyilvántartásainak vezetésére.
Működik felhőben, helyi hálózaton, devizában, készletkezeléssel együtt, WooCommerce Web-áruházban.

kereskedelmi
Készletgazdálkodási rendszer

A Kereskedelmi rendszerünk nagy- és kiskereskedelmi, jövedéki engedélyes kereskedői, mezőgazdasági termékfelvásárlási, építőanyag-kereskedelmi, Woo Commerce Webshop értékesítést végző vállalkozások számára alkalmas. Cikkek gyors keresése, többféle vonalkód alkalmazása, árajánlat-készítés, Web-rendelésfelvétel, szállítólevél-készítés, pro forma számla- és díjbekérő-készítés, gyűjtőszámlázás, partnerhez kapcsolt árjegyzék, raktári készletkezelés, gyártás, stb. forintban és devizában – támogatja az értékesítési feladatokat. A környezetvédelmi termékdíjak, katalógusok és EPR kategóriák a programba be vannak építve, azok segítségével a készletmozgásokban elkészül a környezetvédelmi termékdíj-bevallás előkészítése, illetve az EPR díj adatszolgáltatáshoz szükséges adatok is. Hálózaton, felhőben, egyedi gépen és távoli kapcsolattal egyaránt működik.

befektetett
Tárgyi eszköz-nyilvántartó rendszer

A Befektetett Eszköz-nyilvántartó program teljes tárgyi eszköz-nyilvántartást biztosít, a főkönyvi és KKV rendszerrel összekapcsoltan. Magába foglalja az immateriális javak, és tárgyi eszközök teljes nyilvántartását. A program az értékcsökkenést a számviteli törvény szerinti, továbbá az adótörvény szerinti szabályok szerint számolja el, az adóalap korrekcióról listát készít, továbbá figyeli a fejlesztési tartalék határidejét. Selejtezési, üzembe helyezési jegyzőkönyveket készít, deviza-alapon is működik.

previous arrow
next arrow

Bérügyviteli szolgáltatással összefüggésben igénybe vehető fontosabb szolgáltatásaink:

  • Havi bér-, és jövedelem-elszámolás
  • Bérjegyzékek, költségtérítések kifizetési listáinak elkészítése
  • Osztalék-elszámolás
  • TB-, magán-nyugdíjpénztári bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • TB ügyintézés, munkaügyi feladatok elvégzése
  • Járulékok, adók pénzügyi rendezésre való előkészítése
  • Elkészítjük az adók- és járulékok pénzügyi rendezéséhez szükséges átutalási megbízásokat
  • Tanácsadás az optimális, törvényes adó- és járulékfizetésre
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal és a MEP-el
  • Munkavállalók évi adóhatósági adatszolgáltatása
  • Dolgozók SZJA bevallásának elkészítése
  • Nyugdíjügyintézés
  • GYES, GYED, szülési szabadság intézése
  • Munkavállalók ki- és beléptetése

Könyvelés kibővítve:

Ne vállalja magára vállalkozása könyvelési és adózási terheit, vegye igénybe könyvelési szolgáltatásunkat, egyszerűsítse meg feladatait!

Cégünk több, mint 35 éves szakmai tapasztalatával ésszerű és szakszerű megoldásokat tud kínálni. Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás.

Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás. Nem csak a klasszikusan mért könyvelési teendőket kaphatják meg ügyfelek tőlünk (gondolva itt a számlarögzítésre, bankkönyvelésre, bérszámfejtésre), hanem ezek mellett még naprakész tájékoztatást adunk az aktuális adatokról, illetve a teendőkről telefonon, interneten vagy a saját ügyfélkapunkon keresztül, de akár személyesen is elérhetőek vagyunk.

Szolgáltatásunkhoz tartozik, hogy havonta készítünk főkönyvi kivonatit, mellette értékelő kimutatást az eredményekről, költségekről, bevételekről, így akár számviteli program nélkül is átláthatja cége működését.

