Bérügyviteli szolgáltatással összefüggésben igénybe vehető fontosabb szolgáltatásaink:
- Havi bér-, és jövedelem-elszámolás
- Bérjegyzékek, költségtérítések kifizetési listáinak elkészítése
- Osztalék-elszámolás
- TB-, magán-nyugdíjpénztári bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
- TB ügyintézés, munkaügyi feladatok elvégzése
- Járulékok, adók pénzügyi rendezésre való előkészítése
- Elkészítjük az adók- és járulékok pénzügyi rendezéséhez szükséges átutalási megbízásokat
- Tanácsadás az optimális, törvényes adó- és járulékfizetésre
- Kapcsolattartás az adóhatósággal és a MEP-el
- Munkavállalók évi adóhatósági adatszolgáltatása
- Dolgozók SZJA bevallásának elkészítése
- Nyugdíjügyintézés
- GYES, GYED, szülési szabadság intézése
- Munkavállalók ki- és beléptetése
Könyvelés kibővítve:
Ne vállalja magára vállalkozása könyvelési és adózási terheit, vegye igénybe könyvelési szolgáltatásunkat, egyszerűsítse meg feladatait!
Cégünk több, mint 35 éves szakmai tapasztalatával ésszerű és szakszerű megoldásokat tud kínálni. Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás.
Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás. Nem csak a klasszikusan mért könyvelési teendőket kaphatják meg ügyfelek tőlünk (gondolva itt a számlarögzítésre, bankkönyvelésre, bérszámfejtésre), hanem ezek mellett még naprakész tájékoztatást adunk az aktuális adatokról, illetve a teendőkről telefonon, interneten vagy a saját ügyfélkapunkon keresztül, de akár személyesen is elérhetőek vagyunk.
Szolgáltatásunkhoz tartozik, hogy havonta készítünk főkönyvi kivonatit, mellette értékelő kimutatást az eredményekről, költségekről, bevételekről, így akár számviteli program nélkül is átláthatja cége működését.
Amennyiben szeretné, megegyezés szerint az egyes analitikus nyilvántartások vezetését is irodánkra bízhatja – például a számlázás, házipénztári bizonylatok, anyagkönyvelés, tárgyi eszközök nyilvántartásának elkészítését.
Milyen könyvelési szolgáltatásokat kaphat tőlünk?
- Átadott bizonylatait rendezzük, ellenőrizzük, lekönyveljük, mindezt könyvszakértői háttérrel.
- Igény esetén költséghely-, költségviselő könyvelést végzünk, ebből elemzéseket, kimutatásokat készíthetünk.
- Speciális profitcenter, projektkönyvelés biztosítása.
- Könyvelése hó végi adatairól tájékoztatás.
- Kimutatások, tájékoztatások készítése vállalkozásának pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetéről.
- Havi, negyedéves adóbevallások elkészítése, elektronikus benyújtása – saját nevünkben.
- Éves adóbevallások, mérleg-, és eredmény kimutatás összeállítása.
- Kapcsolattartás az adóhatósággal.
- Megbízása alapján partnereinek bevonásával irodánkban biztosítunk könyvvizsgálatot.
- Irodánk jogi partnerei (ügyvédei) bármikor az Ön rendelkezésére állnak.
- Elkészítjük az Ön vállalkozására előírt szabályzatokat.
- Igény esetén hitelkérelmek, pályázatok készítésében működünk közre.
- Cégalapítás, átalakulás, összeolvadás, és kiválás könyvelése, jogi, könyvvizsgálói, adótanácsadói közreműködés biztosításával.
- Pénzügyi tanácsadás.
- Adótanácsadás.
- Számviteli, ügyvitel-szervezési tanácsadás.
CONTORG BÉRÜGYVITELI PROGRAM ÁRAI
Létszámfüggően | Nettó licencdíj | Használati módok | |
---|---|---|---|
Munkajogi létszám után | Korlátlan számú cégre | + Hálózat | + Felhő |
1 – 10 főig (induló létszám) | 48 000 Ft-tól | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
10 fő felett létszámigény | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
TB modul kifizetőhelyek számára | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
Munkajogi létszám | Havi bérleti díj korlátlan cégre | Használati módok - Hálózat | Használati módok - Felhő |
---|---|---|---|
10 főre | 4 200 Ft/hó | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
10 fő felett | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
TB MODUL KIFIZETŐHELYEK SZÁMÁRA | |||
Létszámfüggő | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat | egyedi ajánlat |
Térítésmentes szolgáltatások:
Térítésmentes szolgáltatások |
---|
Telepítési, használatba vételi útmutató |
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető |
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal |
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben |
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható) |
Internetes tudástár |
Contorg Hírlevelek |
Contorg szolgáltatások díjai:
CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételek | Díjak Ft-ban |
---|---|
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen | 24.000 Ft/alkalom+utazási költség |
– adatbázis áthelyezés helyszínen | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel | 24.000 Ft/alkalom |
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás) | 10.000 Ft/óra + utazási költség |
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás | 10.000 Ft/óra |
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban | 10.000 Ft/óra |
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján | 40.000 Ft/év |
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél | 15.000 Ft/fő/nap |
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap) | 60.000 Ft/nap+utazási költség |
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén) | 20.000 Ft/alkalom |
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén) | 10.000 Ft/óra |
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén | 15.000 Ft/óra + utazási költség |
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel | 10.000 Ft/óra |
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül | 5.000 Ft/alkalom |
Helyszínre utazás megtett távolság alapján | 150 Ft/km |
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! | Áraink az áfát nem tartalmazzák! |
Vegye igénybe szolgáltatásainkat saját irodájában!
A felhőalapú rendszerünk lehetővé teszi Ön számára, hogy bárhol, bármikor hozzáférjen az adatokhoz, így a távoli munkavégzés is könnyedén megvalósítható.
A szoftverrel olyan feladatokat láthatnak el, mint a számlázás, házipénztár vezetése, szükséges esetben anyagraktár-nyilvántartás. Ehhez irodánk a szoftveren túl szerver-hozzáférést is biztosít. A rendszer integráltan működik, partnereink a számukra szükséges ügyviteli funkciókat saját maguk használják, melyek a nálunk lévő szerveren és adatbázisban rögzülnek. Ettől függetlenül náluk az adatok megnézhetők, listázhatók, nyomtathatók, ahogy a kintlévőségek alakulása is rendszeresen nyomon követhető.
Az adatbázisba a szükséges szaktudást könyvelőink szolgáltatják, amely a számviteli- és adójogszabályok alkalmazását, betartását biztosítja. Ezzel partnerünk professzionális szoftvert, és számviteli szolgáltatást kap.
Bátran keresse irodánkat, ha most alapítaná cégét! A cégjogi szolgáltatás segítségével végigvezetjük az ügyintézési folyamatokon, szerződések elkészítésén keresztül a bejelentkezésig, így egészen biztos minden szakszerűen, pontosan el fog készülni cége megalapítása környékén.