Bérügyviteli szolgáltatással összefüggésben igénybe vehető fontosabb szolgáltatásaink:

  • Havi bér-, és jövedelem-elszámolás
  • Bérjegyzékek, költségtérítések kifizetési listáinak elkészítése
  • Osztalék-elszámolás
  • TB-, magán-nyugdíjpénztári bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • TB ügyintézés, munkaügyi feladatok elvégzése
  • Járulékok, adók pénzügyi rendezésre való előkészítése
  • Elkészítjük az adók- és járulékok pénzügyi rendezéséhez szükséges átutalási megbízásokat
  • Tanácsadás az optimális, törvényes adó- és járulékfizetésre
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal és a MEP-el
  • Munkavállalók évi adóhatósági adatszolgáltatása
  • Dolgozók SZJA bevallásának elkészítése
  • Nyugdíjügyintézés
  • GYES, GYED, szülési szabadság intézése
  • Munkavállalók ki- és beléptetése

Könyvelés kibővítve:

Ne vállalja magára vállalkozása könyvelési és adózási terheit, vegye igénybe könyvelési szolgáltatásunkat, egyszerűsítse meg feladatait!

Cégünk több, mint 35 éves szakmai tapasztalatával ésszerű és szakszerű megoldásokat tud kínálni. Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás.

Könyvelőirodánk fő profilja az egyszeres és kettős könyvelés, bérszámfejtés, adó- és vállalkozási tanácsadás. Nem csak a klasszikusan mért könyvelési teendőket kaphatják meg ügyfelek tőlünk (gondolva itt a számlarögzítésre, bankkönyvelésre, bérszámfejtésre), hanem ezek mellett még naprakész tájékoztatást adunk az aktuális adatokról, illetve a teendőkről telefonon, interneten vagy a saját ügyfélkapunkon keresztül, de akár személyesen is elérhetőek vagyunk.

Szolgáltatásunkhoz tartozik, hogy havonta készítünk főkönyvi kivonatit, mellette értékelő kimutatást az eredményekről, költségekről, bevételekről, így akár számviteli program nélkül is átláthatja cége működését.

Amennyiben szeretné, megegyezés szerint az egyes analitikus nyilvántartások vezetését is irodánkra bízhatja – például a számlázás, házipénztári bizonylatok, anyagkönyvelés, tárgyi eszközök nyilvántartásának elkészítését.

Milyen könyvelési szolgáltatásokat kaphat tőlünk?

  • Átadott bizonylatait rendezzük, ellenőrizzük, lekönyveljük, mindezt könyvszakértői háttérrel.
  • Igény esetén költséghely-, költségviselő könyvelést végzünk, ebből elemzéseket, kimutatásokat készíthetünk.
  • Speciális profitcenter, projektkönyvelés biztosítása.
  • Könyvelése hó végi adatairól tájékoztatás.
  • Kimutatások, tájékoztatások készítése vállalkozásának pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetéről.
  • Havi, negyedéves adóbevallások elkészítése, elektronikus benyújtása – saját nevünkben.
  • Éves adóbevallások, mérleg-, és eredmény kimutatás összeállítása.
  • Kapcsolattartás az adóhatósággal.
  • Megbízása alapján partnereinek bevonásával irodánkban biztosítunk könyvvizsgálatot.
  • Irodánk jogi partnerei (ügyvédei) bármikor az Ön rendelkezésére állnak.
  • Elkészítjük az Ön vállalkozására előírt szabályzatokat.
  • Igény esetén hitelkérelmek, pályázatok készítésében működünk közre.
  • Cégalapítás, átalakulás, összeolvadás, és kiválás könyvelése, jogi, könyvvizsgálói, adótanácsadói közreműködés biztosításával.
  • Pénzügyi tanácsadás.
  • Adótanácsadás.
  • Számviteli, ügyvitel-szervezési tanácsadás.