Amennyiben szeretné, megegyezés szerint az egyes analitikus nyilvántartások vezetését is irodánkra bízhatja – például a számlázás, házipénztári bizonylatok, anyagkönyvelés, tárgyi eszközök nyilvántartásának elkészítését.

Milyen könyvelési szolgáltatásokat kaphat tőlünk?

  • Átadott bizonylatait rendezzük, ellenőrizzük, lekönyveljük, mindezt könyvszakértői háttérrel.
  • Igény esetén költséghely-, költségviselő könyvelést végzünk, ebből elemzéseket, kimutatásokat készíthetünk.
  • Speciális profitcenter, projektkönyvelés biztosítása.
  • Könyvelése hó végi adatairól tájékoztatás.
  • Kimutatások, tájékoztatások készítése vállalkozásának pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetéről.
  • Havi, negyedéves adóbevallások elkészítése, elektronikus benyújtása – saját nevünkben.
  • Éves adóbevallások, mérleg-, és eredmény kimutatás összeállítása.
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal.
  • Megbízása alapján partnereinek bevonásával irodánkban biztosítunk könyvvizsgálatot.
  • Irodánk jogi partnerei (ügyvédei) bármikor az Ön rendelkezésére állnak.
  • Elkészítjük az Ön vállalkozására előírt szabályzatokat.
  • Igény esetén hitelkérelmek, pályázatok készítésében működünk közre.
  • Cégalapítás, átalakulás, összeolvadás, és kiválás könyvelése, jogi, könyvvizsgálói, adótanácsadói közreműködés biztosításával.
  • Pénzügyi tanácsadás.
  • Adótanácsadás.
  • Számviteli, ügyvitel-szervezési tanácsadás.

 

CONTORG BÉRÜGYVITELI PROGRAM ÁRAI

LétszámfüggőenNettó licencdíjHasználati módok
Munkajogi létszám utánKorlátlan számú cégre+ Hálózat+ Felhő
1 – 10 főig (induló létszám)48 000 Ft-tólegyedi ajánlategyedi ajánlat
10 fő felett létszámigényegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
TB modul kifizetőhelyek számáraegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
Munkajogi létszámHavi bérleti díj korlátlan cégreHasználati módok - HálózatHasználati módok - Felhő
10 főre4 200 Ft/hóegyedi ajánlategyedi ajánlat
10 fő felettegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
TB MODUL KIFIZETŐHELYEK SZÁMÁRA
Létszámfüggőegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat

 

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél10.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)40.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Vegye igénybe szolgáltatásainkat saját irodájában!

A felhőalapú rendszerünk lehetővé teszi Ön számára, hogy bárhol, bármikor hozzáférjen az adatokhoz, így a távoli munkavégzés is könnyedén megvalósítható.

A szoftverrel olyan feladatokat láthatnak el, mint a számlázás, házipénztár vezetése, szükséges esetben anyagraktár-nyilvántartás. Ehhez irodánk a szoftveren túl szerver-hozzáférést is biztosít. A rendszer integráltan működik, partnereink a számukra szükséges ügyviteli funkciókat saját maguk használják, melyek a nálunk lévő szerveren és adatbázisban rögzülnek. Ettől függetlenül náluk az adatok megnézhetők, listázhatók, nyomtathatók, ahogy a kintlévőségek alakulása is rendszeresen nyomon követhető.

Az adatbázisba a szükséges szaktudást könyvelőink szolgáltatják, amely a számviteli- és adójogszabályok alkalmazását, betartását biztosítja. Ezzel partnerünk professzionális szoftvert, és számviteli szolgáltatást kap.

 

Bátran keresse irodánkat, ha most alapítaná cégét! A cégjogi szolgáltatás segítségével végigvezetjük az ügyintézési folyamatokon, szerződések elkészítésén keresztül a bejelentkezésig, így egészen biztos minden szakszerűen, pontosan el fog készülni cége megalapítása környékén.