 

CONTORG BÉRÜGYVITELI PROGRAM ÁRAI

LétszámfüggőenNettó licencdíjHasználati módok
Munkajogi létszám utánKorlátlan számú cégre+ Hálózat+ Felhő
1 – 10 főig (induló létszám)48 000 Ft-tólegyedi ajánlategyedi ajánlat
10 fő felett létszámigényegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
TB modul kifizetőhelyek számáraegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
Munkajogi létszámHavi bérleti díj korlátlan cégreHasználati módok - HálózatHasználati módok - Felhő
10 főre4 200 Ft/hóegyedi ajánlategyedi ajánlat
10 fő felettegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat
TB MODUL KIFIZETŐHELYEK SZÁMÁRA
Létszámfüggőegyedi ajánlategyedi ajánlategyedi ajánlat

 

Térítésmentes szolgáltatások:

Térítésmentes szolgáltatások
Telepítési, használatba vételi útmutató
Kezelői leírás (időről időre frissülő változatai) elektronikus könyv formájában letölthető
Contorg oktatóteremben kezelői oktatás egy alkalommal
Sajátos helyzetekben szoftvertanácsadás, személyesen, telefonon, e-mailben
Rendszeres szoftverfrissítések (programból indítható)
Internetes tudástár
Contorg Hírlevelek

Contorg szolgáltatások díjai:

CONTORG SZOLGÁLTATÁSI DÍJAK Az ÁSZF IV. 1.2-1.2 pontokban hivatkozott tételekDíjak Ft-ban
Programtelepítés – programtelepítés helyszínen24.000 Ft/alkalom+utazási költség
– adatbázis áthelyezés helyszínen10.000 Ft/óra + utazási költség
– programtelepítés, adatbázis áthelyezés internetes táveléréssel24.000 Ft/alkalom
Tanácsadás - Szakmai, informatikai tanácsadás, szakvélemény-készítés (+helyszínre utazás)10.000 Ft/óra + utazási költség
Szakmai tanácsadás e-mailben Contorg Kft székhelyéről, írásba foglalás10.000 Ft/óra
Személyes szoftverüzemeltetési tanácsadás program működtetésével kapcsolatban10.000 Ft/óra
Telefonos és TeamViewer-es szakmai tanácsadás éves előfizetés alapján40.000 Ft/év
Oktatás - Programkezelői kiscsoportos oktatás maximum 4 fő létszámig (4 óra/nap) Contorg Kft.-nél15.000 Ft/fő/nap
Programkezelői kiscsoportos oktatás 4 főig felhasználónál (4 óra/nap)60.000 Ft/nap+utazási költség
Adatbázis javítás, karbantartás, egyesítés, archiválás (Contorg Kft székhelyén)20.000 Ft/alkalom
Adatbázis javítás, hibakeresés (Contorg Kft székhelyén)10.000 Ft/óra
Adatbázis javítás, hibakeresés helyszínen Felhasználó székhelyén15.000 Ft/óra + utazási költség
Adatbázis javítás, hibakeresés internetes táveléréssel10.000 Ft/óra
Utazási költség - Helyszínre utazás 30 kilométeres körzeten belül5.000 Ft/alkalom
Helyszínre utazás megtett távolság alapján150 Ft/km
Érvényes: 2023. 01. 01-től. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!Áraink az áfát nem tartalmazzák!

Vegye igénybe szolgáltatásainkat saját irodájában!

A felhőalapú rendszerünk lehetővé teszi Ön számára, hogy bárhol, bármikor hozzáférjen az adatokhoz, így a távoli munkavégzés is könnyedén megvalósítható.

A szoftverrel olyan feladatokat láthatnak el, mint a számlázás, házipénztár vezetése, szükséges esetben anyagraktár-nyilvántartás. Ehhez irodánk a szoftveren túl szerver-hozzáférést is biztosít. A rendszer integráltan működik, partnereink a számukra szükséges ügyviteli funkciókat saját maguk használják, melyek a nálunk lévő szerveren és adatbázisban rögzülnek. Ettől függetlenül náluk az adatok megnézhetők, listázhatók, nyomtathatók, ahogy a kintlévőségek alakulása is rendszeresen nyomon követhető.

Az adatbázisba a szükséges szaktudást könyvelőink szolgáltatják, amely a számviteli- és adójogszabályok alkalmazását, betartását biztosítja. Ezzel partnerünk professzionális szoftvert, és számviteli szolgáltatást kap.

 

Bátran keresse irodánkat, ha most alapítaná cégét! A cégjogi szolgáltatás segítségével végigvezetjük az ügyintézési folyamatokon, szerződések elkészítésén keresztül a bejelentkezésig, így egészen biztos minden szakszerűen, pontosan el fog készülni cége megalapítása környékén.